Navigaattori

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Mä olen samaa mieltä, arvelen että kyseisen vempeleen mahdollinen käyttäjämäärä koko maailmassa on korkeintaan 1000 ihmistä.
Saksassa ne on kuulemma poikkeuksellisen suosittuja. Siellä käyttäjiä on lähes 200.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Tom Tom of Finland eli homotutka.
Oli muuten kolmas heti Cruisen ja Tom Tomin jälkeen kuukkelin ehotuksissa, kun kirjotti vähä alkua. Taakse jäi mm. Waits, Hanks ja Jones.

Sanokaas mikä dokkaripoppoo se olikaan, jotka esiintyi väärillä identiteeteillä mm. suuryritysten edustajina jne.? Hupailivat niiq ja levittivät kommunistista agendaansa. En nyt saakeli saa sitä päähäni!
 

JVR

Banned
Liittynyt
17.6.2007
Viestit
2963
Navigaattorit ihan turhia, tulevat vielä kuolemaan kokonaan kun jokaisesta puhelimesta löytyy ilmanen GPS.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Navigaattorit ihan turhia, tulevat vielä kuolemaan kokonaan kun jokaisesta puhelimesta löytyy ilmanen GPS.
Kännykkänavi voittaa perinteisen navigaattorin heti kun kännyköiden näytöt / näppäimet on niin isoja, että niitä pystyy käyttämään ajon aikana vaivattomasti.
Tai alkavat toimia ääniohjauksella.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Minulla on ollut TomTom XL-navi mutta se on jäänyt tähän asti käyttämättä, kun latasin Nokia 5800XM-kännyyni Ovi Maps-navin ja oli huomattavasti parempi ja ilmainen!

Kyllä löytyy TFT-kojelautanäyttöjä, kun tuossa kännyssä voi kytkeä kuvaa suoraan RCA-liittimiin telkkariin tai TFT-näyttöihin ja niitä löytyy. Hinnaltaan 99-160 erkkiä, riippuen näytön varustuksista ja omiin tarpeisiinsa sopivaa.
 
Ylös