Nick Heidfeld

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
WebSlave sanoi:
Olenkin odottanut milloin näin käy. Jossain vaiheessa sen oli tultava.
Hyvä WebSalve! Itse mietin juuri samaa, ja toisaalta minun mielestäni oikein hyvä, ettei kämmi tullut kisassa. Näin Nick sai tilastokämmin taas nollille ja voi ajaa vaikka koko kauen ilman mitään virhettä.

Pidän Nickistä, lähinnä sen takia, että kaveri ei selittele eikä hae julkisuutta eikä uhoo ym.. On vähän kuten Kimikin, ja vielä ihan ok kuski.

CamoN

Kurvailija
Sijainti
Kouvola
Oberfeldwebel sanoi:
Hyvä WebSalve! Itse mietin juuri samaa, ja toisaalta minun mielestäni oikein hyvä, ettei kämmi tullut kisassa. Näin Nick sai tilastokämmin taas nollille ja voi ajaa vaikka koko kauen ilman mitään virhettä.

Pidän Nickistä, lähinnä sen takia, että kaveri ei selittele eikä hae julkisuutta eikä uhoo ym.. On vähän kuten Kimikin, ja vielä ihan ok kuski.
Mietin tuossa pari päivää sitten miten suhtautuisin Heidfeldiin lokakuussa, mikäli BMW jatkaa vahvaa suhdannettaan ja Heidfeld on vaikkapa kolmen pisteen päässä Räikkösestä Sao Paulossa.

Ainakin toistaiseksi tuntuu vielä siltä, että mikäli Heikki ei ole MM-sarjan kakkosena, niin mieluiten sillä paikalla suvaitsee Nickiä. Nimenomaan juuri sen takia, että vaikuttaa kärkitallien kuskeista suomalaisten jälkeen eniten ajamiseen suuntautuneelta. Jättää pr-puoleen minimiin, antaa tekojen puhua ja ratkaisee voittajat & häviäjät rehdisti radalla.

WebSlave

Trackman
Oberfeldwebel sanoi:
No, en kyllä tarkoittanut Nickin kämmiä, vaan näytösajokämmiä. Että jossain vaiheessa joku mokaa donitsit, kun tilaa on välillä tosi vähän.
Nick on minunkin suosikkini. Laitoin jopa pari euroa Nickin mestaruudelle (oli ensimmäinen, jolla oli pelattava kerroin). Ja mieshän on MM-kakkosena! :)

Viimeksi muokattu:

WebSlave

Trackman
Zaikom sanoi:
Itse uskon nyt, että jompi kumpi BMW kuski päätyy mm kakkoseksi.
Se kyllä vaatii Massan ja McLarenien alisuorittamisen jatkumista, enkä ihan jaksa siihen uskoa. Kimin uskon kuitenkin huonoinakin päivinä suoriutuvan riittävän hyvin mestaruuden kannalta. MM-taistoa yleisesti ajatellen Kimin keskeytys tekisi hyvää.

Viimeksi muokattu:

Mangelo

Well-known member
WebSlave sanoi:
Se kyllä vaatii Massan ja McLarenien alisuorittamisen jatkumista, enkä ihan jaksa siihen uskoa. Kimin uskon kuitenkin huonoinakin päivinä suoriutuvan riittävän hyvin mestaruuden kannalta. MM-taistoa yleisesti ajatellen Kimin keskeytys tekisi hyvää.
Itse kyllä näen BMW:n tasavahvana kilpailijana McLarenille. Onko se sitten McLarenin alisuoriutumista vai mitä, mutta tasaista on.

Ja ainakin Heidfeld tulee ajamaan tasaisemmin pisteille kuin Massa.

