Paras yksinkertainen mestari?

Renessanssinero

Perusfeidaaja
Liittynyt
23.4.2005
Viestit
4946
Sijainti
Vantaa
Minusta paras yksinkertainen mestari on Nigel Mansell. Eniten voittoja yksinkertaisista mestareista ja mestaruus ei ollut mikään hikinen yhden pisteen voitto vaan selkeää hallintaa. Lisäksi kolmena kautena loppupisteissä toinen.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Minusta paras yksinkertainen mestari on Nigel Mansell. Eniten voittoja yksinkertaisista mestareista ja mestaruus ei ollut mikään hikinen yhden pisteen voitto vaan selkeää hallintaa. Lisäksi kolmena kautena loppupisteissä toinen.
Mansell voittaa mun kirjoissa vain Buttonin tässä vertailussa. En pidä minään.
 

Renngeist

Soldiers of Antisthenes
Liittynyt
24.4.2009
Viestit
18077
Sijainti
Syylien välissä
Mansell voittaa mun kirjoissa vain Buttonin tässä vertailussa. En pidä minään.
Konp. FW14 oli niin ylivoimainen auto että puolessa kisassa riitti että voitti yhen 150 vuotiaan italialaisen "tusinakuskin" (joka toki oli vuoden Mansellia nuorempi :D ).

Toki on Mansellin ura noin muuten aika komea, mutta mestaruuskausi oli niin paljon autosta kiinni.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Vaikkei sitä kysytty, niin miten Damon Hill voi olla Buttonia/Mansellia korkeammalla arvosteluasteikolla?

No joka tapauksessa. Toikin kysymykseen vastaan Hulme.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18406
Jacques Villeneuve minun valinta, mutta vain fanipoika pohjallisesti.
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Kyllähän se Keke on. Jos otan sinivalkolasit poies päästä, niin ehkä Farina vois päästä lähelle. Ja Andretti silkalla monipuolisuudellaan.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18215
Mansell voittaa mun kirjoissa vain Buttonin tässä vertailussa. En pidä minään.
Konp. Eihän se pärjännyt edes Rosbergille. Lisäksi uran loppupuoli oli aika nolo.

Oikea vastaushan on Hamilton. Kaikki varmaan luulevat, että kaveri on voittanut useampia kun eivät ole maininneet.:confused: Jos sinivalkolaseja käytetään, niin sitten Kimi. Jos irtoviiksiä, niin Keke.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös