Neuvoantava äänestys moderaattoreista

Moderaattorit jatkoon / pois

  • FW08 jatkopesti

    Äänet: 51 63,0%
  • FW08 potkut

    Äänet: 26 32,1%
  • kouvotsvoni jatkopesti

    Äänet: 57 70,4%
  • kouvotsvoni potkut

    Äänet: 14 17,3%
  • Micael jatkopesti

    Äänet: 50 61,7%
  • Micael potkut

    Äänet: 16 19,8%
  • Pyryf jatkopesti

    Äänet: 61 75,3%
  • Pyryf potkut

    Äänet: 12 14,8%
  • Renngeist jatkopesti

    Äänet: 54 66,7%
  • Renngeist potkut

    Äänet: 13 16,0%

  • Äänestäjiä yhteensä
    81
  • Äänestys suljettu. .

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Kerro mikä hinku sulla oli aina olla ekana vastaamassa hajun kommentteihin, liittyivät ne mihin tahansa vittuilemalla ja provoamalla? Nostit hajun uskonto vastaisuuden esiin toikeissa johon ne eivät kuuluneet ja missä haju ei edes asiasta kirjoittanut. Modet voisi myös kertoa miksi tämä sallittiin, jotta voi tässä vaikka itse alkaa stalkkaamaan ja vittuilemaan jollekkin.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Kerro mikä hinku sulla oli aina olla ekana vastaamassa hajun kommentteihin, liittyivät ne mihin tahansa vittuilemalla ja provoamalla? Nostit hajun uskonto vastaisuuden esiin toikeissa johon ne eivät kuuluneet ja missä haju ei edes asiasta kirjoittanut. Modet voisi myös kertoa miksi tämä sallittiin, jotta voi tässä vaikka itse alkaa stalkkaamaan ja vittuilemaan jollekkin.
Eiköhän haju nostanut oman uskontovastaisuuden esiin perustamalla kyseisen toikin. Hänhän kuulutti uskontovastaisuuttaan jopa sigussaan. Kaikki hän postaamansa viestit olivat viimeisen vuoden aikana tyyliä, "kirkkoon kuuluvat ovat sairaita, idiootit tukee pappeja, jotka suurinpiirtein raiskaa lapsia." jne jne. Haju tunki omaa uskonno vastaisuutta lähes kaikkiin toikkeihin, mihin hän kirjoitti. Lopulta jopa partio oli suurinpiirtein täynnä lasten raiskaajia ja siellä käyminen oli idioottien ja hullujen toohotusta.

Lisäksi se, että jos hajulta kysyi jotakin, mihin hän ei viisaudessaan pystynytkään vastaamaan, niin seuraavaksi sieltä tulikin "juoppo, kirjoitustaidoton, läskikänniääliö kortti. Minun ei tarvitse alentua keskustelemaan jne jne"

Anteeksi kauheesti, jos olen moiseen asiaan sortunut ja yrittäen vittuilla takaisin, kun olen hajun toimintaa pitänyt tyhmänä ja turhana touhuna.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ai se sano läskiksi? Se oli rumasti sanottu.

Äänestin itseäni.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Ei ei ei. Todellakaan kaikki hajun postaukset eivät liittyneet uskontoon, mutta sinä olit aina ekana vastaamassa ja yleensä vittuillen, vaikka välillä haju asiaakin kirjoitti. Mä en ymmärrä miksi sun piti sille hajulle aina vastata? Kai meillä jokaisella on nemesis tässä elämässä.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ei ei ei. Todellakaan kaikki hajun postaukset eivät liittyneet uskontoon, mutta sinä olit aina ekana vastaamassa ja yleensä vittuillen, vaikka välillä haju asiaakin kirjoitti. Mä en ymmärrä miksi sun piti sille hajulle aina vastata? Kai meillä jokaisella on nemesis tässä elämässä.
En toki vastannut kaikkiin hajun kirjoituksiin. En vain voi sietää moista suvaitsemattomuutta, samalla kun kuuluttaa olevansa suvaistevaisuuden esikuva.

Minen mistään nemeseistä tiedä :doubtful:

Jaha, eiku goolgasin.

