Omakotitalo

• Viestiketjun aloittaja Jr-
  • Aloituspäivämäärä

Nopeahuoli

Pomo Hetteri
Sijainti
PDX, OR
:D :D Sa oot sitte niin sulonen kun sa tuohdut niin helposti tallasista asioista kaikkien kanssa (ei vaan mun).

Mutta ihan vaan vinkkina: menet tuonne Asia-puolelle ja perustat sinne Vakuutus-toikin, niin sinne ei kaikenmaailman huuhaa-kirjotukset ilmesty tekstin valiin. Muistat vaan pysya totuudessa siella, etka heittele mutua taas kerran, niin etta korvat heiluu.

Ja olisko keskustelun loppumisen syy kuitenkin se, etta kellit on siella 00.30 ja monet menny jo nukumaan :rolleyes: En tiia.

Ota nyt ihan rauhassa vaan siella, etka kolmeen toikkiin samaan aikaan vittuille mulle.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Nopeahuoli sanoi:
:D :D Sa oot sitte niin sulonen kun sa tuohdut niin helposti tallasista asioista kaikkien kanssa (ei vaan mun).

Mutta ihan vaan vinkkina: menet tuonne Asia-puolelle ja perustat sinne Vakuutus-toikin, niin sinne ei kaikenmaailman huuhaa-kirjotukset ilmesty tekstin valiin. Muistat vaan pysya totuudessa siella, etka heittele mutua taas kerran, niin etta korvat heiluu.
Tässäkään toikissa ei ole mutua. Tässä katkelma voimassaolevista vakuutusehdoista, jotka siis viime kädessä ratkaisee asian. Ei minkään weppisivun tieto. Pitäisi sinun tietää se.

Vahingosta tulee ilmoittaa mahdollisimman pian Tapiolalle ja sille on myös varattava tilaisuus vahingon tarkastamiseen. Kirjallinen vahinkoilmoitus on tehtävä viipymättä Tapiolalle.
Mun mielestä ois hassua lähteä katkaisemaan täällä toikkia ja alkaa perustaa asiapuolelle erikseen vakuutustoikkeja. Koska täällä asia otettiin puheeksi. On loogista että se jatkuukin täällä.
Sä olet ymmärtänyt sana 'Vapaa' täysin väärin. Aihe on vapaa, mutta se ei tarkoita sitä, että sinä saisit vapaasti oman mielesi mukaan tahallasi tuhota täällä käytävät keskustelut.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Onko mielestäsi jommankumman mainitun häirikön toiminta hyväksyttävämpää kuin toisen?
Minä nyt en oo sen ihmeemin häiriköinteihin tän päivän aikana kerinny törmätä ja ennen mun lomiahan Noube oli kokolailla poissa kuvioista, mutta kyllä mä luullakseni osaan erottaa kahden ihmisen käsirysyn kapakkatappelusta :rolleyes:

Petri Piira

Olivier Gavetta
Eiks nyt noissa "vakavammissa" aiheissa vois hyödyntää tota yleistä asiakeskustelua, kun se on nyt tiedossa et mihin nää jutut tällä osastolla menee?

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, onnea vaan nimimerkille Nopeahuoli.
Sait sitten tahallisella häirinnälläsi keskustelun loppumaan. Olisin mielelläni kuullut lisää Sammypirun appiukon tapauksesta, koska jos linja on siirtynyt/siirtymässä tuohon suuntaan, se olisi hieno asia. Ja sanoisin että ei täällä varmasti kellään ole liikaa tietoa yleensäkään vakuutusasioista, siksi niistä olisi ollut mukava keskustella.

Kerron lisää kunhan olen viisaampi asian suhteen ja keskusteluni päättyi siihen, että painuin yöpuulle.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Kävimpäs katsomassa tontilla ja napsaisin samalla pari kuvaa:

Tuossa on siis kuva tontista edestäpäin, tontti rajottuu apaut kuvan vasemmasta laidasta oikean laidan viimeiseen kuuseen. Puut muuten kuuluvat kauppahintaan.

Tuollainen polku kulkee tontin vasenta rajaa.

Tuossa näkymä taaksepäin tontilta.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
312T4 sanoi:
Kannattaa jättää joku noista komeista kuusista pystyyn! :thumbup:
Eiku kaikki nurin vaan, niitä kuusia kasvaa kyllä tontin rajojen ulkopuolella.

Tolerantti

Well-known member
Juu, ei niitä kuusia kannatta pystyyn jättää. Kuusi ei oikein siedä juurellaan liikkumista ja menee helposti aika pahan näköiseksi, vaikka ei kuolisikaan. Onko se sitten hieno pihapuu? Samaten jos tekee nurmikkoa ja pistää multaa paksulti juurelle, voi käydä samoin. Kuvien perusteella näyttäisi kuitenkin siltä, että kuuset ovat nyt jo niin väljässä asennossa, että valoilmaston muutos ei niitä enää masentaisi. Vrt. umpimetsä -> hakkuu -> äkkiä runsaammin valoa -> harsuuntuminen.

Tontilla näyttäsi olevan pihapuuksi soveltuvia aihioita. Mänty sietää liikehdintää paremmin. Samoin voisi olla hyvä idea jättää joitakin nuoria koivuja pystyyn ja yrittää varjella niitä rakennustöiden aikana. Koivuista kasvaisi sitten hetkessä komeita pihapuita. Ne pitää vain jättää useiden metrien päähän rakennuksista, etteivät oksat hakkaa tulevaisuudessa räystästä ja kylvä lehtiä ränneihin jne.

Miltä maapohja tuntuu, pitääkö paaluttaa?

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Tolerantti sanoi:
Miltä maapohja tuntuu, pitääkö paaluttaa?
Ei tarvii paalutusta, savea vissiinki monta meetriä alla. On niinku täällä Saviseudulla tota savea muutenki aikalailla.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
Noniin, ompa nyt ollu tuo omakotitaloprojekti hetken jäissä. Syy on se, että tuli jätettyä vanhasta kyläkoulusta tarjous http://www.loimaa.fi/kurittulankoulu . Suunnitelmissa olis ite muuttaa asumaan toiseen päähän taloa ja toiseen päähän kehittää yritystoimintaa ideakin olisi jo valmiina. Tänään oli tarjousten viimeinen jättöpäivä, yhteen mennessä oli jätetty neljä muuta tarjousta. Tarjoukset piti jättää 15:00 mennessä. Nyt sitten vaan toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Saas nähä kuin käy :eek:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Jr- sanoi:
Noniin, ompa nyt ollu tuo omakotitaloprojekti hetken jäissä. Syy on se, että tuli jätettyä vanhasta kyläkoulusta tarjous http://www.loimaa.fi/kurittulankoulu . Suunnitelmissa olis ite muuttaa asumaan toiseen päähän taloa ja toiseen päähän kehittää yritystoimintaa ideakin olisi jo valmiina. Tänään oli tarjousten viimeinen jättöpäivä, yhteen mennessä oli jätetty neljä muuta tarjousta. Tarjoukset piti jättää 15:00 mennessä. Nyt sitten vaan toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Saas nähä kuin käy :eek:
Fiksuna kundina odotit sitten määräajan täyttymistä ennenkuin kerroit asiasta täällä :D