Nettipokeri

SamiJ

Well-known member
Kohta paljastunee, että tää juttu oli alusta alkaen vaan ihan hassuttelua ja jarna-ansa.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Dominic sanoi:
Sieltä saitilta saa (kaikilta pokerisaiteilta saa) tulosteen sun tilin transaction-historiasta, josta selviää paljonko olet rahaa siirtänyt tilille ja pois tililtä. Siinä otteessa ei näy mitään muita tietoja kuin nuo summat ja ehkä tilin nimi. Siitä jos shotin otat.

Pyörrän kaikki sanani, jos shotti ilmestyy tähän toikkiin.

Niin nuo joissa näkyy pankin nimi, pankkyhteytiedot, mun nimi yms. yms? Niitä en todellakaan laita tänne. Ne liittyvät ihan mun yksityiseen rahaliikenteseen. Enkä mä muutenkaan ole täällä todistelemassa mitään. Jos joku haluaa sellasenkin asian laittaa kyseenalaiseksi että a) olenko pelannut b) olenko voittanut niin ihan vapaasti.
Mulle on ihan sama mitä sanoja pyörrät tai olet pyörtämättä.

Knoukka

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Ahaa, tossako on sitten syy, että mä voitan ja sä et? Jos sulla on esim. patakurko tai pata-akka ja pöydässä neljä pataa, sun mielestäs homma ei ole sen arvonen että katotaan loppuun asti senkin uhalla että jollain on se ässä. Mun mielestä on ja niin oli näemmä niidenkin mielestä jotka pelas siinä samassa pelissä.
Sitähän mä vähän ihmettelin, mä en nimittäin olisi patakurkolla tai -akalla lähtneyt mukaan enkä siis olisi hävinnyt niin paljon!

Ymmärsitköhän sä nyt mua ihan oikein päin? En siis sun peliä ihmetellyt vaan noiden jotka hävisi. Ja pelkkä maksaminen korottamisen sijaan, kuten teit, oli yksi ja tuossa tapauksessa näemmä toimiva taktiikka. Pelipaikastakin se riippuu.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Katopa kun pelkästään hienolla pokerisanastolla ei pitkälle pötki. Täytyy tajuta sekin että ne tyypit jotka tuolla pelaa on suurimmaks osaks ihan tavallisia tyyppejä eikä mitään pokeriammattilaisia. Veikkan ihan mutulla että ammattilaiset ei tollasiin 10 sentin-10 dollarin(joka mulla on maksimi) pöytiin kusekaan.
Tiedoksi vaan että No Limit, Pot Limit tai Big Blind ei ole hienoa pokerisanastoa vaan perustermejä. Asioista on kysyttävä niiden nimillä ja jos se ei sulle sovi niin voidaan me käyttää sunkin ehdottamia termejä.

No ei ammattilaiset noihin senttipöytiin tule, mutta 1-2 taalan/euron pöydistä ylöspäin ne ottaa ihan kivasti tuloja. Pelaavat monia pöytiä yhtä aikaa ja voittavat tasaisen varmasti. Ja kun pelikassa kasvaa tarpeeksi niin menevät isompiin pöytiin.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Runar ja Kyllikki sanoi:
Niin nuo joissa näkyy pankin nimi, pankkyhteytiedot, mun nimi yms. yms? Niitä en todellakaan laita tänne. Ne liittyvät ihan mun yksityiseen rahaliikenteseen. Enkä mä muutenkaan ole täällä todistelemassa mitään. Jos joku haluaa sellasenkin asian laittaa kyseenalaiseksi että a) olenko pelannut b) olenko voittanut niin ihan vapaasti.
Mulle on ihan sama mitä sanoja pyörrät tai olet pyörtämättä.
Niitä tietojahan ei mitenkään tuollainen ATK-henkinen henkilö osaa poistaa näkyvistä! :alppu:

Käytännössä varsin surkea kusetus kyseessä. Asia loppuun käsitelty.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Dominic sanoi:
Niitä tietojahan ei mitenkään tuollainen ATK-henkinen henkilö osaa poistaa näkyvistä! :alppu:
Kysehän ei ole siitä vaan siitä, että mä en ole täällä todistelemassa mitään kenellekään.