Edit. Nää jutut ei muuten jaksa enää kiinnostaa pätkääkään, joten mun puolesta tämä oli nyt tässä.
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Esitän että siirrytään takaisin esityslistaan, eli toikin aiheeseen eikä toisten mollaamiseen, kun pitäis modeja mollata/kiittää.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Esitän että siirrytään takaisin esityslistaan, eli toikin aiheeseen eikä toisten mollaamiseen, kun pitäis modeja mollata/kiittää.
Mä uskoisin tällaisessa äänestyksessa hyvin monen äänestävän sillä perusteella itä mieltä on hahmosta, eikä hahmon moderaattorina tekemistä linjauksista.
 

Joni

Well-known member
Liittynyt
19.1.2004
Viestit
16905
Potkut bannaajalleni :D No ei vaa jatkoo vaa kaikki! :thumbup: Hyvää työtä ja jatkakaa samaan malliin. :)
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Sovitaanko, että eniten potkut-ääniä saanut saa foorumilta banaania loppuelämäkseen tai ainakin vapautetaan moderaattorin hommista, jotta saan hänet laitettua iggeen. Kiitos!
 
Liittynyt
24.1.2004
Viestit
10131
Sijainti
Oslo
Mä uskoisin tällaisessa äänestyksessa hyvin monen äänestävän sillä perusteella itä mieltä on hahmosta, eikä hahmon moderaattorina tekemistä linjauksista.
Tuokin on tapa ilmaista mielipiteensä kanssaforumistien arvostelukyvystä.

Mitä omaan äänestämiseeni tulee on vuosien aikana saamani käsitys moderaattorien toimista suurimmaksi osaksi positiivinen. Erityisesti kiitokset kouvotsvonille.
 
Viimeksi muokattu:

SOKO

Well-known member
Liittynyt
5.8.2007
Viestit
4037
Omasta mielestäni modet ovat hoitaneet hommansa pääosin hyvin. Kaikki jatkoon.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Äänestin: Micaelille potkut.

Fw08aasille olisin voinut laittaa useammankin +äänen, sillä olen tiukan linjan kannattaja. Trollit mäkeen! Täällä vielä aika paljon sellaisia on, ja uskoisin, että he kaikki ovat äänestäneet fw08asille potkuja.
 

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Liittynyt
12.8.2004
Viestit
13716
En äänestä mitään. Jotenkuten olen täällä pärjännyt.
 

IWE

Well-known member
Liittynyt
22.6.2004
Viestit
2963
Fw08aasille olisin voinut laittaa useammankin +äänen, sillä olen tiukan linjan kannattaja. Trollit mäkeen! Täällä vielä aika paljon sellaisia on, ja uskoisin, että he kaikki ovat äänestäneet fw08asille potkuja.

Tiukka linja on ok, muttei tuommoisen hahmon toimesta, joka itse on foorumin suurin trolli ja sallii trollailun, kunhan trollaajan sanoma vain sattuu hänen omiin trollailuihinsa sopimaan.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Äänestin kaikille jatkopestiä. Ihan sama vaikka joukossa olisi trollejakin, ollaan me sellainen apinalauma kaitsettavaksi (sama homma tietysti ihan millä vaan foorumilla, ei täällä mitenkään ainutlaatuisia toki olla) että ei viitsisi omalle kohdalle mokomaa hommaa ottaa.

Niinkuin yleensäkin tehtävissä, joissa joutuu tekemään hommia suuren porukan silmien alla, aina löytyy joku valittaja teki ihan mitä tahansa tai niin tai näin. Parasta vaan toimia niinkuin hyvältä tuntuu tai oikein on ja jättää valitukset sopivassa määrin pienehkölle huomiolle.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Eipä tarttee pitää Vuoden Forumistikaan äänestystä, kun menee tässä samalla.

Ja toi Tröpö-titteli kanssa.:ahem:
 

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Vähän hassu tulos. Pyryf on moderaattorin touhussa paskahousu, joka tekee jotain lähinnä vahingossa eikä etenkään ota vastuuta mistään. FW08 taas on laittanut itsensä likoon. Emmä tästä teidän touhusta oikein piittaa, mutta tiedän, kumman pitäisi saada enemmän arvostusta.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Vähän hassu tulos. Pyryf on moderaattorin touhussa paskahousu, joka tekee jotain lähinnä vahingossa eikä etenkään ota vastuuta mistään. FW08 taas on laittanut itsensä likoon. Emmä tästä teidän touhusta oikein piittaa, mutta tiedän, kumman pitäisi saada enemmän arvostusta.
Veikkaanpa että tulos kertoo vaan, kuinka tosissaan ihmiset tämän pollin ottavat.
 
Ylös