312T4
Lehtori
Hieno kaksoisvoitto Ferrarille; olen tyytyväinen:thumbup:
McLaren:jaska:
McLaren:jaska:
Ota huomioon, että Schumi kävi varikolla kolme kertaa ja Rubens kerran. Toiseksi, Rubens ei nähdäkseni raskaalla bensalastilla suinkaan ollut muita paljoakaan nopeampi, vaan todennäköisesti sai vetää aika limiteillä alusta asti. Tähän viittaa sekin sen, että Sato kävi kolme kertaa varikolla ja Rubens kaksi, mikä kertoo, että radalla Sato oli paljon nopeampi. Vertaa muuten Monacoon, missä Schumi oli raskaalla lastilla aluksi Räkääkin hitaampi, mutta auton kevennyttyä kisan nopein. Rubens ei nyt ollut edes kovin nopea auton kevennettyä, joten tuskinpa hän oli sitä myöskään auton ollessa kaikkein raskaimmillaan: tästähän Rubinjon aika-ajonopeuskin oikeastaan kertoi.Observer sanoi:Mitenkähän se ei muka ole se nopein tapa? Barrichellon autossa oli aivan liikaa polttoainetta ja sen takia Sgumi pääsi ajamaan rauhassa karkuun tyhjällä radalla kun Rubens-parka oli jumiutuneena hitaampien autojen taakse. Voihan toki olla että Barrichello on täys idiootti jos on tuon taktiikan itse valinnut.
Jos Rubensilla olis ollu sumin auto ja sama taktiikka, olis takuulla ollu eturivissä sumin kanssa ja saattanu jopa lyödä päällikön. Eikö tuolla taktiikalla olis tullu maksimipisteitä sitten muka?Hurmurisija sanoi:Itse taas uskon, että Ferrari laati taktiikkansa ajatellen maksimi pisteitä. Jos Rubensilla olisi ollut kevyempi auto ja hän ei olisi päässyt aika-ajossa ensimmäiseen riviin, olisi Ferrarin kakkossija ollut uhattuna.
Ei ohitusyritys ole koskaan väärässä paikassa tai väärään aikaan (sääntöjen puitteissa tietty). Mitähän puppua rubensille on syötetty kun tietää missä saa ohittaa ja milloin (ja ketä ei)Joona sanoi:Barrichellon portugalinkielinen osuus:
"... Hän yritti ohitusta väärään aikaan väärässä paikassa..."
Ei kai olisi ollut mitenkään ennen kuulumatonta, että Rubens olisi hävinnyt samanlaisella autolla Schumille aika-ajossa esimerkiksi seitsemän kymmenystä, jolloin eturivin paikka olisi mennyt?vermula sanoi:Jos Rubensilla olis ollu sumin auto ja sama taktiikka, olis takuulla ollu eturivissä sumin kanssa ja saattanu jopa lyödä päällikön. Eikö tuolla taktiikalla olis tullu maksimipisteitä sitten muka?
Schumi ei koskaan pysty lyömään Sennan paaluennätystä, ottaen huomioon yritysten määrän!Vesku sanoi:Oliskohan taktiikan laadinnassa mukana myös se näkökohta, että "varmasti" Sumi ajaa paalulle? Niitä on nyt 60 ja Sennan löymättömänä pidetty ennätys 65 on viiden paalun päässä. Vuoden loppuun mennessä sekin ennätys Sumin nimissä? Jahtaa "tosissaan" myös sitä? Ja lopettaa sitten...
Joo, on se paskaHÖYNÄ sanoi:Schumi ei koskaan pysty lyömään Sennan paaluennätystä, ottaen huomioon yritysten määrän!
Sennan ja Prostin tasolle ei Schumista ole koskaan.
Ei kauas heittänyt arvaus, heh .. Vain "me palaamme vielä" jäi puuttumaan, mutta sen taisikin sanoa Ron tällä kertaa.pmv sanoi:Annas kun arvataan:"Kimi ran with the leaders and would have had a very competetive race. David drove strong race from the back. Both engine failures will be thoroughly investigated. I´m sorry for both of the drivers but we will come back."
EDIT:Norbert Haug oli myös pettynyt viikonlopun surkeaan tulokseen:
- Kilpailun lopputulos oli meille pettymys. Kimi ja David tekivät kaiken oikein ja olivat hyvissä asemissa kilpailun alkukierroksilla. Moottorit menevät tänään illalla Mercedes-Ilmorille tutkittavaksi. Epäilemme, että ongelmien syy oli erässä mäntiä, joita käytettiin moottoriemme rakennuksessa tänä kisaviikonloppuna, kommentoi Haug.
Ai jaa ?! Olen kuvitellut, että olet toisenlaisella linjalla.Ilmari sanoi:Joo, on se paska
Eipä Monacossakaan juuri kärkipaikasta taisteltu. Muuten tapahtumia riitti kyllä. Nyrrellä Schumin karkumatkan mahdollisti Kimi, joka jarrutti alussa muuta letkaa.-ha- sanoi:Harmi vain että kärkipaikasta harvemmin taistellaan nykypäivän kisoissa juuri ollenkaan. Monaco oli piristävä poikkeus.
Miksei koneita viritetä varsinaisessa Saksan GP:ssä eli Hockella, siellä Mclarenin vauhti tuntuu olevan vaisumpaa kuin Nyrrellä vuodesta toiseen ? Kyllä Nyrre tuntuu sopivan Mclarenille paremmin kuin moni muu rata.-ha- sanoi:Kuinkahan mones kerta tämä oli kun McLarenit ovat Nürburgringilla yllättävän nopeita mutta yllättäen eivät kestä maaliin asti? Tällä kaudella tosin maaliin pääseminen on ollut ylivoimaista melkein joka kisassa, mutta jotenkin haiskahtaa sille että vuosi toisensa jälkeen kotikisaan lähdetään yliviritetyille Mersuilla. Sitten voidaan selittää pmv:n mainitsemaan tyyliin että oltiin kilpailukykyisiä mutta huono-onnisia.
Mites niin? Rellujen välillä oli koko ajan kovaa kisaa.Ilmari sanoi:Eipä Monacossakaan juuri kärkipaikasta taisteltu.
Eikö Nyrre ole lähempänä Stuttgartia kuin HockenheimFelix sanoi:Miksei koneita viritetä varsinaisessa Saksan GP:ssä eli Hockella, siellä Mclarenin vauhti tuntuu olevan vaisumpaa kuin Nyrrellä vuodesta toiseen ? Kyllä Nyrre tuntuu sopivan Mclarenille paremmin kuin moni muu rata.