Niin, onko McLarenin paketti sitten kuitenkaan olennaisesti sen pienempi kuin muitten? Tiedä häntä. Selvästi ongelmia kuitenkin on saada tekniikka noin pieneen kuosiin ja ongelmia on lämpöjen kanssa. Tässä tullaankin Mesen koneen ominaisuuksiin. Ei siitä pienuudesta ole silloin mitään hyötyä kun kylkiin joudutaan puhkomaan aerodynamiikan pilaavia reikiä jäähdytyksen nimissä.
Tuulitunnelin kalibroinnistakaan tuskin saadaan mitään luotettavaa tietoa. Toki kaikki tuollainen on mahdollista -samaahan puhuttiin jonkun toisenkin tunnelista jokin aika sitten, saamatta mitään vahvistusta. Vahva mutu on, että Mäkki on jäljessä juuri tuolla sektorilla. Ferrarilla on oma erittäin tehokas tuulitunneli ja Williamsilla on pian kaksi, kun pitävät vanhan tunnelinsa myös toiminnassa + erittäin vahva tietämys CFD:stä. McLaren tais aikoinaan luottaa aika pitkään ulkopuolista tunnelleihin?
Tuulitunnelin kalibroinnistakaan tuskin saadaan mitään luotettavaa tietoa. Toki kaikki tuollainen on mahdollista -samaahan puhuttiin jonkun toisenkin tunnelista jokin aika sitten, saamatta mitään vahvistusta. Vahva mutu on, että Mäkki on jäljessä juuri tuolla sektorilla. Ferrarilla on oma erittäin tehokas tuulitunneli ja Williamsilla on pian kaksi, kun pitävät vanhan tunnelinsa myös toiminnassa + erittäin vahva tietämys CFD:stä. McLaren tais aikoinaan luottaa aika pitkään ulkopuolista tunnelleihin?