Kyllä pmv siinä on oikeassa, että McLarenin tämän hetkinen rappion tila johtuu varmasti jossain määrin Paragonista (kyseinen seikka muuten mainittiin tässä foorumissa jo varmaan 2-3 vuotta sitten, joten kannattais Ronzo kuunnella). Sitä ei tietenkään koskaan tulla myöntämään, mutta eiköhän se nyt ole varsin selvää, että F1-tiimin tarvitsema "huolenpito" on jäänyt liian vähälle. Jahka kaikki osaset saadaan muutettua uusiin toimitiloihin, saattaa käyrä toki lähteä uuteen nousuun. Sehän tässä on koko ajan ollut tavoitteena.
Rivien välistä on ollut luettavissa, että Manjour Oijehin (onkohan nimi oikein?) osuus McLaren Groupissa on koko ajan pienentynyt samalla kuin Mersun osuus on suurentunut. Ja tällä ei ainakaan vielä ole ollut kovin positiivista vaikutusta.
Lyddon Hill on entinen kilparata (tiettävästi varsin lähellä Wokingia), josta McLaren on suunnitellut jo usean vuoden ajan tekevänsä testiradan itselleen... Mutta se taas on sellainen ikuisuusprojekti, että saattaa kestää jonkin aikaa ennen kuin näemmä MP4:set rataa kiertämässä. - Mäkki on unelmoinut yksityisradasta jo 80-luvulta lähtien. Ja mitä kauemmaks sitä lykätään, sitä suuremmaks projekti paisuu.
Rivien välistä on ollut luettavissa, että Manjour Oijehin (onkohan nimi oikein?) osuus McLaren Groupissa on koko ajan pienentynyt samalla kuin Mersun osuus on suurentunut. Ja tällä ei ainakaan vielä ole ollut kovin positiivista vaikutusta.
Lyddon Hill on entinen kilparata (tiettävästi varsin lähellä Wokingia), josta McLaren on suunnitellut jo usean vuoden ajan tekevänsä testiradan itselleen... Mutta se taas on sellainen ikuisuusprojekti, että saattaa kestää jonkin aikaa ennen kuin näemmä MP4:set rataa kiertämässä. - Mäkki on unelmoinut yksityisradasta jo 80-luvulta lähtien. Ja mitä kauemmaks sitä lykätään, sitä suuremmaks projekti paisuu.