heh, jussiSanonko suoraan? No sanon: sä et näytä silti tiukalta jäbältä eli vähän on vatsalihaksissa treenaamista. Odottaisin teräsmieheltä tiukkaa pakaraa, sixpäkkiä ja hyvää habaa. Ja sitten voisit myös tyttöystävän hankkia joutessas.
Olen sua 15 cm pitempi ja painan 4 kg enemmän. Enkä ole teräsukkeli.
:thumbup: Ehdit! Oliko tässä vittuilun ja tykkäämisen huipentuma?heh, jussi
heh, pappa jaksaa uhota! Et vaan edes kilparadoille enää uskalla..:thumbup: Ehdit! Oliko tässä vittuilun ja tykkäämisen huipentuma?
Suosittelen ihan ketä vaan käymään pätevässä kehonkoostumus mittauksessa. Se kertoo paljon enemmän kuin peili tai puntari.Monen vuoden ajan oli paino jossain 75-76 kilon kieppeillä. Kesällä näytti vaaka kerran 77 kiloa vaikka olin ajatellut että pitäisi yrittää vähän keventää. Tuumasin että joo-o, yritetäänpäs nyt edes vähän. Tänään oli näyttämä 71 kiloa. En varsinaisesti tähtää mihinkään tiettyyn lukuun, kunhan nyt ei lähtisi ylöspäin enää.
Missä tommosessa kantsis käydä?Suosittelen ihan ketä vaan käymään pätevässä kehonkoostumus mittauksessa. Se kertoo paljon enemmän kuin peili tai puntari.
No pätevä kehonkoostumusmittaus tehdään joko DEXA-skannerilla, inbody-laitteella tai vastaavalla (maksaa yli 10000 euroa yksi laite muuten) tai sitten 10-12 kohdan pihtimittauksella. Omronin mittarilla tulokset voi heittää ihan hitosti yhden illan aikana riippuen nestetasapainosta, ruumiinlämmöstä, hikoilusta jne. Inbody on noista helpoiten saatavilla.Missä tommosessa kantsis käydä?
Ostarilla tuli vastaan vähän aikaa sitten rasvaprossan mittailu (taisi olla Herbalifen mainostarkoituksessa tekemä), joka suoritettiin Omronin semmosella rattimallisella laitteella. Olisiko ollut 33 %, mitä näytti, normaalin ylärjalla tai jonkin verran sen yläpuolella kumminkin oli...
Sulla mitään rasvaa ole. Lopeta ny tollasetMissä tommosessa kantsis käydä?
Ostarilla tuli vastaan vähän aikaa sitten rasvaprossan mittailu (taisi olla Herbalifen mainostarkoituksessa tekemä), joka suoritettiin Omronin semmosella rattimallisella laitteella. Olisiko ollut 33 %, mitä näytti, normaalin ylärjalla tai jonkin verran sen yläpuolella kumminkin oli...
Onnea yritykseen.Sen verran heikkoa ollut painokehitys viime aikoina, vaikka ajoittain on selvillä miinuskaloreillakin oltu, että pitää tehdä ryhtiliike. Strategiana:
-aamulla vähän jotain kevyttä tai makeaa, esim. hedelmiä, suklaata, jogurtti tai mehua
-päivällä syödään raskaasti ja hiilaripitoisesti
-urheilun jälkeen muutama palauttava suupala, muttei mässäilyä
-illalla karpataan
Ennemmin tasaisin sinuna sen päivän raskaan aterian muille päivän aterioille.. Itse oon sitä yrittänyt, mutta helppoa se ei ole. Nyt tolla systeemillä otat päivällä liikaa ravintoa ja muina ajankohtina liian vähän. Paino ei putoa, läskiä tulee lisää, lihakset ei kehity, kunto romahtaa.Sen verran heikkoa ollut painokehitys viime aikoina, vaikka ajoittain on selvillä miinuskaloreillakin oltu, että pitää tehdä ryhtiliike. Strategiana:
-aamulla vähän jotain kevyttä tai makeaa, esim. hedelmiä, suklaata, jogurtti tai mehua
-päivällä syödään raskaasti ja hiilaripitoisesti
-urheilun jälkeen muutama palauttava suupala, muttei mässäilyä
-illalla karpataan