No niin arvon Renngeisti

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Miten niin ei häviä koskaan? Kauheeta itkemistä ja "mää en nyt tajua ollenkaan" -avautumista täytyy lukea siltä kantilta, että jotain ehkä pitäis kommentoidakin, siinä kun normifoorumisti voi seurata sivusta sipsejä syöden ja limpparia juoden. Mutta itsepä olen moderaattoriksi myöntynyt ja sitä rataa, mutta siis ei tää mikään varsinainen voittohommeli ole.

Ja jos nyt meni vitun väärin, niin seuraavalla mahdollisella kerralla annetaan sitten viestinnän jatkua pidempään. Voi tosiaan olla sekin hyöty, ettei moista eteen edes enää tule. Muistat vaan sopivassa saumassa heittää vaikka, että: "Nyt pitääkin rauhoittua ettei modet bannaa, heh heh.", niin muut hahmot ymmärtävät, että nyt siellä on sordiino päällä ettei ilkeät modet kohtele väärin.
Eli mielipidettään eri saisi kertoa. Siis mun mielestä se, että joku bannaa keskellä päivää henkilön ihan vaan varmuudeksi, vaikka ei ole kirjoittanut mitään sellaista, mistä pitäis bannata,

ON IHAN VITUN VÄÄRIN

Nyt se vaan tuntuu olevan itse Rennguistin niin vitun vaikeeta myöntää, eiks je. Rengguistin modailuista on puhuttu jo tällä forumilla enemmän, kun mun ja hajun skismoista, mistä ne mun bannit on pääasiassa tullut. Sitten on kaks kouvon alkolukkoa, ettei vaan mukamas sattuis mitään. Lisäksi Renkuistin 1+1=kolme ynnäilyä ja sitten tämä "ihan varmuudeksi kun tuntuis että mahdollisuus keulia".

Tässä on nyt ihan sellanen meinki, että ton on pakko olla syyllinen, kun oli paikalla ja on ennenkin bannattu. Onko ihme että jenkeissä vapautetaan koko ajan mustia, jotka on tuomittu rikoksista sen takia että ne on olleet jossain paikalla/kulkemassa ohitse.


Se että asiasta laitta privaa, eli ITKEE, kuten kauniisti sanailit ja kaikille, johtuu vain ja ainoastaan siitä, että arvon rennquist ei vastaa kysymykseensä. (koska oli kännykkä ja ei osannu/ei pystyny jne jne). jos on pokkaa laittaa bannia, niin täytyy olla pokkaa myös se perustella. Katso nyt miten, arvon rennkuisti (vittu kun vaikee kirjoittaa sitä) on asiaa kommentoinut...

Huikee meno täällä khätissä.

Hauskuttelua hehhehheee. Tosi uskottavaa moderointia.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ihan en kertakaikkiaan jaksa paneutua että mistä tässä on kyse.

Huutelen nyt vaan vieraisiin pöytiin, että ootko tmoi koskaan funtsannu että lienet yksi eniten bannatuista hahmoista ja silti rangaistuksesi eivät ole kovin pitkiä. Normilinjauksin olisit ikinannattu aikoja sitten.
Mää sulle nannat näytän :D
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Uskaltaisin väittää, että ei modet voi mielivaltaisesti käyttää valtaansa, koska Antti pitää ylläpitäjänä huolen siitä, että jos joku mode alkaa jakaa banneja mielivaltaisesti kyseinen mode on pian vähintäänkin entinen mode ja kaupanpäälle voi vielä napsahtaa bannikin.
Höpö höpö. Eikös nuo keskenään sopineet noi Areenan lähdöt ja kas kummaa, kun siellä ei ottanut tuulta purjeisiin, palasivat tänne takaisin.

Ei noilla ole mitään vastuuta teoistaan, saati munaa itse tehdä johtopäätökset omista virheistä.

PS. modeilu on pääsääntöisesti toiminut hyvin, mutta tämä tmoin tapaus selkeä virhe, eikä kukaan ota siitä vastuuta.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Höpö höpö. Eikös nuo keskenään sopineet noi Areenan lähdöt ja kas kummaa, kun siellä ei ottanut tuulta purjeisiin, palasivat tänne takaisin.

Ei noilla ole mitään vastuuta teoistaan, saati munaa itse tehdä johtopäätökset omista virheistä.

PS. modeilu on pääsääntöisesti toiminut hyvin, mutta tämä tmoin tapaus selkeä virhe, eikä kukaan ota siitä vastuuta.
Nyt taidettiin lähtee vetämään jo aika laveella siveltimellä yhden bannin perusteella? Vai ollaanko me ihan tosiaan täysin munatonta ja selkärangatonta sakkia?

Mun puolesta ainakin voi ja pitääkin vaihtaa koko köörin ihan no prob jos näin pahat vellihousut on kerran vallankahvaan päässeet.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Selänpesurinki toimii, jne..

Sinällään en tapaukseen ole niin perehtynyt jotta kannattaisi kommentoida. Kommentoin kuitenkin.
 

Edson

Well-known member
Liittynyt
11.6.2009
Viestit
746
Renne ei voinut enää pidätellä vallanhimoaan ja "mopo" lähti vähän "keulimaan".
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Nyt taidettiin lähtee vetämään jo aika laveella siveltimellä yhden bannin perusteella? Vai ollaanko me ihan tosiaan täysin munatonta ja selkärangatonta sakkia?
Kyllä. Olisi aika raikastavaa joskus lukea että: Sori, tehtiin virhe ja käsi pystyyn.

