Niitä kuvia onkin nähty aivan liian useasti kkwcs-videoissa.Forssan kisassa on tarkoitus siis, kelien salliessa, taas kehdata ottaa paita pois notta saadaan uusia nukahtamiskuvia.
Oot vaan kateellinen kun itse oot läskiNiitä kuvia onkin nähty aivan liian useasti kkwcs-videoissa.
:alppu:Forssan kisassa on tarkoitus siis, kelien salliessa, taas kehdata ottaa paita pois notta saadaan uusia nukahtamiskuvia.
Suunta on tällä hetkellä kuitenkin oikea. Joudutaan pian ottamaan tiimin autoon lisäpainot kisoihin, kun keskipainoraja ei täyty. :thumbup:Oot vaan kateellinen kun itse oot läski
Öh.. Kolmisen kiloahan nyt on vielä satunnaisen painonvaihtelun piirissä. Sen verran putoaa kun käy töräyttämässä kunnon aamupaskat.Alkaa se viimeinkin läski karista vähän nopeammin ja työ (ja nälkä) tuottaa tulosta: 77.2 aamupaino "ilman nesteitä". Kolmisen kiloa on lähtenyt pahimmasta tilanteesta.
Housujen vyö on paras mittari. Kyllä mä uskon että ihan läskiä on lähtenyt, sitä ennen oli jo nesteet (n. 2 kg) poistuneet eli sen viisi kiloa on siis pahimmasta tilanteesta keventynyt. Usko pois, olin aika turpeassa kunnossa :thumbfh: ja oma kroppa on tuttu ja jätösten koko suht standardi ja syömiset on aika tasaista (nyt).Öh.. Kolmisen kiloahan nyt on vielä satunnaisen painonvaihtelun piirissä. Sen verran putoaa kun käy töräyttämässä kunnon aamupaskat.
Painat kuitenkin saman verran kun aikaisemmin, olet vaan onnistunut jontenkin vähentämään maan vetovoiman vaikutusta sinuun :frank:Housujen vyö on paras mittari. Kyllä mä uskon että ihan läskiä on lähtenyt, sitä ennen oli jo nesteet (n. 2 kg) poistuneet eli sen viisi kiloa on siis pahimmasta tilanteesta keventynyt. Usko pois, olin aika turpeassa kunnossa :thumbfh: ja oma kroppa on tuttu ja jätösten koko suht standardi ja syömiset on aika tasaista (nyt).
Eikä mulla kyllä kolmea kiloa paino heittele. Kilon ehkä, muttei kolmea tai sitten vaaka on viallinen. On se kyllä tosin Lidlistä ostettu...:doubtful: