Jotta epäuskoiset uskoisivat enämpi, vaikkasta. Kelpaako? Kyllä minä uskon, että tuollaisiin voittoihin pystyy..mutta omani ohella parin muunkin mielenkiinto heräsi vissiin jutun uskottavuuteen viimeistään, kun kerroit, ettet tiennyt käsien kovuusjärjestystä täysin, big blind ei sano mitään ym.Runar ja Kyllikki sanoi:Heti kun kerrot yhdenkin hyvän syyn sellaiseen. Tai edes vähän huonomman.
Sama:ahem:Dominic sanoi:Musta ku tää on hiano tojc!
Dominic sanoi:Musta ku tää on hiano tojc!
Hämmennystä? Oisko screenshottia? :doubtful:OoPee sanoi:Jokseenkin hämmennystä herättävä toikki tämä nyt kyllä kertakaikkiaan :doubtful:
En tiä, ehkä mä oon vaan väsyny, mutta tästä jarnasta, vaikka teoriassa kaikki ainekset oliskan kasassa, ei tuu edes sitä vanhaa tuttua piristävää nojatuoli-dzipsi-cokis -fiilistä päälle :nope:Dominic sanoi:Musta ku tää on hiano tojc!
Mitkä limitit?Runar ja Kyllikki sanoi:Ei ihan niin paljoa, mutta eka numero on jo oikein.
Runar ja Kyllikki sanoi:Hämmennystä? Oisko screenshottia? :doubtful:
Joo, mäkin haluun tietää mitä se on puhunu musta selän takanaSamiJ sanoi:Mua jäi vielä ne Knoukkarin makeilut vähän kiinnostamaan.
Ai HÄMMENNYSTÄ! No nythän mä hiffasin! Tosin motiivit vähän epäilyttää nyt kyllä. :doubtful:OoPee sanoi:
Sano että sä laiminlyöt perhettäs ja että sua sanotaan Itävallassa Hra 56 tuhatta ja jotain-postaukseksi.OoPee sanoi:Joo, mäkin haluun tietää mitä se on puhunu musta selän takana
Öhh...mutta kun jutun uskottavuus on mulle ihan yks hailee.kouvotsvoni sanoi:Jotta epäuskoiset uskoisivat enämpi, vaikkasta. Kelpaako? Kyllä minä uskon, että tuollaisiin voittoihin pystyy..mutta omani ohella parin muunkin mielenkiinto heräsi vissiin jutun uskottavuuteen viimeistään, kun kerroit, ettet tiennyt käsien kovuusjärjestystä täysin, big blind ei sano mitään ym.
Sen minä uskon. No edusta sinä sitten muutakin joukkoaRunar ja Kyllikki sanoi:Öhh...mutta kun jutun uskottavuus on mulle ihan yks hailee.
Runar ja Kyllikki sanoi:Oisko motiiveista screenshottia?
Eiks selän takana puhuta yleensä semmosta, mitä kaikki ei jo muutenkin tietäis? :doubtful:Runar ja Kyllikki sanoi:Sano että sä laiminlyöt perhettäs ja että sua sanotaan Itävallassa Hra 56 tuhatta ja jotain-postaukseksi.
Nam.OoPee sanoi: