OoPee
Nuori ikäisekseen
Tärkeintä, että on asenne kohdallaan :frank:Töistä jota perfect age manin jo kuuluis saada jo tuntuvalla palkalla ofc mut työkkäri toki tarjoo näitä epäoikeuden mukasia orjapiiskutöitä.. Noh parempi toki kun ei mitään.
Tärkeintä, että on asenne kohdallaan :frank:Töistä jota perfect age manin jo kuuluis saada jo tuntuvalla palkalla ofc mut työkkäri toki tarjoo näitä epäoikeuden mukasia orjapiiskutöitä.. Noh parempi toki kun ei mitään.
Tuota kannattaa tehdä vaikka joka kuukausi, kohta tienaa enämpi kuin Elop ja Ollila ja kaikki.Mun enkka on 25 prossaa, mutta se tuli, kun löin aikoinaan pomolle irtisanomisilmoituksen käteen eli ehkä hieman erikoisempi tilanne.
Voi sitä sanonnan selkeyttä. :nope:Töistä jota perfect age manin jo kuuluis saada jo tuntuvalla palkalla ofc mut työkkäri toki tarjoo näitä palkattomia(pitäs kieltää yli parikypäsiltä) epäoikeuden mukasia orjapiiskutöitä.. Noh parempi toki kun ei mitään.
"Oon perfect age man vantaalta ja haen teiltä dunia tuntuvalla ja oikeuden mukaisella palkalla ofc... millon voin aloittaa?"Voi sitä sanonnan selkeyttä. :nope:
Yleensä vaaditaan myös tuntuvan tasoinen koulutus siihen tuntuvaan palkkaan.Töistä jota perfect age manin jo kuuluis saada jo tuntuvalla palkalla ofc mut työkkäri toki tarjoo näitä palkattomia(pitäs kieltää yli parikypäsiltä) epäoikeuden mukasia orjapiiskutöitä.. Noh parempi toki kun ei mitään.
Ja varsinkin jos se tulis jo parikymppisenäOi voi kun se "tuntuva palkka" (paljonko on tuntuva?) tuliskin elinvuosien mukaan. Eihän tässä tarttis tehdä muuta kuin odotella!
Ok. Paljonko olisi tuntuva palkka? (ja minkä tyyppisestä työstä)Töistä jota perfect age manin jo kuuluis saada jo tuntuvalla palkalla ofc mut työkkäri toki tarjoo näitä palkattomia(pitäs kieltää yli parikypäsiltä) epäoikeuden mukasia orjapiiskutöitä.. Noh parempi toki kun ei mitään.
Sairausloma... :äyk:Palkankoroitus lie jotain uusiokieltä?
Ohhoh aika rankkaa Yks kovasti mua neuvonut ex-foorumisti nimimerkki T...Faija sanoi ettei ikinä ole mennyt ilmaistöihin vaan kovalla asenteella saanut aina palkkatöitä... Nykyäänhän on kampaamotason pomo paikassa X!Yleensä vaaditaan myös tuntuvan tasoinen koulutus siihen tuntuvaan palkkaan.
Ja mitä tulee parikymppisiin & palkattomiin jaksoihin niin ihan vertailun vuoksi voidaan mainita että tiedän erään 40v. dippainssin joka tekee parhaillaan myös palkatta duunia koska työkkärin harjoittelun kautta sekin ponnistaa takaisin työelämään.
Sillä sentään on alaltansa 15+v. työkokemusta ja hyvät paperitkin vielä.
Ikäänkuin olisi jotenkin poikkeavaa, että olisi aina saanut työstään palkkaa vai mitä sä tällä nyt haluat sanoa? :doubtful:Yks kovasti mua neuvonut ex-foorumisti nimimerkki T...Faija sanoi ettei ikinä ole mennyt ilmaistöihin vaan kovalla asenteella saanut aina palkkatöitä... Nykyäänhän on kampaamotason pomo paikassa X!
Että luultavasti varsinkin nykyisessä taloustilanteessa Suomella yksinkertaisesti ei ole varaa maksaa jokaiselle työssäkäyvälle palkkaa vaan jossain pitää säästää.Ikäänkuin olisi jotenkin poikkeavaa, että olisi aina saanut työstään palkkaa vai mitä sä tällä nyt haluat sanoa? :doubtful:
Pointti olikin että vaikkei palkkaa saakaan (mutta tuet kyllä) niin tulee toimeen ja avautuu ovia uusiin firmoihin ja saa kokemusta myös lisää.Ohhoh aika rankkaa Yks kovasti mua neuvonut ex-foorumisti nimimerkki T...Faija sanoi ettei ikinä ole mennyt ilmaistöihin vaan kovalla asenteella saanut aina palkkatöitä... Nykyäänhän on kampaamotason pomo paikassa X!
Voisko joku muu ehkä kertoa mistä tässä on kyse? :doubtful:Että luultavasti varsinkin nykyisessä taloustilanteessa Suomella yksinkertaisesti ei ole varaa maksaa jokaiselle työssäkäyvälle palkkaa vaan jossain pitää säästää.
Tämäpä tämä.Sä mitään saa. Aina löytyy uusi syy...odotetaan vielä kuukausi, kun just nyt on tämmönen vaihe...