Mitä helvet... Thunder? :eek!::eek!::eek!:Mikä on nollatoikki metsästyksestä?
No, minulla oli nainen allani ja aikani hässättyäni puhalsinkin ilmaa pussistani pois ja kotona vasta oikeat lastit lensivät ilmaan. Ihan kuin ketään ei kiinnostaisi.
Tai puukottaa kyseisessä pelissä jonkun horon jos ampuma-aseet eivät sovi.Saisivat tuo 11 vuotias muitten ikäistensä tapaan ammuskella turvallisesti vaikka GTA V:n parissa.
Ihan hyvin, olen vaan pitänyt pitempään paussia. Hatutti helvetisti formuloiden meno ja enemmän kiukutti tämä maailman meno ja tämä Alexander StubbMitä helvet... Thunder? :eek!::eek!::eek!:
Missootollu?
Metsästyksessä on tarkoituksena murhata elävä olento. Ei mielestäni kovinkaan rauhanomaista, tai lapsen kehityksen kannalta järkevää toimintaa.Se se vasta jännältä tuntuukin kun 11-vuotias on jenkkiarmeijan sotisovassa aidolta näyttävän rynnäkkökiväärin kanssa ampumassa kavereitaan airsoft pelissä.
Metsästyksessä sentään rauhanomainen tarkoitus jo ajatuksen tasolla.
Olipas taas kirjoitus, jossa mustaa yritetään aivopestä valkoiseksi! Sairasta sairasta sairasta.....metsästysvietin tyydyttämistä..yök...halveksittavaa toimintaa!!!!!!!!!!!!!!!!! Yksikään ei nälkäänsä Suomessa metsästä...vaan jokainen, joka ikinen tappamisen ilosta. Niilläkin ase ja paukkurahoilla saa kaupasta enemmän purtavaa, kuin mitä murhanhimoiseen kauniin luonnon tuhoamiseen käyttää...mitä pahaa teeret ja metsot ja telkät on heille tehneet????? Antaa lintujen olla rauhassa!!!!!!! Vain luonnosta liikaa erkaantuneet "luontoterroristit" tappavat!!!!!! Eipä niitä pyssymiehiä puolukka- ja mustikkareissut kiinnosta. Saisivat pakastimet täyteen terveellistä ravintoa ja halvemmalla ilman turhaa tappamista....Järkevämpää perustaa ampumaseura ja ostaa ilmakivääri ja harrastaa ammuntakilpailuja jossain suljetussa paikassa. Jos metsään haluaa mennä, niin kameraa järeämpää asetta ei tarvita...lukuun ottamatta marjannoukkimakonetta...Käsittääkseni Raamatun mukaan Jumala käski ihmistä viljelemään ja erityisesti varjelemaan luomakuntaa, eikä moraalittomasti riistämään ja tuhoamaan tai saastuttamaan sitä. Kohtuus ainakin pitäisi muistaa metsästyksessäkin, eikä kilpailla siitä kuka saa eniten saalista! Uskon, että jokainen metsästäjä tuntee piston sydämessään jokaisen ammutun linnun ja tuhotun elämän jälkeen..
Turhaa on ollut - mitä nyt netin keskustelu- ja kommenttipalstoja lukee.Eläinproteiinin saanti oli edellytys aivojen kasvulle.
Näinpä. Monelta mielipahalta olisimme säästyneet, kun olisivat esi-isät tyytyneet ynähtelemään luolissaan vaan. Välillä p-liikkeitä, ei pullonpalautusautomaatin vieressä.Turhaa on ollut - mitä nyt netin keskustelu- ja kommenttipalstoja lukee.
Mä sulle luonnon kiertokulut näytän.Em. nähden tuntuu hämmästyttävältä, miten nopeasti suuri osa väestöstä on irtaantunut luonnon kiertokulusta. 50 vuotta sitten tavallinen asia, sian teurastus, onkin nyt valtava kauhistus.
Tommosten videoiden kuvaajia pitäisi jotenkin rangaista. En minä halua tuntea huonoa omatuntoa kun syön kebabliha-jauheliha-kinkku-salami-pizzaa.Mä sulle luonnon kiertokulut näytän.
Huom. Linkin takana ikävää materiaalia.
Ja mitäpä airsoft symboloi?Metsästyksessä on tarkoituksena murhata elävä olento. Ei mielestäni kovinkaan rauhanomaista, tai lapsen kehityksen kannalta järkevää toimintaa.