amino sanoi:
Mjoo, jos tykkää bling blingistä niin siitä vaan McLarenille. Tuolla ei ole paskankaan vertaa tekemistä sen kanssa miten kovaa se auto kulkee. Rahat voi pistää isoihin lasipintoihin ja harjattuun alumiiniin, tai jos tykkää niin halpoihin huoriin, mutta se ei edistä millään tasolla auton kehitystyötä.
Vaikuttaa kuitenkin ehkä siten auton nopeuteen, että kaikki parhaat suunnittelijat ja muut auton parissa työnskentelevät henkilöt haluavat McLarenille töihin. Niin ja itse luokkittelisin MP4/20-auton tämän kauden selvästi nopeimmaksi autoksi, harmi vaan että Mersu ei ole ihan samaa tasoa muiden autonvalmistajien kanssa.
patriot sanoi:
Jaa! No kuinka helvetissä ne voitti 5 mestaruutta putkeen? :eek!:
Niin se menestys nyt ei aina ole kiinni niistä toimitilojen laadukkuudesta, mutta eihän tuohon aikaan McLarenilla ollutkaan tuota uutta teknologiakeskusta, jota pystyttiin hyödyntämään oikeastaan vasta tällä kaudella kokonaan. En tiedä miten tämä liittyy asiaan, mutta Ferrarin menestys johtui siitä että heidän autonsa oli aika nopea. Itse olen vain käsittänyt, että Ferrarin suunnittelijat haluavat vaihtaa McLarenille eikä toisinpäin.
"Quite simply, great facilities attract great people"