Onks Foorumisteilla omia blogeja?

Siggeboi

Banned
Sijainti
Puskassa
Onhan mulla, mutta en kerro notta missä. Sen verran henkilökohtaisia asioita siellä turisen, jotta en sitä tänne linkitä.

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
On montakin, esimerkiksi yksi jonka osoite on www... eikun enpäs kerro tätä tässä. No, toinen on sellainen joka löytyy parhaiten kun menee blogspotin etusivulle ja siellä painaa HUPS nyt meinasi lipsahtaa, en kerrokaan miten pääsette sinne.

Taidatte olla aika pettyneitä kun ette saa blogieni tunnistetietoja! Laitan blogeihini mm. kuvia räiskäleistä ja itsestäni kuvattuna ala- ja yläviistosta. MUTTA NE OVAT TEILLE KUULUMATONTA ASIAA KUULITTEKO!

PekPoy

oik. yo.
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Niiden vuosien aikana, jotka ovat kuluneet sen jälkeen kun laukkuni sai täällä kateellisten panettelijoiden ja nuorisohousuvihaajien keskuudessa epäilyttävän vastaanoton, olen totta tosiaan ylläpitänyt laukkublogia toisaalla! Miltäs nyt tuntuu kun siirsin laukkukuvat ihan muiden katsottavaksi? Osoite ei toimi koska se on väärä vaikka PyryÜ haluaisi sen olevan oikea koska niin janoaa tietoja MINUSTA ja LAUKUISTANI. Mites nyt suu pannaan, miten?

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Niiden vuosien aikana, jotka ovat kuluneet sen jälkeen kun laukkuni sai täällä kateellisten panettelijoiden ja nuorisohousuvihaajien keskuudessa epäilyttävän vastaanoton, olen totta tosiaan ylläpitänyt laukkublogia toisaalla! Miltäs nyt tuntuu kun siirsin laukkukuvat ihan muiden katsottavaksi? Osoite ei toimi koska se on väärä vaikka PyryÜ haluaisi sen olevan oikea koska niin janoaa tietoja MINUSTA ja LAUKUISTANI. Mites nyt suu pannaan, miten?
Suu meni epäilyttävästi mutruun....:dunno: