Nettikiusaaminen & F1-Forum

• Viestiketjun aloittaja burb
  • Aloituspäivämäärä

Oletko?

• Olen havainnut nettikiusaamista F1-Forumilla viime aikoina

Äänet: 15 62,5%
  • En ole havainnut nettikiusaamista F1-Forumilla viime aikoina

Äänet: 3 12,5%
  • EOS / En halua vastata / muu

Äänet: 6 25,0%

• Äänestäjiä yhteensä
    24

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Sanotaanko vaikka näin, että jos kerjää jatkuvalla syötöllä verta nenästään, niin on aivan naurettavaa kitistä vittuilusta ja kiusaamisesta.

Hookah

Elämäntapaintiaani
Aivan varmasti Jonilla on huomiohakuisuutta viesteissään, mutta pohjimmiltaan kaikki viestit tällaisella palstalla on enämpi tai vähempi muiden "iloksi" veistetty. Ja vittulun määrä voi varmaan jossain kohtaa mennä överiksi, kuten tänään taisi käydä.
Joni tuottaa sisältöä, joka kerää huomiota. Huomion määrä sitten aiheuttaa mustankipeyttä eräissä? Mies heittää niin siekailematta roppaa likoon että hirvittää. Ja se on hyvä ja forumia rikastuttava asia.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Teki muuten höpöä käydä uimassa. Huljuuttelin pallleja raikkaassa jokivedessä. Pallihiet sai kyytiä ja olo oli sen jälkeen mitä mainioin.

oldez

Well-known member
Vähän mietityttää tämän päivän touhut...
Savustettiinko me joukostamme yksi pois, koska postauksensa eivät miellyttäneet joitakin hahmoja?
Miksi ignore-toiminnetta ei voitu käyttää, vaan mieluummin vittuillaan kunnes on pakko lähteä?
Ollaanko me sellainen yhteisö jossa erilaisuudelle ei ole sijaa?
Nettikiusaamisen ja kaverillisen vittuilun raja voi varsinkin forumilla olla välillä häilyvä, mutta siinä vaiheessa kun henkilö itse sanoo ettei se tykkää siitä pitäisi yhden jos toisenkin tajuta lopettaa, eikä missään nimessä yrittää puolustella toimintaansa. Pari tökkäystä selkään ei välttämättä tunnu missään, mutta jos sitä jatkaa 10 vuotta niin se voi tehdä oikeasti kipeää.

markoj

Custom User
Mietitäänpä mitä hyviä puolia Jonin joukkokiusaamisessa on.

- Se on helppoa kuin vauvojen tappaminen
- Vahvistaa jälkeenjääneiden ryhmähenkeä

Tuleeko muuta mieleen?

markoj

Custom User
Tietysti

- Paremmat ihmiset pääsee jeesustelemaan

markoj

Custom User
- Kohottaa paskojen vittuilijoiden itsetuntoa, kun kerrankin pääsevät roimimaan ilman pelkoa takaisin saamisesta.

Örfil

Guest
Joni ei voi määrätä miten muut reagoivat postaamaansa materiaaliin. Sen päättävät ne, jotka niitä täältä voivat (avoimesti) lukea.

Reagoinnista voi ottaa onkeensa ja säädellä itse sitten sitä, mitä tänne laittaa ja näin pääsee takuulla haluamaansa lopputulokseen sen yleisön reagoinnin suhteen.

Ei voi olla niin että tänne perseensä kuvan (noin kuvannollisesti) postatessaan suuttuu siitä jos ihmiset kommentoivat että onpa ruma perse.

Ei kai kukaan ole Jonia täältä pois ajamassa, en ole ainakaan sellaista havainnut, mutta olen itsekin kantapään kautta havainnut :eek: että tiettyjä postauksia on hyvä rajoittaa tai välttää kokonaan, jotta ei toistuvasti saa samasta asiasta palautetta.

Paskapuhetta etteikö samaa virhettä saisi/voisi tehdä kahdesti, mutta sata kertaa on jo pikkaisen liikaa.

Ykskakskol

1504
Veikkaan että ovat kateellisia nuoruudesta jota joillakin ei enää ole.

Jos mä päättäsin, niin kateelliset järkkäisi jonkin tyttären tms. hälle.
Ei sillä että luulisin tyttärien kuuntelevan pappasiaan.