Painonpudotus & tsemppaustoikki & polli

Milloin Domppari on jälleen 75 kiloinen adonis?


  • Äänestäjiä yhteensä
    92

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Läski personal trainerin pentu on kieltämättä huono käyntikortti. Vähä niinku suutarin lapset ilman pipaa.
 

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26887
Ei voi yhdestä pikkutaajamasta nuin paljon heilahtaneita löytyä!
 

Hartsa76

Well-known member
Liittynyt
23.2.2012
Viestit
7206
Olen menettänyt uskoni Feissarimokien aitouteen. Ei Suomenniemeltä voi löytyä niin paljon niin tyhmiä ihmisiä.
Pelkästään sellaisia ihmisiä jotka lähtevät ajamaan autolla kännissä löytyy Suomesta tuhansia, joten kyllä Suomesta tyhmiä ihmisiä löytyy enemmän kuin tarpeeksi.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Järvimaisema Suomen maassa kera jäätävän kännin. Ai että.

Tosin aamuyöstä kun klo 4:50 herää siihen että aurinko paistaa silmään ja omat oksennukset on rinnuksilla, niin järvimaisema ei näytä enää aivan niin hyvältä. Vesikin on loppu ja sitä pitäisi jostain 10 metrin päästä hakea lisää - ei pysty. Hyttyset purreet jalat. Yrität siinä sitten saada uudestaan unta, että tämä karmeus menisi ohi. Sydän hakkaa niin helvetisti, että tietää että jokainen jysähdys lyhentää elinikää ainakin päivällä. Suu kuivuu. Mahassa tuntuu painetta, joten yrittää siinä sitten pieraista. Nyt on sitten housut ruskeana. Tässä kohtaa huomaa myös, että ilmeisesti tullut lyötyä kirveellä sormeen edellisenä iltana. Peukalo turvoksissa ja helvetin kipeä. Vittu. Saatana.

Mitenhän tästä töihin selviää, sitä miettii. Tyyny naamalle. Kello on 4:55.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Nyt on niin pahasti junnannut painonpudotus paikoillaan, että tartuin jo ihan totisiin toimenpiteisiin, mm:
-Syön avokadoa
-Syön maitorahkaa
-Syön kaurapuuroa
-Juon vihreää teetä

Herranjumala että voi eväkset olla pahoja.

"Asiantuntija" joilta epätoivoisena olen apuja kysellyt, ovat kaikki sanoneet että olen syönyt liian vähän ja elimistö käy säästöpliekillä. Noh, katsellaan mitä näillä humpuukihöpöhöpöohjeilla syntyy.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Minun vinkki sinulle.

Syö niin paljon että elimistön liekki sammuu.
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Huonosti edennyt viimeisen kuukauden ajan koska Levi, flunssa ja selkä.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
84,2Kg. Ei huono, vaikka pari viimeistä (viimeksi pitkä) viikonloppua onkin mennyt aika rötväillessä :eek: . Ajattelin että olis paino noussut jopa, mutta tästä on hyvä koittaa jatkaa.
 

Kaimann

Well-known member
Liittynyt
31.7.2012
Viestit
594
Sijainti
Karigasniemi
Minkä korkuista porukkaa ootte? Ite olen 172 ja vaaka näyttää 84,7 ja tunnen itseni tikku-ukoksi. Tavoite on toki 75kg
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
178cm.

Painoindeksin mukaan normipaino olisi 76kg tai hivenen alle. Jäljellä olevasta ihrasta päätellen kyseinen paino on täysin mahdollista saavuttaa.

En tosin pyri kuin 80kg pintaan.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39266
Sijainti
Semminki
Aivan täydellisesti junnaa painonpudotus paikallaan. Muutaman sadan gramma heilahdus suuntaan taikka toiseen on ainoa muutos mitä vaaka näyttää.
Alkaahan tämä heikompaa jo vituttamaan. 92,6kg tänään.
Enemmän aerobista kenties? Puolen tunnin kuntopyörä + tunnin puntti ei näemmä riitä.
 
Ylös