Albert Oil
Hippi ja juntti
Miksköhän mä en oo katsonut HjHU:sia? Selvinneeköhän mysteeri koskaan lain.
Ei kannatakkaan. Meni paskaksi aika nopeesti ja toi Hirviniemen muija on ollut ihan turha lisäys sarjaan.Miksköhän mä en oo katsonut HjHU:sia? Selvinneeköhän mysteeri koskaan lain.
Varmaan koska paskaa, jopa tamperelaiselle huumorintajulle?Miksköhän mä en oo katsonut HjHU:sia? Selvinneeköhän mysteeri koskaan lain.
No onhan siinä ero, harrastatko kanssakäymistä tyttösi kanssa, vai paneeko Jaska sun kultaas.On siinäkin eroa, kun länsiuusimaalainen sanoo että: Jaska knulla min käring, kun saman asian helsinkiläinen kertoo: Jag ska ha samlag med min tjej.
Ei kait siinä suurta eroa ole. Täysin kuvitteellisia tilanteita molemmat.No onhan siinä ero, rakasteletko sä tyttöäsi, vai paneeko Jaska sun kultaas.
Joo. Tarkensin muuten käännöstäni tuossa. Ei se ero kuitenkaan ole kuin kosmeettinen.Ei kait siinä suurta eroa ole. Täysin kuvitteellisia tilanteita molemmat.
Konp. Ensimmäinen jakso jossa Hirviniemi itse oli kyl aivan miälenviganen jakso. Kaikki muu on ollut rankkaa alamäkeä.Ei kannatakkaan. Meni paskaksi aika nopeesti ja toi Hirviniemen muija on ollut ihan turha lisäys sarjaan.
Plus, että voittajille ei jaeta palkintoja, mikä on aivan miälenvigast.
Kultaasi?No onhan siinä ero, harrastatko kanssakäymistä tyttösi kanssa, vai paneeko Jaska sun kultaas.
Tarkistivat ensin persujen kannan ja olivat sitten eri mieltä.Onko täällä ketään Vihreiden kannattajaa joka pystyisi selittämään tämän ilmiön. Mistä tällainen?
Surkeintahan tässä on, että sinne voisit mennä ilmankin että ruotsinkielellä olisi pakollisen oppikielen asemaa Suomessa.Lauvvantaina Svenska Teaterniin katsomaan Mamma Mia. Kostoks forumin kaikille pakkoruotsin vastustajille :ahem:
Hesarin pääkirjoitussivun Merkintöjä-palstalla kyseenalaistetaan tämä itäraja-automaatio venäjän kielen hyödyllisyydestä (HS 7.3.2015) http://www.hs.fi/paakirjoitukset/a1425621178471?jako=b2f471854de00c8e9db1a85cdac5fd9a&ref=nl-hs-aamu.Esimerkiksi täällä itärajalla (jossa ruotsin taidon tarve on jokseenkin olematon) sen voisi mielestäni korvata venäjän opiskelulla (joka on erittäin tarpeellinen työllistymisen kannalta).