Sam
Muumipappa
Terttuako yritätMoe Szyslak sanoi:ÄSSÄMIES!
Terttuako yritätMoe Szyslak sanoi:ÄSSÄMIES!
:ahem:Moe Szyslak sanoi:Nyt on aika monta 'kiellettyä sanaa' kisatoikissa. Ovelasti vaan kakkosnikillä kirjoitettuja.![]()
Ai jaa, ei mun silmiin osu, helpottas jos tietäs sun kakkosnikit.Moe Szyslak sanoi:Nyt on aika monta 'kiellettyä sanaa' kisatoikissa. Ovelasti vaan kakkosnikillä kirjoitettuja.![]()
Sen lisäksi Hamiltonin onnittelutoikista löytyy 'kiellettyä' sanaa.:ahem:burb sanoi:Ai jaa, ei mun silmiin osu, helpottas jos tietäs sun kakkosnikit.![]()
Taidat olla modejen suosiossa, vaikka et ole edes vippi.patriot sanoi:Moenkin kommentteja on jouduttu vapaassa editoimaan.![]()
Taidat muuten olla forumin kovin vaatimaan muita bannille.:ahem:patriot sanoi:Moenkin kommentteja on jouduttu vapaassa editoimaan.![]()
Ehkä naapurin kissan kunniaksi join eilen Gato Negroa.Moe Szyslak sanoi:Sen lisäksi Hamiltonin onnittelutoikista löytyy 'kiellettyä' sanaa.:ahem:
Ömmmm... nyt lyö iso ratas tyhjää...kouvotsvoni sanoi:Burbin kaksoisnikkikö tuo Punaliila on?
Sulla vai pihillä?Wilpuri sanoi:Kyllä ottaa koville![]()
En ole vaatinut sulle bannia. Totesin vaan, että sunkin kommentteja on jouduttu editoimaan. Eikä ihme, oli se sen verran rimanalitus notta. :nope:Moe Szyslak sanoi:Taidat muuten olla forumin kovin vaatimaan muita bannille.:ahem:
Täällä näemmä vallitsee tasa-arvo. Toiset on vaan tasa-arvoisimpia kuin toiset.![]()
Kyllä sä olet useamman kerran vaatinut mulle.:ahem:patriot sanoi:En ole vaatinut sulle bannia. Totesin vaan, että sunkin kommentteja on jouduttu editoimaan. Eikä ihme, oli se sen verran rimanalitus notta. :nope:
Huonosti!sooda sanoi:Mitenkähän sitten käy kun ensimmäinen eskimo tulee fykkösiin?
Valion jäätelönmyynti nousee räjähdysmäisesti!sooda sanoi:Mitenkähän sitten käy kun ensimmäinen eskimo tulee fykkösiin?