Nettipokeri

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Heti kun kerrot yhdenkin hyvän syyn sellaiseen. Tai edes vähän huonomman.
Jotta epäuskoiset uskoisivat enämpi, vaikkasta. Kelpaako? Kyllä minä uskon, että tuollaisiin voittoihin pystyy..mutta omani ohella parin muunkin mielenkiinto heräsi vissiin jutun uskottavuuteen viimeistään, kun kerroit, ettet tiennyt käsien kovuusjärjestystä täysin, big blind ei sano mitään ym.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Dominic sanoi:
Musta ku tää on hiano tojc!:eek:
En tiä, ehkä mä oon vaan väsyny, mutta tästä jarnasta, vaikka teoriassa kaikki ainekset oliskan kasassa, ei tuu edes sitä vanhaa tuttua piristävää nojatuoli-dzipsi-cokis -fiilistä päälle :nope:

Hyvä jarna meni kokonaan hukkaan, vähän niinku olis pakko mennä aamupaskalle, muttei aamun sanomalehti oo vielä ilmestyny :thumbdown
 

SamiJ

Well-known member
Liittynyt
13.10.2002
Viestit
9172
Mua jäi vielä ne Knoukkarin makeilut vähän kiinnostamaan.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
kouvotsvoni sanoi:
Jotta epäuskoiset uskoisivat enämpi, vaikkasta. Kelpaako? Kyllä minä uskon, että tuollaisiin voittoihin pystyy..mutta omani ohella parin muunkin mielenkiinto heräsi vissiin jutun uskottavuuteen viimeistään, kun kerroit, ettet tiennyt käsien kovuusjärjestystä täysin, big blind ei sano mitään ym.
Öhh...mutta kun jutun uskottavuus on mulle ihan yks hailee.
 

Jonkki

Press Play ►
Liittynyt
16.1.2003
Viestit
4942
Sijainti
Suomi Fineland
Onpas runarilla paljon *edit* -viestejä.

Millä sivustolla/ohjelmalla pelaat?
Ja miksi ottaisit shotin? No vaikka siksi, että joku voisi ottaa sun juttus vakavissaan. Aika vaikea on uskoa, että omien sanojensa mukaan täysin uusilo pokerinpelaaja saa parissa viikossa 20 euroa muutettua yli 2000 euroksi, koska se ei käy ihan pelkällä moukan tuurilla.

Kumman helposti tuli shotti mm. mustikkapiirakkaasta, pariinkin otteeseen, mutta tästä ei niin millään. Shotilla meinasin alunperin sun pokeriklientin/sivun kuvaa, jossa sulla on se paritonnia (dollareina toki reilusti yli 2000) kasassa, toki senkin voi "feikata" laittamalla ne rahat sinne itse, mutta olis se sentään jotain. Mutta jos olet kerran kotiuttanut rahoja niin eihän se sitten käy.

Kukaan ei voi tietenkään vaatia sua todistamaan mitään, mutta kyllä se olisi oiva lisä tässä koko keskustelussa.

Niin ja paljon onnea voitostasi, toivottavasti sanasto alkaa pikkuhiljaa jäämään mieleen ja rahantulo senkuin kasvaa :) :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Sano että sä laiminlyöt perhettäs ja että sua sanotaan Itävallassa Hra 56 tuhatta ja jotain-postaukseksi.
Eiks selän takana puhuta yleensä semmosta, mitä kaikki ei jo muutenkin tietäis? :doubtful:
 
Ylös