Jos ne painelut johtivat banniin, niin ...?Etkö tiedä, että turhien Report postien painelu on kielletty ja tulkitaan haittaavaksi ja rangaistavaksi teoksi. Mutta senhän sä osaat.
Jos ne painelut johtivat banniin, niin ...?Etkö tiedä, että turhien Report postien painelu on kielletty ja tulkitaan haittaavaksi ja rangaistavaksi teoksi. Mutta senhän sä osaat.
Niin? Onhan se silloin varmast toxin mieltä järkyttänyt ja myös moden :ahem::ahem:Jos ne painelut johtivat banniin, niin ...?
Olen imarreltu.
:thumbfh:
Toxilla taitaa yleensäkin olla report-liipasin aika herkällä.Mistä ihmeessä sä report posteja painelit? Osaatko oikein määritellä niistä 11 viestistä tarkalleen, ni analysoidaan yhdessä. Et ymmärtäny lukemaasi vai mitä ihmettä? Etkö tiedä, että turhien Report postien painelu on kielletty ja tulkitaan haittaavaksi ja rangaistavaksi teoksi. Mutta senhän sä osaat.
Minä vaan olen lapanen.Niin. Muu urheilu puolella näin viestin, joka ei mielestäni kuulu kyseiselle alueelle ja painoin report postia. Se mitä modet sen jälkeen tekee ei kuulu mulle. Sen mitä olen tänään saanut tietää, niin voin sanoa, että Renkulla on eniten munaa noista moderaattoreista.
Eläkkeellä oleva lapanen.Minä vaan olen lapanen.
Kiitos. Palautteenne käsitellään hartaudella.Modet on natsisikoja.
Te ootte aina niin suloisen loukkaantuneita, kun joku puolustaa syytöntä bannattua. Kuitenkin teette ilmaiseksi pyyteetöntä työtä, mistä vain haukkuja saa.En minä tiedä pitäisikö jonkun löysätä jostain jotain jos näin koville ottaa eto forumista pakkoloma, vielä enemmän toisten pakkolomat. Juu, en ole lukenut näitä päälle 100 viestiä putkeen ja eestaas analysoiden, mutta kyllähän tämä tuntuu olevan pahin oikeusmurha miesmuistiin ja modet edelleen yhtä perseestä kuin aina ennenkin.
Tuo minuakin ihmetyttää.Mutta jostain syystä halua moderointiin löytyy, vaikka välillä vähän pompitaankin saitilta toiselle. Mutta kaipa se iso käyttäjäkunta sitten haluaa vain samoja tyyppejä moderoimaan??
Mun mielestä kaikille Renngeistia arvostelleelle (ja miksei muillekin) pitäisi antaa erimittaisia jäähyjä satunnaisin väliajoin ihan millä perusteilla tahansa.Saa Renquistia puolestani haukkua vaikka maailman tappiin, kun noin heppoisesti jäähyn antoi.
Juurikin näin.Mun mielestä kaikille Renngeistia arvostelleelle (ja miksei muillekin) pitäisi antaa erimittaisia jäähyjä satunnaisin väliajoin ihan millä perusteilla tahansa.
Ei lähellekään. Tai sitten miesmuisti ei riitä hajun ikibanniin. Se oli täydellinen farssi.En minä tiedä pitäisikö jonkun löysätä jostain jotain jos näin koville ottaa eto forumista pakkoloma, vielä enemmän toisten pakkolomat. Juu, en ole lukenut näitä päälle 100 viestiä putkeen ja eestaas analysoiden, mutta kyllähän tämä tuntuu olevan pahin oikeusmurha miesmuistiin ja modet edelleen yhtä perseestä kuin aina ennenkin.
Kyllä minäkin tuossa aiemmin kiitin, että yleensä menee ihan buenosti. Mutta jos mokataan, niin 'käsi pystyyn ja myönnetään virhe'. Nyt alkoi sitten muiden modejen vittuilu, kun joku asiasta huomautti sekä normaalit syyllistämiset ja rikoshistorian esillekaivamiset.Modeilusta harvoin saa kiitosta. Tässä jotain. Kiitos siis modeille modetyöstä. Onneksi joku edes viittii.