Mut suurinpiirtein olen onnistunu jo 4v putkeen pitäneen painon suht samoilla lukemilla. Nyt vaa pitää olla tarkkana. Ai tänään oli se joku "hiilaripäivä" .. nojaa tehkööt toiset mitä tahtoo.No jo mä olen niistä selfieistä tulkinnutkin että on tainnu poika vähän läskistyä. Tsemppiä laihdutukseen!
Komp.No vitsi vitsi. Tietenkin. Joni vois kokeilla vähän vaikka nostaa kilomääräänsä. Tai siis paljon.
Pollistaan puuttuu vaihtoehto 1.6.2015.Onpa muuten hellyyttävää lukea ensisivuilta vuoden 2007 viattoman ja kirkasotsaisen Dompparin kannanottoja!
Tarkemmin sanottuna Jonin kannattaisi hankkia lihasta luittensa päälle ja kun Joni tuntuu olevan työpaikkaa vailla hän voisi yhdistää kuntoilun ja työn menemällä töihin perinnetilalle.No vitsi vitsi. Tietenkin. Joni vois kokeilla vähän vaikka nostaa kilomääräänsä. Tai siis paljon.
Seuraava tosi-tv-sarja onkin sitten: Pullukka, sinusta on tullut läski.Rakkaat, minusta on tullut pullukka.
90.6kg. Kohta bailataan.Aivan täydellisesti junnaa painonpudotus paikallaan. Muutaman sadan gramma heilahdus suuntaan taikka toiseen on ainoa muutos mitä vaaka näyttää.
Alkaahan tämä heikompaa jo vituttamaan. 92,6kg tänään.
Enemmän aerobista kenties? Puolen tunnin kuntopyörä + tunnin puntti ei näemmä riitä.
Alkaa pahasti vaikuttamaan että se operaatio on suoritettava etänä. Taas kerran.Jos aloitettaisiin amputoimalla lauantain möötessä Fagsulta pää. Tippuis parisataa grammaa siinäkin.