Onks Foorumisteilla omia blogeja?

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26856
Eihän mulla mitään, mutta American Renellä näyttäis blogintynkää olevan. Mansaaren armoitettu tarinoitsija, jonakin keväisen kuulaana aamuyönä vielä luen nuo kaikki. Vai oisko se jonkun toisen blogia linkitelly, no kuitenkin.

P.S. oiskohan tuo toikki enemmän kotonaan täällä Vapaassa?
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
En ole varma mainitsinko tästä jo jossain muussa toikissa, mutta mainitaanpa nyt kuitenkin tässä. Bloginne ajatus on supermielenkiintoinen (jos tykkää Bondista etenkin) ja sikäli homma hanskassa. Ulkoasu sen sijaan on suoraan sanottuna aikamoinen turn-off. Kandee katsoa esim. Thylliksen blogia niin huomaa, miten siisti asettelu sekä väri- ja fonttivalinnat tekevät aikamoisen eron luettavuudelle ja houkuttelevuudelle. Thyellan ihkukarkki-layout ei toki käy Bond-teemaan, mutta toimii esimerkkinä siitä miten visuaalisilla seikoilla on aika iso merkitys siinä, jääkö satunnainen harhailija lukemaan blogia vaiko ei.

Mitään oikeita neuvoja tai kehitysehdotuksia mulla ei tietenkään ole, kunhan huutelen. Itse aloittaisin jostain blogialustan oletus-layoutista jota lähtisin maltillisesti ja hyvällä maulla muokkaamaan.
 

Thyella

þýðingafræðingur
Liittynyt
28.3.2004
Viestit
3500
Sijainti
Ciutat Comtal
Kandee katsoa esim. Thylliksen blogia niin huomaa, miten siisti asettelu sekä väri- ja fonttivalinnat tekevät aikamoisen eron luettavuudelle ja houkuttelevuudelle. Thyellan ihkukarkki-layout ei toki käy Bond-teemaan, mutta toimii esimerkkinä siitä miten visuaalisilla seikoilla on aika iso merkitys siinä, jääkö satunnainen harhailija lukemaan blogia vaiko ei.
En tavoitellut ihkukarkki-layoutia, vaan Katalonian aurinkoa... mutta kiitos. :ahem:
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18211
Eihän mulla mitään, mutta American Renellä näyttäis blogintynkää olevan. Mansaaren armoitettu tarinoitsija, jonakin keväisen kuulaana aamuyönä vielä luen nuo kaikki. Vai oisko se jonkun toisen blogia linkitelly, no kuitenkin.

P.S. oiskohan tuo toikki enemmän kotonaan täällä Vapaassa?
Huikeeta meininkiä. Luettavaksihan tämä menee.
Edith:
Reima oli tavalliseen tapaansa ollut sikailemassa buffetin noutopöydässä ja saanut ilmeisesti erittäin vakavan ruoka-ähkyn jonka seurauksena hän oli sammunut hankeen. Lopulliseksi kuolinsyyksi muodostui omaan oksennukseen tukehtuminen, oksennuksen seassa oli tiettävästi kokonaisia lihapullia joten Sopasella on ilmeisesti ollut valtava kiire syödä.
Saatana. :D:D:D:D Happi loppuu. :D:D:D
 
Viimeksi muokattu:
Ylös