oldez
Well-known member
Siis toi 2000 euroa oli vanha hinta... Uusi hinta oli kolmannes tuosta eli noin 700 euroa.Se vapaahomma olisi sääli, itse haluaisin käydä siellä.
Mutta vau 2000 euroo vuodessa.
Siis toi 2000 euroa oli vanha hinta... Uusi hinta oli kolmannes tuosta eli noin 700 euroa.Se vapaahomma olisi sääli, itse haluaisin käydä siellä.
Mutta vau 2000 euroo vuodessa.
Members: 7,470, Active Members: 569Millaiset kävijämäärät tällä foorumilla on? Kuinka paljon rekisteröityneitä ja aktiivisia käyttäjiä löytyy? Onko tämä suomen suosituin F1-sivusto?
Veikkaisin Maikkarin olevan suosituin. Moottoriurheilufoorumeista tämä kyllä lienee selvä ykkönen.Millaiset kävijämäärät tällä foorumilla on? Kuinka paljon rekisteröityneitä ja aktiivisia käyttäjiä löytyy? Onko tämä suomen suosituin F1-sivusto?
Niitä tais olla lähemmäs 700 silloin kun minä aloittelin...Members: 7,470, Active Members: 569
Siellä on noin 2000 jäsentä, joilla ei ole yhtään postausta.Members: 7,470, Active Members: 569
Miul soppis vuosimaksu, kun laiska maksamaan laskuja kuukausittain.
Komppailen näitä. Ei esim. joku pari kymppiä vuodessa ole mikään hinta siitä, että ... ..., no ... mitä täällä nyt tulee touhuiltua .Eihän tuossa nyt miljoonista puhuta. Vuosittainen muutaman kympin panostus (muutama hassu €uro/henkilö kuukautta kohden) pelastaisi tilanteen. Ei pitäisi olla mahdottomuus.
Yhtä ja ainoaa vuosimaksua kuitenkin kannatan kuukausittaisten maksujen sijaan.
Se voi olla että vBulletin kusee tässä jotenkin. Kuulostaa aika uskomattomilta noi tiedonsiirtömäärät ottaen huomioon käyttäjämäärät. Siis jos täällä jaettaisiin kuvia koko ajan niin se voisi olla uskottavaa, mutta kun ei sellaistakaan tapahdu.Selvitän tuota liitetiedostojen tilannetta, lähinnä sitä kuinka paljon niistä tulee liikennettä. Webhotelli on esittänyt toivomuksen, että tiedonsiirto olisi alle 200 Gt eli kovin rajua karsimista ei ole tarpeen tehdä. Jotenkin minua vain ihmetyttää nykyinen tiedonsiirtomäärä, kun koko saitti perustuu parinsadan aktiivikeskustelijan normaaliin surffailuun eikä etusivulla käy kukaan.
Mun mielestä erillistä etusivua ei tarttis olla ollenkaan vaan suoraan tulis tänne forumille. Kumminkin aina turhaa dataa liikkuu kun menee ekaks etusivulle ja sieltä forumille.Voin maksaa jos etusivun tiedot muutetaan ajankohtaiseksi. Eikö nolota yhtään, että tiedot ovat viime kaudelta?
Tuokin on hyvä ratkaisu.Mun mielestä erillistä etusivua ei tarttis olla ollenkaan vaan suoraan tulis tänne forumille. Kumminkin aina turhaa dataa liikkuu kun menee ekaks etusivulle ja sieltä forumille.
Olen samaa mieltä. Olen valmis maksamaan vuosittain vapaaehtoista VIP-maksua samalla idealla kuin se aiemmin oli (eli saadaan VIP-palveluja käyttöön).VIP vuosimaksulliseksi, olen valmis. Kauanhan sillä yhdellä kertamaksulla on jo porskutettukin.
Vapaan sulkemista varattomilta vapaamatkustajilta en kannata missään nimessä. Se karsisi jumalattomasti porukkaa pois, uusia ja vanhoja.
Minustakin vuosittainen VIP-maksu tuntuu järkevämmältä kuin vapaaehtoisuus.Voisi mielestäni tehdä niin että esim. joka uudenvuoden tai jonkun muun ajankohdan tullessa kaikki VIPit poistettaisiin jos ei ole maksanut vuosittaista maksua.