Ei vaan sellaista ole näkynyt eikä tuskin koskaan nähdäkkään.

En pistä tätä yhden moden niskoille, koska modetiimi toimii tiiminä ja kuuluisi vastata myös toistensa tekemisistä tai sitten suoraan sanoutua siitä päätöksestä itsensä irti, kuten webbis teki 'tyyny naamalle' keisissä.

Olette tmoille yhden 'vapaudu vankilasta'-kortin velkaa.:ahem:
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tmoi on Mosse sinun ohella saanut eniten niitä 'vapaudu vankilasta'-kortteja.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Joku voisi kutsua tätä lempeäksi fasismiksi.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Tmoi on Mosse sinun ohella saanut eniten niitä 'vapaudu vankilasta'-kortteja.
Itseasiassa siinähän sitä munattomuutta meillä on ollut, että näihin kahteen ei ole vielä tohdittu soveltaa normaalia jäähyasteikkoa.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Tmoi on Mosse sinun ohella saanut eniten niitä 'vapaudu vankilasta'-kortteja.
Arvasin että joku teistä pelaisi tämän kortin.:eek:

Lisäksi kannattaa vielä viitata mun mittavaan banni-historiaan.

Mutta tiedostin tämän vaaran, kun puolustin syytöntä, että virhettä ei myönnetä, vaan asia käännetään minuakin vastaan.:D

Toimintasi on peruspsykologiaa defenssimekanismeineen.:thumbup:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Kyllähän tuo tmoille annettu päivän banni oli toimiva, etenkin kun tmoin kakkosnikki laitettiin samalla ikibanniin.

Renngeist antoi jäähyn sillä perusteella, että tmoi voisi käyttäytyä forumilla sopimattomasti. Jäähyn takia tmoi ei voinut käyttäytyä sen aikana sopimattomasti, joten se toimi kieltämättä varsin tehokkaasti. Bannaamalla tmoi estettiin tmoin banni.

Renkkuhan sitten jätti vielä miehekkäästi muut modet puolustelemaan tuota, kun ei viitsi tyhmille forumisteille itse selittää pitävää logiikkaa bannauksesta.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Mä kuvittelin, että suomalainen mies vois myöntää virheensä, mutta kuvitelmani olikin väärä.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Arvasin että joku teistä pelaisi tämän kortin.:eek:

Lisäksi kannattaa vielä viitata mun mittavaan banni-historiaan.

Mutta tiedostin tämän vaaran, kun puolustin syytöntä, että virhettä ei myönnetä, vaan asia käännetään minuakin vastaan.:D

Toimintasi on peruspsykologiaa defenssimekanismeineen.:thumbup:
Joo. Hei. Korjataan toi parempaan muotoon: Tmoi saa jatkuvasti 'vapaudu vankilasta'-kortteja. Viittaukset sinuun on poistettu, koska ovat ilmeisesti epäkorrekteja.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Jos historiaan sais viitata niin voisin kertoa tarinan kun nostin henkilön X bannin ennen aikojaan ja pahoittelin tapahtunutta. Vaan eipä niihin passaa viitata.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Joo. Hei. Korjataan toi parempaan muotoon: Tmoi saa jatkuvasti 'vapaudu vankilasta'-kortteja. Viittaukset sinuun on poistettu, koska ovat ilmeisesti epäkorrekteja.
Eiköhän se kosto jossakin vaiheessa tule.:eek:

Ne jotka ovat NLP:tä opiskelleet/tutustuneet, niin näkee forumilla paljon ihan perus yhteisökäyttäytymistä forumilla. Eniten näkyy ehkä peesaamista, hoetaan samoja sanontoja, uudet naamat käyttää samoja juttuja mitä vanhat jyrät, jotta saisivat hyväksyntää etc. Seuratkaa vaikka Hartsan, P1 RAI:n ja DSQ:n viestintää. Heiltäkin tulee n. 10 vuotta vanhoja 'forumjuttuja' .

Ett silleen!!!11
 
Viimeksi muokattu:

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Eipä sitä myöskään hirveästi tee mieli asiallisesti vastailla, kun privailussa siirrytään vitun runkkari -tasolle heti kun ei lauantai-illalla saa vastausta samalla minuutilla.

Mutta pahoittelen hätäiltyä toimintaani, mutta kun tuo sama kaava oli jo niin moneen kertaan nähty että mihin se johtaa jos siihen ei puututa. Annetaan sitten ensi kerralla paskan osua kunnolla tuulettimeen.
 
Viimeksi muokattu:

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Joo. Hei. Korjataan toi parempaan muotoon: Tmoi saa jatkuvasti 'vapaudu vankilasta'-kortteja. Viittaukset sinuun on poistettu, koska ovat ilmeisesti epäkorrekteja.
Mitä ihmeen vapaudu vankilasta kortteja. Enkö ole bannini lusinut?? Vaikka ne kuinka aiheettoomia tai aiheellisia, (niitäkin toki, varsinkin ne haju casen bannit) olisivat olleetkin, niin ne on lusittu. Tuo viimeinen nyt vaan oli niin käsittämätön, kuten edellinen 1+1=3 bannikin.
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Jos historiaan sais viitata niin voisin kertoa tarinan kun nostin henkilön X bannin ennen aikojaan ja pahoittelin tapahtunutta. Vaan eipä niihin passaa viitata.
Totta!:thumbup:

Myönnän virheeni!

(Noin, ei se niin vaikeaa ollut)
 
Ylös