Nettipokeri

Vellu

Kuninkaalleninen
Liittynyt
8.8.2000
Viestit
18051
Sijainti
Vantaa, Finland
Iltalehti sanoi:
Pamela maksoi pelivelat pusuilla
14.9.2007 9:50

Pokeripelissä 186 000 euroa hävinnyt Baywatch-tähti Pamela Anderson on myöntänyt maksaneensa pelivelkansa suutelemalla voittajaa.

40-vuotias Pamela suostui pelin voittaneen tuntemattoman miljonäärin ehdotukseen, että pelitulos voitaisiin kuitata rahan sijaan kosteilla suudelmilla.

- Hän sanoi, että jos pussailisin hänen kanssaan, se selvittäisi velan. Maksoin pokerivelkani seksuaalisilla palveluksilla, Pamela tilitti The Sun -lehden mukaan.

Sunin tietojen mukaan suudelmia saanut tuntematon miljonääri saattaa olla taikuri Antonio Esfandiari.

IL
Ja jos R&K:n pelikassa nyt menisi miinukselle, niin voi ottaa esimerkistä mallia..
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Knoukkari sanoi:
Ei todellakaan ole loogista että neljän värillä pottia re-reissataan vielä riverissä kun sä salettiässällä vaan maksat!
Ahaa, tossako on sitten syy, että mä voitan ja sä et? Jos sulla on esim. patakurko tai pata-akka ja pöydässä neljä pataa, sun mielestäs homma ei ole sen arvonen että katotaan loppuun asti senkin uhalla että jollain on se ässä. Mun mielestä on ja niin oli näemmä niidenkin mielestä jotka pelas siinä samassa pelissä.
Katopa kun pelkästään hienolla pokerisanastolla ei pitkälle pötki. Täytyy tajuta sekin että ne tyypit jotka tuolla pelaa on suurimmaks osaks ihan tavallisia tyyppejä eikä mitään pokeriammattilaisia. Veikkan ihan mutulla että ammattilaiset ei tollasiin 10 sentin-10 dollarin(joka mulla on maksimi) pöytiin kusekaan.
 

Nick_W

Ihmisohjus
Liittynyt
20.10.2000
Viestit
5196
Sijainti
Töysä
Miksei kuvankaappausta tule tällä kertaa? Yleensä Ruunari laittaa joka asiasta kuvankaappauksen... :doubtful:
 

haju

Banned
Liittynyt
5.2.2006
Viestit
3208
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ei se ole mikään yksittäinen "talo". Pöytiä joissa olen pelannut on ollut useemman ohjelman kautta ympäri maailmaa.
Olet siis niin sanotusti "vienyt kahville" pokerinpelaajia ympäri maailman, vieläpä kohtuullisen lyhyessä ajassa.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
Nick_W sanoi:
No voittosummista tms. Siitä sun pokeripelistä!
Ai että mä ottasin mun pankkitilitiedoista kuvakaappauksen? Älä unta näe.

"Siitä pokeripelistä". Oletko nyt ihan tosissasi? Mun käsittääkseni se on tullut aika selväksi että kyseessä ei ole mikän yksittäinen peli vaan runsaan kahden viikon aikana kaiken kaikkiaan eri paikoista voitettu summa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ai että mä ottasin mun pankkitilitiedoista kuvakaappauksen? Älä unta näe.

"Siitä pokeripelistä". Oletko nyt ihan tosissasi? Mun käsittääkseni se on tullut aika selväksi että kyseessä ei ole mikän yksittäinen peli vaan runsaan kahden viikon aikana kaiken kaikkiaan eri paikoista voitettu summa.
Photoshoppailut keksitty, eikä sinun pankkitilitietoja tartte näyttää. Jos nyt vaikka ensi alkuun kuvakaappaisit tilanteen jossa olet jossain pokeripöydässä.
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
Ruunarihan on kokenut pokerin saralla varsinaisen Amerikkalaisen unelman. Onnea. :thumbup:

Itse tiedän ainoastaan yhden henkilön joka pelailee satunnaisesti nettipokeria. On käsittääkseni useita satoja voitolla, eikä todellakaan ole mikään guru. Silti, itse en kyllä vielä uskaltaisi moiseen ruveta kun talous on tiukalla jo muutenkin. Lisäksi pelihimo jos iskee sitä ei pysäytä mikään.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ai että mä ottasin mun pankkitilitiedoista kuvakaappauksen? Älä unta näe.

"Siitä pokeripelistä". Oletko nyt ihan tosissasi? Mun käsittääkseni se on tullut aika selväksi että kyseessä ei ole mikän yksittäinen peli vaan runsaan kahden viikon aikana kaiken kaikkiaan eri paikoista voitettu summa.
Sieltä saitilta saa (kaikilta pokerisaiteilta saa) tulosteen sun tilin transaction-historiasta, josta selviää paljonko olet rahaa siirtänyt tilille ja pois tililtä. Siinä otteessa ei näy mitään muita tietoja kuin nuo summat ja ehkä tilin nimi. Siitä jos shotin otat.

Pyörrän kaikki sanani, jos shotti ilmestyy tähän toikkiin.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Pokerisanasto.

Ettin, kun alko kiinnostaa, on meinaan mulle täysin tuntematon alue tuo. Ikuna en ole nettipokeria pelannut ja aika pirun vähän minkään muunkaanlaista pokeria :nope:
 

Banaani

In stereo where available
Liittynyt
29.3.2006
Viestit
5232
Sijainti
Manse
NickW korotti, mutta Ruunari ei halua maksaa. :eek!:
 
Ylös