No niin arvon Renngeisti

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Mä kuvittelin, että suomalainen mies vois myöntää virheensä, mutta kuvitelmani olikin väärä.
Mun mielestä Mosselle vois antaa vaikka viikon ennakoivan bannin, ennen kuin kirjoittaa mitään sopimatonta.

Ihan yleisesti onko tuosta ennakoivasta bannauksesta tulossa käytäntö, mun mielestä ma-to välillä voitaisiin ennakoivasti bannata joka viikko kaksi hahmoa ja pe-su välille kolme, paitsi kisaviikonloppuisin neljä.

Oppisivathan forumistit vähän miettimään mitä ois voinu kirjoittaa, jos vain olisi pystynyt.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Eipä sitä myöskään hirveästi tee mieli asiallisesti vastailla, kun privailussa siirrytään vitun runkkari -tasolle heti kun ei lauantai-illalla saa vastausta samalla minuutilla.
Jos annat bannin täysin aiheetta, niin mitä perusteltua syytä on odottaa millään muotoa asiallista käytöstä?
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Eipä sitä myöskään hirveästi tee mieli asiallisesti vastailla, kun privailussa siirrytään vitun runkkari -tasolle heti kun ei lauantai-illalla saa vastausta samalla minuutilla.
Itse bannihan heilahti

Renngeist klo 19:38 sanoi:
tmoi miettii päivän verran, että kannattaako ihan kaikesta provosoitua jatkuvasti.
Tosi "vitun runkkari juttua"

20:03 sanoi:
Siis nyt
Nyt laitat sen viestin, jossa ole provosoitunut, tänne kiitos
20:06 sanoi:
Oikeesti. Laita nyt se viesti, jossa olen rikkonut jotain sääntöä/provosoitunut tänne ja sääntökohta, jota olen rikkonut.
20:47 sanoi:
Haloo
Onko se niin vaikeeta vai et osaa??
Ja sitten vielä se kuuluis itkeminen ( itsehän kyynelhdin tilanteessa kuin Conchita Wurst voittonsa jälkeen :D )

21:07 kaikille modeille paitsi Pyryf sanoi:
Mä en nyt käsitä
Mistä arvon moderaattori renquist on laittanut mut jäähylle. "älä provosoidu" on just sellanen kuitti, mitä vähiten odottais oikeelta moderaattorilta. Olen postannut viiden jälkeen postannut 11 viestiä, joista 10 vapaalle ja yksi muu urheilu osioon. Ne on nähtävillä tuossa.
http://www.f1-forum.fi/vb/search.php?searchid=115605

Sitten joku tulee selittämään, että älä provosoidu. MITÄ??? Mistä?? Ei privaa, ei mitään ilmoitusta..

On selvää, että tälläinen ei voi jatkua. Joku Formulanomi voi "haukkua" muita homoksi tai vammaiseksi ilman minkään näköistä sankiota, kun taas toisille tulee bannia tyyliin, ei kannata kaikesta provosoitua, vaikka toinen ei olisi rikkonut ainuttakaan forumin sääntöä. Ei ainakaan arvon renquist pysty sellaista kertomaan.

Tästä forumin moderoinnista on puhuttu paljon ja pitkään. Renquisti on ollut enemmän kuin paljon hampaissa. Mies joka postailee, kuinka taas on vedetty opiskelija kännejä keskellä viikkoa haalarit kurassa sisältä ja ulkoa on sitten ihan viimeinen, joka sopii tuohon hommaan. Ei minkään näköistä tajua/perspektiiviä asioihin, mistä ihmiset kirjoittaa. Toivottavasti olis edes horisontti sen verran suorassa, että sais sortumattoman tönön joskus aikaseks :frank::frank: . Ei siinä mitään. Hieno ala ja ammatti ja muutenkin :thumbup::thumbup:

Ja jos sen bannaamisen syyn/rikken vielä sais?

Jotain järkeä tähän nyt luulis tulevan.

Kohta saakin avata oluen ja viritellä euroviisu kisastudiota paikallen. EI VAAN PÄÄSE PALJOA KOMMENTOIMAAAN :(
 

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Liittynyt
22.10.1999
Viestit
41380
Sijainti
Toisaalla
Eipä sitä myöskään hirveästi tee mieli asiallisesti vastailla, kun privailussa siirrytään vitun runkkari -tasolle heti kun ei lauantai-illalla saa vastausta samalla minuutilla.

Mutta pahoittelen hätäiltyä toimintaani, mutta kun tuo sama kaava oli jo niin moneen kertaan nähty että mihin se johtaa jos siihen ei puututa. Annetaan sitten ensi kerralla paskan osua kunnolla tuulettimeen.
No tuli tuossa nyt ainakin pahoittelut ja sen myöntäminen, että banni tuli heppoisesti. Sinänsä ok. Mutta en nyt tiedä onko tarpeen ennakoida/pelotella "annetaan sitten ensi kerralla" oikein moden kädestä.

