Vaikka olis ollut ihan hyvä lapiokin varusteena?Kyllähän minäkin, mutta Suomen armeija ei ottanut.
Vaikka olis ollut ihan hyvä lapiokin varusteena?Kyllähän minäkin, mutta Suomen armeija ei ottanut.
Kokoomus-Nomi on Salen frendejä!! Cool.Puolustusvoimien ylipäällikkö on mulle tuttu mies. Samaa puoluetta kannatettu iät ja ajat.
Lapio meni mieheen. Armeija.Mies meni armeijaan lapio.
Niin. Jos olisi alaston lapiosota venäjää vastaan, niin eivät edes uskaltaisi katsoa tänne päin!Kyl mie ottaisin Dominicin mukaan! Miehellä on luovaa ongelmanratkaisukykyä: esimerkkinä lapion käyttö hätävaatetuksena kylpytynnyritilanteessa.:thumbup:
Hitleriltä.Miltähän Domppari näyttää vihaisena.
Vähän kuin Nomi hymyilis?Miltähän Domppari näyttää vihaisena.
RumaltaMiltähän Domppari näyttää vihaisena.
tmoi - tarina miehestä, jolla ei ollut huumorintajuaHeh..
Varmaan sisäpiirin "vitsi".
Ei taida sisäpiirin jutut ihan aueta, vaikka kuinka kartingia kurvailee ja postailee simonatmoi - tarina miehestä, jolla ei ollut huumorintajua
Elokuvateattereissa toivottavasti-ei-koskaan.
No sen mä kyllä tiedän, että sua täyspäisempiä täällä on about kaikki. Jopa minä. Ja se kertoo jo jotain.Ei taida sisäpiirin jutut ihan aueta, vaikka kuinka kartingia kurvailee ja postailee simona
Kyllä ne sitten joskus, ehkä :thumbup:
Intissä kovin rääkki on vetää sotkun munkkeja ja vetää iltavapailla kolmessa tunnissa kaljaa kitusiin niin paljon kuin ehtii. Armeijassa pystyy pudottamaan painoa, mutta vain jos itse haluaa aivan kuten ulkomaailmassa muutenkin.En lihonut kuin 21 kiloa armeijassa. Sen verran fyysistä rääkkiä oli siellä.
"Ulkoisten uhkien" (UFO) sijaan kannattaisi ehkä keskittyä hivenen realistisempiin uhkakuviin ja puuttua esim. kaikkien nähtävissä olevaan yhteiskunnan epävakauden kasvuun.Suomen suojelemiseen ulkoisilta uhkilta. Suurin uhka on tietysti Venäjä.
Ketkä siis ovat ja ketkä taas eivät ole?Ja tämä tehdään kaikkien kansalaisten hyväksi, myös niiden jotka eivät olisi sen arvoisia.
Kuuluuko Suomi Ukrainaan? Tai noh, kärjistämättä ja vailla provosointia: onko Suomi verrannollinen Ukrainaan? Paljonko Krimillä muuten on viime viikkoina sodittu?Vaikea kommentoida tällaisiin koska kirjoittaja ei ole nähtävästi tietoinen siitä kuinka maailma ympärillä toimii.
Viime viikkojen aikana on tullut hyvinkin selväksi mihin niitä puolustusvoimia nykymaailmassakin vielä tarvitaan, kunhan seuraa päivän lehtiä.
Yleensä niistä ajattelee tarpeettomina ääripasifistit, jopa kommusnistit aikanaan olivat asepalveluksen puolesta sillä tarvitseehan vallankumous sotajoukot.
Niin ja tietysti ikäluokka n. 0-15, kun sitä yhteiskunnallista tietämystä ei vielä ole ja elämänkokemusta ja -tietoa ei ole kertynyt riittävissä määrin.
Aamulehdesssä muuten eilen kopioivat minun selitykseni tuolta aiemmin.
Aamulehden selitys mihin puolustusvoimiemme toimivuus perustuu:
Eli millään light-versiolla tai puolustuvoimien poistamisella tähän ei päästä.