Nettipokeri

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Matxi sanoi:
Tässähän on nyt katos niin että hahmot ei oikein jaksa uskoa että olet satakertaistanut pohjakassasi semmoisella ehkä 30 tunnin (muutama tunti päivässä runsaan kahden viikon ajan) nettipokerissa ilman että olet aikaisemmin pelaillut.
30 tuntia? Mistä toi nyt tuli? Toistasataa tuntia.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Runar ja Kyllikki sanoi:
Voivoi kun herra osas nyt heittäytyä niin neitijeesukseksi. :D Muista laittaa silmöt ihan ymmyrkäisiksi ja ihmettel oikeen kovasti.
Mä nyt ihmettelen edelleenkin että eikö sun avaamassa pokeritoikissa saa kysyä pokeritermein pokeriasiaa!

Tossakin on pari ihan mielenkiintoista ja asiallista kysymystä:


Runar ja Kyllikki sanoi:
Joku vois ajatella, että noi ei liittyis nettipokeriin mitenkään vaan on ihan silkkaa, tarpeetonta vittuilua.


Ahaa...että sen sun taannoinen palopuheesi siitä, että vittuiilija ei sitä päätä onko joku loukkaavaa vittuilua vaan kohde, olikin vain hurskasta sanahelinää?
Olen oikeasti pahoillani jos ja kun näemmä pahoitin mielesi.

Ilmeisesti mun täytyy harkita vakavasti, että uskaltaako sulta jatkossa kysyä yhtään mitään mihinkään liittyvää asiaa?

Mutta laita ehdottomasti mun makeilut myös, koska ne mä haluan ehdottomasti nähdä.
 
Viimeksi muokattu:

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Runar ja Kyllikki sanoi:
30 tuntia? Mistä toi nyt tuli? Toistasataa tuntia.
"Aikaa on mennyt joka päivä tuon runsaan kahden viikon aikana muutama tunti."
Kaks ja puol viikkoa : 17 päivää
2h/pv : 34h
100h/2,5vko = ~6h/pv
Klo 09:28 postasit tuon pelimäärän.
 

Nick_W

Ihmisohjus
Liittynyt
20.10.2000
Viestit
5196
Sijainti
Töysä
Matxi sanoi:
"Aikaa on mennyt joka päivä tuon runsaan kahden viikon aikana muutama tunti."
Kaks ja puol viikkoa : 17 päivää
2h/pv : 34h
100h/2,5vko = ~6h/pv
:thumbup:
 

Vilperi

Välimallin jätkä
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4593
Sijainti
Tampere
Johan menee vakavaksi. Jos runar kerran tiesit mitä tarkoitetaan no limiteillä, limiteillä, big blindeilla ym. niin mikset voinut vastata Knoukan kysymyksiin?
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Vilperi sanoi:
Johan menee vakavaksi. Jos runar kerran tiesit mitä tarkoitetaan no limiteillä, limiteillä, big blindeilla ym. niin mikset voinut vastata Knoukan kysymyksiin?
Kostoks.

T: Runar
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Matxi sanoi:
"Aikaa on mennyt joka päivä tuon runsaan kahden viikon aikana muutama tunti."
Kaks ja puol viikkoa : 17 päivää
2h/pv : 34h
100h/2,5vko = ~6h/pv
Klo 09:28 postasit tuon pelimäärän.
Nii? 2 ei oo muutama. Se on pari. Muutama on yli 3 mutta alle 8.
 

Sam

Muumipappa
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
34097
Sijainti
Muumilaakso
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nii? 2 ei oo muutama. Se on pari. Muutama on yli 3 mutta alle 8.
Minä luokittelisin muutaman 2-4, mutta makuasiahan tuo on.

Onkohan jossain virallinen määritys epäviralliselle luokittelulle :rolleyes:
 

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Liittynyt
9.8.2000
Viestit
30477
Sijainti
toalet
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nii? 2 ei oo muutama. Se on pari. Muutama on yli 3 mutta alle 8.
Mulle on ihan yks ja sama. Kunhan vain yritin tähdentää miksi vastaanotettu reagointi tässä toikissa noiden muutamien, jotka ilmeisesti nettipokeria pelaa, osalta oli mitä oli.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Vilperi sanoi:
Johan menee vakavaksi. Jos runar kerran tiesit mitä tarkoitetaan no limiteillä, limiteillä, big blindeilla ym. niin mikset voinut vastata Knoukan kysymyksiin?
Siksku Runar inhoo mua kun otin siitä asumuseron.

Terv. Knoukkari
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Sam sanoi:
Minä luokittelisin muutaman 2-4, mutta makuasiahan tuo on.

Onkohan jossain virallinen määritys epäviralliselle luokittelulle :rolleyes:
Tuskin on mitään virallista. Mä tykkään, että ihan hiljakkoin tätä käsiteltiin jossain toikissa ja olisin silloinkin kirjoittanut että mun mielestäni muutama=3-7.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Nii? 2 ei oo muutama. Se on pari. Muutama on yli 3 mutta alle 8.
Toisaalta kun puhutaan tunneista niin 6 tuntia on neljäsosa vuorokaudesta.. 8 tuntia on jo kolmasosa. En minä sanoisi "olin tänään muutaman tunnin duunissa", jos olen ollut töissä täyden duunipäivän eli 8h. :tongue:
Käsittäisin muutamalla tunnilla ehkä 3-4h matximissaan.

edit: toki sulla se lienee eriasia, jos sä valvot aina semmoiset pari vuorokautta putkeen, niin silloin tosiaan 8h menee ehkä muutamaksi.. emt? :)
 
Viimeksi muokattu:

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17750
Sijainti
East of Eden
Onhan tuota itsekin tullut pelattua lähinnä Paf:n sivuilla.

Värillä olen monta kertaa voittanut mutta myös hävinnyt hyvänkin oman pelin kun vastassa on ollut neloset. Se vaan on siinä tilanteessa melkeinpä pakko katsoa toistenkin peli.

Täyskädellä on tullut ehkä ne parhaimmat pelit ja varsinkin tilanteessa, jossa vastapelurillakin on täyskäsi. Hyvin usein mulla vaan on ollut tuuri siinä mielessä mukana, että oma täyskäsi on ollut parempi. Aika usein vieläpä niin, että kaverilla on täyskäsi kunkuista ja mulla ässistä, tai kaverilla akoista ja mulla kunkuista. Se on sitä peliä se.

Voiton puolella ollaan ja aika hyvin. Pitää vaan olla skarppina ja oppia pikkuhiljaa tuntemaan tietyt vastapelurit ja heidän taktiikkansa. Bluffikin voi tuoda mutta vain aniharvoin.

Niin, ja naapureiden kanssa tulee pelattua livenä Texas Holdem´ia lähes viikottain. Meillä on noin 5-6 palaajan porukka ja siinä voi vaan todeta rahan kiertävän pelaajalta toiselle, mutta hyvää ja mukavaa ajanvietettä se on.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Jokseenkin hämmennystä herättävä toikki tämä nyt kyllä kertakaikkiaan :doubtful:
 
Ylös