Tuota alkua en Renkun viestistä oikein edes käsittänytkään. Siis onko tmoi laittanut Vitun runkkari -privaa tms?

Omalta osaltani ei ole todellakaan helppoa (veljellinen keskusteluhistoria takana) olla "tmoikkarin puolella", mutta tässä asiassa kaveri kakkosnikkeineen taisi kärsiä karvan verran vääryttä. Nyt tosin banniratkaisun tehnyt modekin sen viimeinen myönsi.
 

ProjectMaster

Well-known member
Liittynyt
17.12.2013
Viestit
1649
Minultapa löytyisi keino tähän "rikoksien ennakoimiseen" jota moderaattorimme täällä harrastaa. Kaikille käyttäjille ikibannit niin ei ainakaan tule bannin aihetta.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Tuota alkua en Renkun viestistä oikein edes käsittänytkään. Siis onko tmoi laittanut Vitun runkkari -privaa tms?
Ei vaan kouvolle oli laittanut (viestin jota ei tuosta ylempää löydy).

Tosin termi ei ollutkaan vitun runkkari vaan munapää. "Pieni" muistikatkos ja silmien harottaminen pääsi tuossa tapahtumaan. Pahoittelen tässäkin jakamaani disinformaaitota.

Jos annat bannin täysin aiheetta, niin mitä perusteltua syytä on odottaa millään muotoa asiallista käytöstä?
Ei se ollut aiheeton, vaan hätäinen ja liian kova (jälkikäteen ajatellen jo tuosta huomautus tai varoitus olisi ollut paikoillaan).
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
No oho! Onpas vuorokauden banni aiheuttanut paljon vitutusta. Se olin muuten minä jonka ansiosta tmoi oli jäähyllä. Ellei joku muukin lähetelly report posteja.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ei vaan kouvolle oli laittanut (viestin jota ei tuosta ylempää löydy).

Tosin termi ei ollutkaan vitun runkkari vaan munapää. "Pieni" muistikatkos ja silmien harottaminen pääsi tuossa tapahtumaan. Pahoittelen tässäkin jakamaani disinformaaitota.



Ei se ollut aiheeton, vaan hätäinen ja liian kova (jälkikäteen ajatellen jo tuosta huomautus tai varoitus olisi ollut paikoillaan).
Hienoa että osaat myöntää, että hieman tuli hätiköityä. Kyseinen viesti Kouvolle ei ollut priva, vaan pikainen kysymys FBeen kautta.

Ja ihan oikeesti. Uskotko itsekkään, että tuosta vapaalla puolella heitetyllä heitolla olisit voinut laittaa huomautuksen/varoituksen??
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ei se ollut aiheeton, vaan hätäinen ja liian kova (jälkikäteen ajatellen jo tuosta huomautus tai varoitus olisi ollut paikoillaan).
Tuossahan tuota vapaan jäkistoikkia. Olisi sopinu huomatus ja varoitus pelkästään mulle, kun nappi silmään :D Ja kyseinen heitto sisältyi nimenomaan tuohon "keskusteluun".

Itse ajattelin tulla tänne mainitsemaan etten katsele moisia hippoja lain. Seuraavaks ajattelin mainita muutamia otteita ajatuksistain otsikolla "Jääkiekkofanin älykkyys" (tämä olis sitä henkilökohtaisuuksiin menoa, paitsi etten menis henkilökohtaisuuksiin, vaan yleistäisin kovin), mutta myöhemmin liennytän kertomalla että on se nurmikollakaatuilupallo kuitenkin paaaaaaljon tyhmempää ja yksinkertaisimmille ihmisille tarkoitettu. Sekä pelattavaks, että seurattavaks.
Mainitsen tässä postauksessa myös sanan jääkendo. Noin ikään.

Ai niin, meinas unohtua: eihän nää kisat oo mistään kotoisin, koska NHL. Sitä paitsi olumppialaiskiekko on laadukkaampaa.

Olikohan siinä nyt kaikki.

Vielä yks unohtui: Karjalalippis.
Noni. Eiköhän ne nyt ollut sitten siinä.
Harvoin näkee yhtä idioottimaisia ajatuksia kuin lainatussa viestissä, mutta näköjään joiltakin junteilta tuommoinenkin on mahdollista.

Sinä siis oikeasti pidät ihmisiä yksinkertaisina koska seuraavat/pelaavat maailman suosituinta urheilulajia? Millä tavalla sitten vaikka autourheilun seuraaminen on enemmän järkevien ihmisten hommaa?
Heh heh. Melkein tekis lainata omaa viestiä ja laittaa perään että "MOT", mutta mennääs nyt vielä...




