Tämä voi joillekkin olla arka aihe, mutta oletteko/oletteko olleet joskus koulukiusauksen uhreja?
Minä olen. Viimeksi tänään. Mua yleensä pilkataan mun kehitysvammasta ja siitä, kun en osaa puhua täysin normaalisti. Muutenkin mua kiusataan.
Tänään mun hattua vietiin ympäri koulua ja mun maito varastettiin, kun käänsin selkäni. Tänään pahin isku oli se, kun oma luokkakaveri sanoi mua vammaseksi, se todella satutti. Mutta ei se kivaa ole, kun mun änkytystä matkitaan, varsinkin, kun en voi sille mitään.
Teidän vuoronne.
Kuulostaa varsin vittumaiselta.
Oma takkini solmittiin aika monet kerrat käsittämättömään mynttiin ja sijoitettiin hankalasti saatavaan paikkaan. Lisäksi oli jonkin verran tönimistä ja nimittelyä. Lisäksi joskus multa vedettiin KAIKKI housut alas sekä lämästiin NEEKERINSUUKKO naamalle.
Näin jälikäteen näille vähän pystyy jo nauramaan, koska munasillaan olo ja neekerinsuukot naamassa on sinänsä ihan hauskoja juttuja. Mutta itse en silloin moista toimintaa hyväksynyt enkä halunnu, enkä sitä hauskaksi mieltänyt.
Yleisesti ottaen aika moni muukin kyllä joutui näistä tietyistä tyypeistä kärsimään, että en ollut tässä tapauksessa ainoa, luojan kiitos, koska jos tuollaista joutuu kestämään yksinään niin huh, huh. En myöskään ollut niitä pahiten kiusattua, enkä myöskään puuttunut siihen jos muita kiusattiin, koska halusin itse olla rauhassa, kerrankin.
Meidän luokalla yläasteella oli yks kaveri joka oli kaikinpuolinen äärimmäisen humaani noinkin nuoreksi ihmiseksi ja kun jonkin verran taistelulajejakin tuolloin jo harrasti niin oli hänellä vähän kroppaakin. Tapellut ei, mutta puuttui kiusaamiseen satunnaisen tasaisesti, yleensä ihan pelkästään puuttumalla asiaan verbaalisesti. Oisko kerrain tai pari ku joku pani painiksi hänen kanssaan, jolloin hän lähinnä itsepuolustukseksi punnersi kaverin kenttään.
Hieno tyyppi on hän.