Parturi ja parturi.

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, kaikki parturit on Salon Anneleita yms. Kumma että yhdestä kaupungista on maailmalle lähtenyt niin valtava määrä partureita ja kampaajia.
Enämpi hämmästelen opettajien omistuksia kapakoissa ja hotelleissa ja kauppaliikkeissä.
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Joo, kaikki parturit on Salon Anneleita yms. Kumma että yhdestä kaupungista on maailmalle lähtenyt niin valtava määrä partureita ja kampaajia.
Pakkohan niitten oli lähtee, kun sinen tulvi niin kauheesti cowboyta ettei partureille jäänny enää tilaa :(

 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kävin Salossa tossa viime vuoden puolella yhdellä parturilla kun paikalliset oli lomilla. Oli aika hurja hinta, 25 euroa, kun on täällä tuohon 10-12 euron hintatasoon tottunut.
Parturissa en ole käynyt, mutta 'naiskarvatupsuttajalle' menen taas perjantaina. Ennakoitu lasku on hyvin monta kymppiä. :rolleyes:
 

Micael

Micael
Liittynyt
24.5.2004
Viestit
17744
Sijainti
East of Eden
1,5 vuotta edellisestä parturissa käynnistä ja hiukset on jo aika pitkät, ponnarilla takaa. Pitänee koht puoliin käydä hieman latvoja siistimässä mutta lyhyemmäksi en aio leikkauttaa.
 

toleranssisiipi

Langennut enkeli
Liittynyt
14.9.2003
Viestit
14061
Sijainti
SEKOS-marketin vihannesosasto
Se on ihan mukavaa kun kaunis nainen koskettelee mun leijonanharjaani.
Siksipä mekapeipe hoitelee nykyään mun hiustenleikkuun.

Ei mulla partureistakaan ole huonoja kokemuksia (Kerran kyllä oli miespuoleinen parturi, mut selvisin siitä jotenkuten. Olin alle 10-vuotias silloin. Lapset selvii tollasista jutuista paremmin ku aikuiset.), mut on toi kätsympää hoitaa kotosalla kun sen voi tehdä melkein koska vaan.
 

Sammypiru

Isä
Liittynyt
29.1.2002
Viestit
4765
Sijainti
f1racing.net
Mulla on vähän samansuuntaisia kokemuksia, että parturini hakee aina vähän erilaista tyyliä ja laittaa hiukset sitten tököteillö kivasti.

Sitten menen kotiin, pesen hiukseni ja sen jälkeen pää on taas aivan samanlainen.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Varasinpa juuri ajan kampaajalle. Viimeisestä käynnistä taitaakin olla pari vuotta, kun latvojen napsiminen on sujunut omin/kavereiden voimin. Parin viikon päästä lähtee tukka :eek!:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
toleranssisiipi sanoi:
(Kerran kyllä oli miespuoleinen parturi, mut selvisin siitä jotenkuten. Olin alle 10-vuotias silloin. Lapset selvii tollasista jutuista paremmin ku aikuiset.)
:D :D :nope: :D
 

JOC

tavallinen virtanen
Liittynyt
25.8.2001
Viestit
3475
Runar ja Kyllikki sanoi:
Kävin Salossa tossa viime vuoden puolella yhdellä parturilla kun paikalliset oli lomilla. Oli aika hurja hinta, 25 euroa, kun on täällä tuohon 10-12 euron hintatasoon tottunut.
Missäs kävit?

Ite olen taas nyt talveksi kasvattanut hiukset, mutta varmaan keväällä ajan ne taas pois.
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
JOC sanoi:
Missäs kävit?

Ite olen taas nyt talveksi kasvattanut hiukset, mutta varmaan keväällä ajan ne taas pois.
Siinä sen...hmm...no se harakirivaraosaliike keskustassa Vilhonkadun poikkikadulla? Sen vieressä on sellanen pikkunen parturiliike.
Ekalla kerralla leikkas tosi hyvin ja päätin, että menen toistekin hinnasta huolimatta. Kysyin vielä että osaako varmasti leikata samanlaisen seuraavalla kerralla. Vakuutteli osaavansa, sanoi että hällä on valokuvamuisti asiakkaiden suhteen. Seuraavalla kerralla kun menin, se leikkas täydellisen pallopään :yuck: ja varmisti etten koskaan enää mene siihen liikkeeseen. :D
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Siinä sen...hmm...no se harakirivaraosaliike keskustassa Vilhonkadun poikkikadulla? Sen vieressä on sellanen pikkunen parturiliike.
Ekalla kerralla leikkas tosi hyvin ja päätin, että menen toistekin hinnasta huolimatta. Kysyin vielä että osaako varmasti leikata samanlaisen seuraavalla kerralla. Vakuutteli osaavansa, sanoi että hällä on valokuvamuisti asiakkaiden suhteen. Seuraavalla kerralla kun menin, se leikkas täydellisen pallopään :yuck: ja varmisti etten koskaan enää mene siihen liikkeeseen. :D
Joo eiks toi oo se pieni parturiliike, jonka ihan naapurissa on plastikkakirurgi, menevät kuulemma asiakkaalta heposti sekaisin, kun niissähän on käytännössä sama sisäänkäynti :eek: :eek: :eek:
 

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Liittynyt
9.4.2000
Viestit
45727
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Joo eiks toi oo se pieni parturiliike, jonka ihan naapurissa on plastikkakirurgi, menevät kuulemma asiakkaalta heposti sekaisin, kun niissähän on käytännössä sama sisäänkäynti :eek: :eek: :eek:
On. :(
 
Ylös