Ilmeisesti niin. Itse en tiedä millaisia ajatuksia juntit yleensä näkevät, mutta uskon että sä tiedät mistä kirjoitat.



Ei. Vaan mm. sen vuoksi koska he seuraavat pallonpotkiskelua, nurmikentällä seisoskelua ja nurmikolla kaatuilua. Lisäksi he kutsuvat tuota seisoskelua urheiluksi ja kun mitään ei tapahdu, se on "hienoa taktiikkaa, jota et vaan ymmärrä". Ihan yhtä hienoa taktiikkaa on seurata paskakasan maatumista. Ja vaatii taktiikan laatijalta ja seuraajalta ihan yhtä paljon älyä.



En tiedä. En tunne paljoakaan autourheilua seuraavia, enkä juuri seuraa itsekään. Satunnaisia seuraajia toki tunnen, mutta en sellaisia jotka vertautuisivat fanaattisiin nurmikollakaatuilun seuraajiin millään tavalla.



P.S. Jos kyseessä olis joku muu ku potkupallon katselija, kehottaisin lukemaan ton mun edellisen viestin uudelleen, mutta tiedän että tässä tapauksessa kohdehenkilö jäis luuppiin, niin enpä viitsi.
*tirsk*

Eksnynyt.
Ihme oksennusta sun näppäimistö suoltaa.
Yritä nyt edes.
No kerro mitä pitää yrittää?
Tapelkaahan, pojat. Voittaja saa multa markan.
Ei näemmä kannata. Sitä paitsi mä en ainakaan halua multamarkkaa.
Jos et kerta edes seuraa autourheilua, niin mitä teet tällä forumilla? No näköjään ainakin jauhat paskaa.
Mitä ihmettä sä suollat täällä?? Niin paljo juotu ESsiä, että huppu on niin himmee ettei tiedä missä on???
Öööh... Joo. Sait mut nalkkiin. Olen täällä jauhamassa paskaa.
Hyi mikä epäisänmaallinen nikki toi Marussia.:yuck:
Samaa kuin sinä, eli paskaa??
Jos jalkapallo on kuninkaiden laji ja "kendo" paskaa, niin mitä helvettiä sä tässä toikissa teet?
Tulin kysymään toleranssisiiveltä miten jalkapallon seuraaminen tekee ihmisestä yksinkertaisen, kendoa en ole paskaksi haukkunut.
Taisitpa varata kyydin Siperiaan. Ehkä voit pelastaa tilanteen vaatimalla Putleria liittämään Suomen Venäjään.
Minä veikkaan, että Toleranssisiivellä ei ole hajuakaan.
Tuollaisen kysymyksen perusteella voisi arvioida sun seuraavan jalkapalloa.
Viddu. Täällähän tapahtuu.

Menny tilanteet ihan ohitte Runskin kaa kinatessa :D
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
No oho! Onpas vuorokauden banni aiheuttanut paljon vitutusta. Se olin muuten minä jonka ansiosta tmoi oli jäähyllä. Ellei joku muukin lähetelly report posteja.
Mistä ihmeessä sä report posteja painelit? Osaatko oikein määritellä niistä 11 viestistä tarkalleen, ni analysoidaan yhdessä. Et ymmärtäny lukemaasi vai mitä ihmettä? Etkö tiedä, että turhien Report postien painelu on kielletty ja tulkitaan haittaavaksi ja rangaistavaksi teoksi. Mutta senhän sä osaat.
 

ToXiCiTy

I am fabulous!
Liittynyt
20.4.2008
Viestit
16731
Sijainti
Järvenpää
Mistä ihmeessä sä report posteja painelit? Osaatko oikein määritellä niistä 11 viestistä tarkalleen, ni analysoidaan yhdessä. Et ymmärtäny lukemaasi vai mitä ihmettä? Etkö tiedä, että turhien Report postien painelu on kielletty ja tulkitaan haittaavaksi ja rangaistavaksi teoksi. Mutta senhän sä osaat.
En nyt muista ja ei oikeastaan edes kiinnosta. Kunhan kerroin jotta voit raivota vähän lisää jostain PÄIVÄN bannista.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Ja ihan oikeesti. Uskotko itsekkään, että tuosta vapaalla puolella heitetyllä heitolla olisit voinut laittaa huomautuksen/varoituksen??
Ihan oikeesti, mistä tahansa voi antaa huomautuksen/varoituksen tai bannin.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Ihan oikeesti, mistä tahansa voi antaa huomautuksen/varoituksen tai bannin.
Voi toki. Eikä täällä paljoa tasapuolisuutta välttämättä tunneta, joten tuosta kirjoitus rotlasta, vain minun teksti alkoi keulia ;)
 
Ylös