Jaajimpo sanoi:Voi voi Todt polo meinasi jäädä Ferrari mekaanikkojen jalkoihin kun ne rynni palkintokorokkeen alle
Eikös se Jarnokin ollut italialainen kuljettaja?Thunder sanoi:Kävin hakemassa pizzaa eräältä italialaisten pizzeriasta ja he tuntevat minut, hehkuttivat miten piristävää on nähdä joku muu voittaja ja ylistivät Trullin maasta taivaaseen. Siinä näkee tulos miten kyllästyneitä ovat italialaiset. Hyvä meininki heillä oli ja toivoivat ettei punaisia enää nähdä jatkossa. :thumbup:
Saati sitten saksalaiset. Radalla oli kokonaisia katsomon osia tyhjää täynnä kisankin aikana ja muutamissa katsomoissa oli hajapaikkoja vapaana enemmän kuin tarpeeksi.Thunder sanoi:Siinä näkee tulos miten kyllästyneitä ovat italialaiset.
olihan ne intoa täynnä, kun oli jo niin pitkä aika edellisestä voitosta?!:thumbdownjimpo sanoi:Voi voi Todt polo meinasi jäädä Ferrari mekaanikkojen jalkoihin kun ne rynni palkintokorokkeen alle
Jep. Jokin siellä pöllähti. Harmi kun ei ohjaaja välittänyt näyttää uusintana paremmasta kuvakulmasta.pmv sanoi:Ei tämä nyt hullumpi kisa ollut, vaikka toki voitosta ei juuri taisteltu. Muuten kisassa oli ihan mukavasti ohittelua ja taktikointia. Sato ja Trulli ilmeisesti ottivat kontaktia siinä kohtaa missä uusi lenkki yhdistyy vanhaan rataan. Sen takia Kimi nousi toiseksi.
No, eiköhän rubinjollakin ole sana sanottavana noihin taktiikoihin. Sitäpaitsi Schumi itse Barcelonassa - jossa taktinen kuvio oli sama - totesi, että hänen taktiikkansa on kompromissi. Molemmat Sauberit ajoivat Bridgestone renkaillaan kahden pysähdyksen taktiikan, mikä viittaa siihen, että Bridgeillä kaksi pysähdystä voi olla optimaalinen taktiikka. Ymmärrettävästi Schumia ei lasketa "punaisena vaatteena" muiden sekaan, vaan ajatetaan paalulta vapaalle radalle, vaikka se ei välttämättä ole nopein tapa.Observer sanoi:Kyllähän Ferrarin taktiikka olisi ollut jokatapauksessa menestys. Barrichello saatiin pidettyä pois Sumia härnäämästä.
Aivan. Tälläinen taktiikka on tarpeen sumille vielä ainakin muutaman kisan ajan. sitten voi alkaa käyttää optimaalista, kun ei tarvii huolehtia paalupaikoista.Valde sanoi:Ymmärrettävästi Schumia ei lasketa "punaisena vaatteena" muiden sekaan, vaan ajatetaan paalulta vapaalle radalle, vaikka se ei välttämättä ole nopein tapa.
Oliskohan taktiikan laadinnassa mukana myös se näkökohta, että "varmasti" Sumi ajaa paalulle? Niitä on nyt 60 ja Sennan löymättömänä pidetty ennätys 65 on viiden paalun päässä. Vuoden loppuun mennessä sekin ennätys Sumin nimissä? Jahtaa "tosissaan" myös sitä? Ja lopettaa sitten...Valde sanoi:. Ymmärrettävästi Schumia ei lasketa "punaisena vaatteena" muiden sekaan, vaan ajatetaan paalulta vapaalle radalle, vaikka se ei välttämättä ole nopein tapa.
Mitenkähän se ei muka ole se nopein tapa? Barrichellon autossa oli aivan liikaa polttoainetta ja sen takia Sgumi pääsi ajamaan rauhassa karkuun tyhjällä radalla kun Rubens-parka oli jumiutuneena hitaampien autojen taakse. Voihan toki olla että Barrichello on täys idiootti jos on tuon taktiikan itse valinnut.Valde sanoi:Ymmärrettävästi Schumia ei lasketa "punaisena vaatteena" muiden sekaan, vaan ajatetaan paalulta vapaalle radalle, vaikka se ei välttämättä ole nopein tapa.
Itse taas uskon, että Ferrari laati taktiikkansa ajatellen maksimi pisteitä. Jos Rubensilla olisi ollut kevyempi auto ja hän ei olisi päässyt aika-ajossa ensimmäiseen riviin, olisi Ferrarin kakkossija ollut uhattuna. Nyt Barri sen sijaan ajeli hallitusti toisen sijan painavallakin autolla ja riskit olivat pienempiä. Schumin paaluaikaan sen sijaan tallissa luotettiin. Muut tallit tekisivät aika-ajoin luultavasti samoin, jos niillä olisi siihen varaa. Autojen nopeus ei vain riitä.Observer sanoi:Mitenkähän se ei muka ole se nopein tapa? Barrichellon autossa oli aivan liikaa polttoainetta ja sen takia Sgumi pääsi ajamaan rauhassa karkuun tyhjällä radalla kun Rubens-parka oli jumiutuneena hitaampien autojen taakse.