Wilpuri

Senile Member
Sijainti
hki
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mikäs järki sellasessa ois? :confused:
Kenties sait pokeriverotusjarnauksesta kipinän ideaan, jossa kerrot voittaneesi suuria summia helposti ja koko tämän idean tavoitteena oli ärsyttää sinua ärsyttäneita pokerivoittoverotusta vastustaneita pikkupelaajia, jotka tahkoavat nettipokeria tunnista toiseen parhaimmillaan muutamia satasia kuussa voittaen viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen?

Vilperi

Välimallin jätkä
Sijainti
Tampere
Pakko sanoa että on vähintäänkin erikoista ettei tiedä mikä on big blind kun käytännössä joka saitilla lukee pöydän chatissa ennen korttien jakoa kuka sen maksaa. Pokerin hienoushan on siinä, että se on näennäisesti helppo ja yksinkertainen peli. Aluksi itsekin kuvitteli etteihän tämä touhu mitään ruudinkeksijää vaadi, mutta mitä enemmän aiheeseen paneutui ja mitä enemmän siitä oppi, sitä vähemmän pelistä tajusi ymmärtävänsä. Vois antaa ilmaisen vinkin että jos noinkin huolettomalla kassanhallinnalla ja noin huterilla tiedoilla voittaa tommosen summan, niin kannattaa tehdä kyllä ns. hit'n runit.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Dominic sanoi:
Käytännössä varsin surkea kusetus kyseessä. Asia loppuun käsitelty.
Ja olettamasi kusetuksen motiivi ois....niin mikä? Olet aika etevä jos pystyt keksimään yhdenkään loogisen tai edes vähän epäloogisemman syyn miksi joku yrittäisi kusettaa jostain nettipokerin pleemisesta.

Vai onko nyt kyse siitä, että kun itse jäit aikanaan huomattavasti tappiolle nettipokerissa vaikka rehvastelit rikastuvasi, niin se otti niin paljon luonnon päälle että mielestäsi kukaan muukaan ei voi mitenkään voittaa?

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Otto Hokkanen sanoi:
Ehkäpä vain haluat pitää hauskaa Knoukkarin kustannuksella.

Ja tarjoaisihan se helpon pakotien kiusallisessa tilanteessa.
Ei mun mielestä.

Ja hauskaa knoukkarin kustannuksella on ollut vain tuo viimeisin tyhmäksi tekeytyminen.

Otto siis viittasi tähän sättikommenttiin:
totta vitussa mä tiedän mikä on pot limit ja fixed limit, mutta Knoukkari ei tule saamaan multa yhtää ainoaa asiallista vastausta. Ihan vaan siks vedän tota linjaa toikissa kun se kyselee. Pidän vähän hauskaa knoukkarin kustannuksella
Tuo siis tosiaan koskee vain Knoukkarin viimeisiä uteluita, ei koko toikkia.

Viimeksi muokattu:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Wilpuri sanoi:
Kenties sait pokeriverotusjarnauksesta kipinän ideaan, jossa kerrot voittaneesi suuria summia helposti ja koko tämän idean tavoitteena oli ärsyttää sinua ärsyttäneita pokerivoittoverotusta vastustaneita pikkupelaajia, jotka tahkoavat nettipokeria tunnista toiseen parhaimmillaan muutamia satasia kuussa voittaen viikosta toiseen ja kuukaudesta toiseen?
Uskokko ihan oikeesti että joku laittais tällä forumilla tietoisesti itsensä tulilinjalle tollasen syyn takia?

