Parturi ja parturi.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Liittynyt
7.4.1999
Viestit
10649
Sijainti
U15
Aiemmin kävin sellaisessa parturissa, jossa oli monta työntekijää ja jonne pääsi aina ilman ajanvarausta. Se olikin siinä hyvä puoli. Jossain vaiheessa kaipasin kuitenkin vaihtelua ja menin sitten sellaiseen pienempään liikkeeseen jonkun tarjouksen houkuttelemana, siellä on vain muutama ihminen töissä. Nyt olen käynyt siellä varmaan kolme-neljä vuotta ja olen ihan tyytyväinen. Hinta on ollut 21-24 euroa, en kyllä tiedä mistä se ero tulee, samat hommat tekee. :confused:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Tänään kampaajalle. Vois lyhentää hiuksia sellaset 20-30cm ja lisäks vähä muuttaa mallia... En tiedä kumpi jännittää enemmän, lopputulos vai lasku :rolleyes:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Juskanen sanoi:
Tänään kampaajalle. Vois lyhentää hiuksia sellaset 20-30cm ja lisäks vähä muuttaa mallia... En tiedä kumpi jännittää enemmän, lopputulos vai lasku :rolleyes:
Hei mä voin tehdä ton saman puoleen hintaan, ei tarttis sunkaan sitten jännittää kuin korkeintaan lopputulosta :ahem:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Tänään kampaajalle. Vois lyhentää hiuksia sellaset 20-30cm ja lisäks vähä muuttaa mallia... En tiedä kumpi jännittää enemmän, lopputulos vai lasku :rolleyes:
Kampaajien mitta-asteikko on kokemusteni mukaan hieman sellainen, että kannattaa pyytää 20 cm lyhennystä, niin sitten on todennäköistä, että lähtee 30 cm. Muutaman kerran olen kokenut järkytyksiä noiden mittaerojen takia. Kauhistuneena olen kerrankin seurannut, kun lattialle alkoi tipahdella kymmensenttisiä suortuvia, vaikka silloin tilauksessa oli 5 cm lyhennys. :eek:
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
OoPee sanoi:
Hei mä voin tehdä ton saman puoleen hintaan, ei tarttis sunkaan sitten jännittää kuin korkeintaan lopputulosta :ahem:
Tämä tarjous kyllä Juskasen kannattaa käyttää hyväksi! :thumbup:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Olga sanoi:
Kiitos. Päästän nyt Juskasen jonossa edelleni, kun vasta pari viikkoa sitten kävin paikallisessa. :ahem:
No palataan asiaan parin viikon kuluttua, kun letti on taas kasvanut :)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Kävin muuten ittekkin viikonloppuna parturissa ja parturitäti saksi reippahasti enemmän kuin halusin. Ei nyt ihan siiliä sentään oo, mutta paljosta ei puutu. Fööniä ei tartte suihkun jälkeen, vähän karkeempi pyyheliina ajaa saman asian. Geeliä vähän sekaan ja soon siinä :eek:

Noh, onneks mulla tuo letti lasvaa sen verran hyvällä vauhdilla, että parin viikon kuluttua näytän taas jotakuinkin normaalilta :rolleyes:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
OoPee sanoi:
Hei mä voin tehdä ton saman puoleen hintaan, ei tarttis sunkaan sitten jännittää kuin korkeintaan lopputulosta :ahem:
Meinaat, että Helsinki-Itävalta-Helsinki -lentolippujenkin kanssa sun parturointi tulis vielä silti halvemmaks? :doubtful:
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Juskanen sanoi:
Meinaat, että Helsinki-Itävalta-Helsinki -lentolippujenkin kanssa sun parturointi tulis vielä silti halvemmaks? :doubtful:
En, mutta toisaalta saattais kyllä olla sen arvoista :D
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
Ei minua pelota parturissa, luovuutta kehiin. Klanipäänä on oltu ja erittäin oranssinen siilitukka
Myöhemmin versiona "nuoliosoitin" oranssisena päässä, kaikkea mitä on sitten ajateltu
.On ollut pitkät hiukset selkään asti. Nyt tällä hetkellä normaalit.

Pian pitäisi kaverin synttäreitä miettiä ja osallistunpa tässä Karting-porukkaan, mitä en ole koskaan ennen ajanut metriäkään.
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
Thunder sanoi:
Pian pitäisi kaverin synttäreitä miettiä ja osallistunpa tässä Karting-porukkaan, mitä en ole koskaan ennen ajanut metriäkään.
Et siis ole ajanut Karting-porukkaa metriäkään? :confused:
Älä välitä, en minäkään, tietääkseni.

tsori, oli pakko iskeä kun näin tilaisuuden...
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
burb sanoi:
Et siis ole ajanut Karting-porukkaa metriäkään? :confused:
Älä välitä, en minäkään, tietääkseni.

tsori, oli pakko iskeä kun näin tilaisuuden...
Joo, täytyy katsoa kaupoista, että mistä löytää tarpeeksi ison vaseliinipurkin?
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Maanantaina kävin kampaajalla pohdiskelemassa, millaiseen malliin tukkani haluan ensi viikon perjantaiksi. Kokeiltiin siinä sitä vähän myös ja hyvältä näytti. :)
 

Thunder

Vihan aiheuttaja
Liittynyt
20.1.2002
Viestit
7970
S.A sanoi:
Maanantaina kävin kampaajalla pohdiskelemassa, millaiseen malliin tukkani haluan ensi viikon perjantaiksi. Kokeiltiin siinä sitä vähän myös ja hyvältä näytti. :)
Tules vähän tänne, niin saat kokea jotain ennenkuulumatonta hiuksiisi.:eek:
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Nyt on uus tukka! Alkaa naurattaa joka kerta, kun näkee itsensä peilistä, on niin jännän näköinen nainen siellä... Ei harmita vielä ainakaan 30cm kadonnutta karvaa, eikä 50e+20e kadonnutta rahaa (leikkaus + muotoiluaineita). Hihityttää vaan :D
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Juskanen sanoi:
Nyt on uus tukka! Alkaa naurattaa joka kerta, kun näkee itsensä peilistä, on niin jännän näköinen nainen siellä... Ei harmita vielä ainakaan 30cm kadonnutta karvaa, eikä 50e+20e kadonnutta rahaa (leikkaus + muotoiluaineita). Hihityttää vaan :D
Pidä toi:thumbup:
 
Ylös