Onks Foorumisteilla omia blogeja?

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18374
Mulla on, tiedoks vaan mutta en julkaise linkkiä.

En voinut sanoa sanomisiani toikkiin: Luettteko blogeja?, koska en lue omaa blogia vaan kirjoitan.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Totuuden nimessä on sanottava, että on mullaki bloki. Linkkiä ei tipu ja lukijoita sillä ei oo muita ku mä ite. Voi olla että mä oon tajunnu jonku jutun väärin tässä blogihommassa.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18374
Mul siirtyi blogiin syömis/juomis kuvat ynnä muut. Ei olla foorumille enää tarjolla kuvia, mutta kirjoituksia kylläkin.
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
kurski hei, se on loki se maituajukirja, ei blogi.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24215
Sijainti
lappeen Ranta
Mulla ei ole. Ja jos olisi, niin kirjoittaisin siihen valkoisella tekstillä valkoiselle pohjalle (ilman mahdollisuutta "maalata" teksti näkyviin) enkä antaisi linkkiä kenellekään. Itsekään en lukisi sitä.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Mä alan pitää blogia tämän otsakkeen alla tässä ja nyt:

Moi. Nyt on marraskuun 21. päivä ja tässä koneella näpyttelen. Kivestä vähän kutittaa. Käynpä juomassa.





Ohhoh. Joo-o, sano. Aivan kohta ryhdyn laukomaan mielipiteitäni mutta sitä ennen käyn kusella ja katon Salkkarit.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Ei oo. Muutama vuosi sitten oli vähän aikaa, mutta en keksinyt sille mitään järkevää käyttöä, joten perustin oman foorumin. Se on nyt ollut toiminnassa vuodesta 2006 tahi 2007. Aktiivisia käyttäjiä on viimeisimmän levikkitarkistuksen perusteella suunnilleen yksi. Ja kuten kuvaan kuuluu, en kerro osoitetta enkä mitään muutakaan siitä. KUULITTEKO!!! TÄMÄ JÄÄ NYT TÄHÄN!!!!
 
Ylös