Knoukka

Well-known member
Runar ja Kyllikki sanoi:
Asiallisille kysyjille olen jo kertonut.
Mä olen kyllä asiallisesti kysynyt mutta enpä saanut vastausta.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Juu, en tiedä mitä on big blind, fixed limit tai pot limit, enkä ole sitä tietoa tarvinnut. Sinäkin voisit ymmärtää jos olisit kokeillut nettipokeria. Et näemmä ole. Olet kysellyt sellaisia kysymyksiä joista asia käy selkeesti ilmi.
Käsien arvojärjestyksen olen toki jo oppinut.
Mitkä kysymykset mun pelaamattomuuteni muuten paljastaa?

Runar ja Kyllikki sanoi:
Tuo on ihan turhaa ja tyhjänpäiväsitä vittuilua, enkä ymmärrä mitä olen sulle tehnyt että sinun täytyy alkaa täysin provosoimatta vittuilla.
Mikä sulla oikein on? Mä en ole missään vittuillut. Olen vaan ihmetellyt ja kysynyt itsestäni mielenkiintoisia kysymyksiä. Jos se on sun mielestä vittuilua niin ongelma ei ole minun.

Runar ja Kyllikki sanoi:
Uskokko, että mä pystyisin sulle vittuilemaan takaisin monta kerta pahemmin? Vittuilu ei vaadi ihmiseltä yhtään mitään. Se vaatii että pitää mölyt mahassaan eikä vittuile takaisin vaikka tietää että pystyis loukkaamaan toista todella pahasti. Tai vaikka laittamaan vähän sättimisen privalogia siitä, mitä joku on puhunut ihmisistä selän takana. Sellasista ihmisistä joille joku ylintä ystävää ja joille makeilee ihan tosissasi. Mutta kuten sanoit: joku jää asemalle ja tässä kohdassa se olet sinä, koska en alennu sinun tasollesi.
Mikä sulle oikein tuli? Tuo ei ole mun mielestä nyt sun normaalia käytöstä.

Mutta voithan sä vittuillakin. Eihän se sun omien sanojesi mukaan mitään sulta vaadi.

Mun puolesta voit laittaa ihan mitkä sättimisen lokit vaan. Olisi jotenkin piristävää tuon vihjailun sijaan. Jos nyt viitsit alentua mun tasolleni.

Ja ne mun makeilut haluan ehdottomasti mukaan myös!

burb

.
Mulla oli kerran kädessä elämän valttikortit, laitoin ne pöytään ja voitin diplomaattisen koskemattomuuden ja loppumattomat ammukset.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Tässähän on nyt katos niin että hahmot ei oikein jaksa uskoa että olet satakertaistanut pohjakassasi semmoisella ehkä 30 tunnin (muutama tunti päivässä runsaan kahden viikon ajan) nettipokerissa ilman että olet aikaisemmin pelaillut.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Matxi sanoi:
Tässähän on nyt katos niin että hahmot ei oikein jaksa uskoa että olet satakertaistanut pohjakassasi semmoisella ehkä 30 tunnin (muutama tunti päivässä runsaan kahden viikon ajan) nettipokerissa ilman että olet aikaisemmin pelaillut.
Ei ne usko silti, vaikka kuvakaappauksia tulisikin.

Matxi

81-04-05-07-08-14-15
Sijainti
toalet
Toisaalta, voi toki olla mahdollista että on sattunut hullua alottelijan tuuria ja on juurikin parikin kättä voittanut. Mutta satavarmaa on että pidemmällä aikavälillä ei tuollaiseen voittoon pääse.

Knoukka

Well-known member
Matxi sanoi:
Ei se uskomisesta ole kiinni. Kyllä mä uskon että Runar on voittanut mutta en usko että on niin tietämätön pokerin suhteen mitä näyttelee. Tai jos on niin haluan tietää sen talon tai verkon missä pelaa.

totta vitussa mä tiedän mikä on pot limit ja fixed limit, mutta Knoukkari ei tule saamaan multa yhtää ainoaa asiallista vastausta. Ihan vaan siks vedän tota linjaa toikissa kun se kyselee. Pidän vähän hauskaa knoukkarin kustannuksella
Edit: No nyt selkis!