Minä teille tuplahymiön näytän.
Hyvä, niin pitääkin! :thumbup:Minä teille tuplahymiön näytän.
Lähinnä liikunnan vähäisyys haittasi viikonlopun aikana. En herkutellut kovinkaan ahnaasti.Hyvä, niin pitääkin! :thumbup:
Minähän pudotin aikoinaan sen reilu 20 kiloa, niin ihan sama oliko häät vai lomat tai joulu ja uusi vuosi, niin en antanut yhtään siimaa. En lipsunut saatana tipan vertaa.
92,0kg. Toinen mittailtava oli 103
91,7 kg
91kg ja 101cm
Tässä on tekemisen meininkiä :ahem: Tuo näyttää siltä, että tavoite on asetettu, keinot on mietitty ja tavoitetta kohti mennään vakain askelin90,2kg
Ja lähinnä siinä on tärkeintä, että punnitustilaisuus on "kalibroitu" tarkalleen samalaiseksi. Eli perjantai aamu (jos työaamu), aamukusen jälkeen munasillaan, katse kohti pohjoista. Ja kyllä. Se vaaka pitää olla kovalla parkettilattialla (tasaisempi kuin kaakeli), eikä esimerkiksi keittiön korkkilattialla (yli kilo lisää vaakaan het).Ihan mielenkiinnosta tsekkasin vaakakerholaisen viimeaikaiset tulokset:
Tässä on tekemisen meininkiä :ahem: Tuo näyttää siltä, että tavoite on asetettu, keinot on mietitty ja tavoitetta kohti mennään vakain askelin![]()
Karppaus ei minun käsittääkseni sovi oikeasti kenellekään, vaan se on ihan luonnoton dieetti, johon ihminen ei ole yksinkertaisesti tottunut. Paljon hyödyllisempää on valita esimerkiksi VHH-dieetti (vähä hiilihydraattinen), joka ei tule niin hirvittävänä shokkina elimistölle.Joillekin taas, kuten allekirjoittaneelle, em. karppaus ei sovi yhtään vaan neljän päivän jälkeen oli niin huono olo, että hyvä kun tolpillaan pysyi. Ja kyllä, kaikki oli tehty taiteen sääntöjen mukaan. Eli aika yksilöllistä tuntuu olevan. Monethan tuon kehuvat taivaisiin.
Älä siinä huokaile. Ota
Väärä päivä. Perjantai on vasta huomenna :frank:88,1kg ja 98cm.
Paino junnaa, syy lienee edelleenkin liiassa syömisessä. Ei siis herkkujen syönnissä, vaan ns. kunnon ruokaa tulee syötyä turhan paljon.
Täytyy vaan kiristää sitä ruuvia vielä enemmän, pelkkä himmailu ei riitä.
Huomenna paatille, ei pysty silloin diagnisoimaan.Väärä päivä. Perjantai on vasta huomenna :frank:
*saunoo vuorokauden nesteettä*
Isolle?Huomenna paatille, ei pysty silloin diagnisoimaan.