WebSlave

Trackman
Zaikom sanoi:
Itse kyllä näen BMW:n tasavahvana kilpailijana McLarenille. Onko se sitten McLarenin alisuoriutumista vai mitä, mutta tasaista on.
BMW on lähempänä, mutten usko, että se pystyy vauhdillisesti haastamaan McLarenia, kun jälkimmäisen talli ja kuskit kykenevät normaalisuoritukseen.
Ja ainakin Heidfeld tulee ajamaan tasaisemmin pisteille kuin Massa.
Määrällisesti luultavasti, mutta pisteille sijoittuessaan Massa on keskimäärin korkeammalla.

Oberfeldwebel

Ylivääpeli
WebSlave sanoi:
No, en kyllä tarkoittanut Nickin kämmiä, vaan näytösajokämmiä. Että jossain vaiheessa joku mokaa donitsit, kun tilaa on välillä tosi vähän.
Aivan. No, mää ajattelin sen omalla tavalla, mutta totta on tuokin että joku luultavasti joskus kämmää näytöksen ja nyt kävi niin.

Calvin

Well-known member
WebSlave sanoi:
Eiköhän Kimi ole joutunut keskeyttämään teknisiin vikoihin jo riittävän monesti urallaan. Ennenminkin kääntäisin tämän toisin päin: katsotaan mihin muista kavereista on kun auto pettää samaan tahtiin kuin Kimillä 2002-2005.

Mangelo

Well-known member
WebSlave sanoi:
MM-taistoa yleisesti ajatellen Kimin keskeytys tekisi hyvää.
Johan se keskeytti autraliassa, ja aika-ajossakin bensa loppu. Ilman noita Kimi johtais sarjaa yli 10 pisteellä... todennäköisesti n. 14 pisteellä kun Kimille 9 lisää ja Heidfeldilta 2 pois.

WebSlave

Trackman
Zaikom sanoi:
Johan se keskeytti autraliassa, ja aika-ajossakin bensa loppu. Ilman noita Kimi johtais sarjaa yli 10 pisteellä... todennäköisesti n. 14 pisteellä kun Kimille 9 lisää ja Heidfeldilta 2 pois.
Niin, mutta sarja ei säily tasaisena ellei Kimin tulokset ailahtele yhtä paljon kuin muiden.
Calvin sanoi:
Eiköhän Kimi ole joutunut keskeyttämään teknisiin vikoihin jo riittävän monesti urallaan.
Riittävän monesti mihin? Siihen ettei niitä enää tulisi? Ei tietenkään, eihän keskeytyksillä mitään kiintiötä ole ja niitä tulee jos on tullakseen. Menneet keskeytykset eivät vaikuta tulevaan.

Lancer

Realisti
Sijainti
taas Suomessa
WebSlave sanoi:
Riittävän monesti mihin? Siihen ettei niitä enää tulisi? Ei tietenkään, eihän keskeytyksillä mitään kiintiötä ole ja niitä tulee jos on tullakseen. Menneet keskeytykset eivät vaikuta tulevaan.
Eivät ne vaikutakkaan, mutta kun pari mestaruutta on jo karannut niihin auton vikoihin. :dunno:

Joni

Well-known member
Joo Heidillä on tapahtunu niitä ownauksiakin ihan pallille asti. :tongue:

Mangelo

Well-known member
WebSlave sanoi:
Niin, mutta sarja ei säily tasaisena ellei Kimin tulokset ailahtele yhtä paljon kuin muiden.
Itse en pidä sellaisesta mm. taistosta, jossa hitaammat roikkuvat mukana vain nopeimman teknisten ongelmien vuoksi. Toinen juttu jos nopealla autolla ajava mokailee itse, niinkuin massa.

WebSlave

Trackman
Zaikom sanoi:
Itse en pidä sellaisesta mm. taistosta, jossa hitaammat roikkuvat mukana vain nopeimman teknisten ongelmien vuoksi. Toinen juttu jos nopealla autolla ajava mokailee itse, niinkuin massa.
Itse en pidä sellaisista "taistoista" kuin 2002 ja 2004 nähtiin.