Palvelimen vaihto ja tekniset ongelmat

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Ainakin nyt tuntuu vastaavan, kun kysytään. Käyttäjiä ei tosin oo ku 56.

Tuo viestien ja ketjujen määrä, oisko siivouksella saatavissa mainittavaa helpotusta? Ite hommanhan voi delekoida moderaattoriosastolle.

Threads: 17,067, Posts: 1,333,201
 

oldez

Well-known member
Liittynyt
14.3.2003
Viestit
19491
Seuraavaksi varmaan kannattaa alkaa optimoida vBulletinia. Tosin veikkaan että helpommalla pääsisi kun asentaisi uusimman version.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Katsotaan ensin, kun copterhan on vasta nyt päässyt tekemään korjauksia ja pitäisi myös seurailla kuormia.
 

copter

Well-known member
Liittynyt
20.10.2006
Viestit
203
Ihan hyvältä näyttää tällä hetkellä. ~ 100 käyttäjää sisällä ja kuormaa alle 0.2.

Koodi:
09:38:21 up 20 days, 13:47,  2 users,  load average: [B]0.04, 0.15, 0.16[/B]
Seurataan tilannetta.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
tuntuu käytössäkin kyllä, sivut latautuu ripeämmin ja tää siis toimii uskomattoman sulavasti eli eteenpäin on menty :thumbup:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Copterinhan voisi ylentää helicopteriksi jo näiden ansioiden perusteella.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Tuntuu jännältä, jotta Forumin vanhat floodaajat vuosia yrittäneet tarjota apuaan ja sitten joku "nevöhööd" saa heti tunnarit.
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Tuntuu jännältä, jotta Forumin vanhat floodaajat vuosia yrittäneet tarjota apuaan ja sitten joku "nevöhööd" saa heti tunnarit.
Copterhan sanoi seuranneensa sivussa vuosikausia tätä foorumia, kunnes rekkautui sisään. Copter kirjoittaa vähän mutta asiaa.
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Tuntuu jännältä, jotta Forumin vanhat floodaajat vuosia yrittäneet tarjota apuaan ja sitten joku "nevöhööd" saa heti tunnarit.
Mun käsittääkseni avuntarjouksissa oli merkittävä ero konkreettisuudessa. Copter ilmaisi varsin selkeästi millä tavoin hommaa voisi kehittää.

Siinä on aikamoinen ero, jtta mä voisin jelppiä sinua jotnkin kun vain pyydät ja mä voisin tehdä tuollasen ja tuollasen jutun, josta seuraa sitä sun tätä.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Mä voisin jelppiä sinua jotnkin kun vain pyydät ja mä voisin tehdä tuollasen ja tuollasen jutun, josta seuraa sitä sun tätä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Mun käsittääkseni avuntarjouksissa oli merkittävä ero konkreettisuudessa. Copter ilmaisi varsin selkeästi millä tavoin hommaa voisi kehittää.

Siinä on aikamoinen ero, jtta mä voisin jelppiä sinua jotnkin kun vain pyydät ja mä voisin tehdä tuollasen ja tuollasen jutun, josta seuraa sitä sun tätä.
Nimenomaan.

Sitäpaitti mitä jos ei nyt pilattais tätä juttua nipottamalla täysin turhista asioista :doubtful:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Sitäpaitti mitä jos ei nyt pilattais tätä juttua nipottamalla täysin turhista asioista :doubtful:
Näin on. Lienee forumin hyvä toiminta tärkeämpää kuin se, mistä se johtuu tai kenen ansiota se on.
 

FO110K

Banned
Liittynyt
3.1.2001
Viestit
15345
Mun käsittääkseni avuntarjouksissa oli merkittävä ero konkreettisuudessa. Copter ilmaisi varsin selkeästi millä tavoin hommaa voisi kehittää.

Siinä on aikamoinen ero, jtta mä voisin jelppiä sinua jotnkin kun vain pyydät ja mä voisin tehdä tuollasen ja tuollasen jutun, josta seuraa sitä sun tätä.
Samaa mieltä. Ja ilmeisesti privalla Antille laitetuissa ehdotuksissa on myös ollut varmaankin tekemisen meininki jotenka apu on helppo valita jos kaveri osaa asiansa suoraan.
Noh pääasia että hommat edistyy :ahem:
 

Antti

Administraattori
Ylläpitäjä
Liittynyt
27.12.1998
Viestit
1967
Sijainti
Suomi
Aikaisemmassa Nebula Webhotel Advancedissa asetusten muuttaminen ei ollut mahdollista, nykyisessä on root-tunnukset ja kaiken mahdollisen säätäminen onnistuu. Copter on alan miehiä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Tällä menolla ei tartte vuoden lopussa järjestää vuoden forumilaisskabaa lain :ahem:
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Copterinhan voisi ylentää helicopteriksi jo näiden ansioiden perusteella.
se dompparin vanha avatar avattareksi!

Tuntuu jännältä, jotta Forumin vanhat floodaajat vuosia yrittäneet tarjota apuaan ja sitten joku "nevöhööd" saa heti tunnarit.
Forumin vanhat floodaajat ovat varmaan olleet ylimielisiä mulkkuja ja muutenkin ei varmaan sitten kovin vakavasti otettavia avuntarjoajia.

Noh, en mä jaksa saivarrella. Hyvä että homma toimii ja kiitokset copterille.
 

markoj

Custom User
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
38925
Mitähän vielä pitäs tehdä, että saatas ylläpidon reagointinopeutta ja tiedotusta parannettua alkuun vaikkapa tommoset tuhat prosenttia ja toisaalta sitä mainittua potentiaalia mainosmiljoonien ja sisällöntuotannon saralla hieman realisoitua? Tukeeko mikään seikka rapiat kahdentoista vuoden historiassa sitä, että se vanhalla meiningillä hoituis? Antti tais mainita, ettei markkinointipuoli ole hänen vahvuusalueitaan.

Sisällöntuottajia ja muuta palvelusväkeä on ollu vuosikymmenen aikana kymmenissä laskettava määrä ja osa heistä vieläpä huomattavan laadukasta juttua suoltavia. Heitä on vielä täällä enemmän tai vähemmän aktiivisena ja toivoisinkin heidän hieman avautuvan syistä, jotka johtivat kyllästymiseen, jotta asialle voisi tehdä jotain.

edit: Sen verran vielä, että tää on ehdottomasti viimenen vuosi, kun tuen tätä meininkiä. Homman pitää muuttua ja talkooväkeä ois saatavilla, jos jotkut perusasiat saadaan kuntoon.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Ei avoinna uusille viesteille.
Ylös