Parturi ja parturi.

AJ

Well-known member
Liittynyt
19.7.2000
Viestit
69605
Sijainti
Toinen Maailma
Hah! Monetkaan ei näemmä tiedä, mitä on parturointi ja mitä hiustenleikkuu. Eipä tiennyt yksi alan yrittäjäkään. Oli nimittäin laatinut itse kyltin liikkeensä seinään ja ihmetteli sitten, kun ei käy asiakkaita. Kerran se syy sitten selvisi, kun eräs mies poikkesi sisään ja kysyi, mitä maksaisi 2000:kahden tuhannen kiintokuutiometrin kuljettaminen Hankasalmelta Jepualle. Kyltissä nimittäin luki "Tukkia ajetaan". Kun liikkeen todellinen bisnesidea valkein, sisään poikennut miekkonen kehotti vaihtamaan kyltin oitis paremmaksi. Ja eipä aikaakaan, niin liikkeen seinässä oli uusi kyltti, jossa luki "Päitä leikataan"
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Juskanen sanoi:
Nyt on uus tukka! Alkaa naurattaa joka kerta, kun näkee itsensä peilistä, on niin jännän näköinen nainen siellä... Ei harmita vielä ainakaan 30cm kadonnutta karvaa, eikä 50e+20e kadonnutta rahaa (leikkaus + muotoiluaineita). Hihityttää vaan :D
Hyvännäköinen. OOOOOoooooooikein hyvän. :ahem:
 

Estate

Well-known member
Liittynyt
23.11.2001
Viestit
11920
Juskanen sanoi:
Nyt on uus tukka! Alkaa naurattaa joka kerta, kun näkee itsensä peilistä, on niin jännän näköinen nainen siellä... Ei harmita vielä ainakaan 30cm kadonnutta karvaa, eikä 50e+20e kadonnutta rahaa (leikkaus + muotoiluaineita). Hihityttää vaan :D
Onko kuvaa? :)
 

OoPee

Nuori ikäisekseen
Liittynyt
2.6.1999
Viestit
81527
Sijainti
Far enough
Juskanen sanoi:
Nyt on uus tukka! Alkaa naurattaa joka kerta, kun näkee itsensä peilistä, on niin jännän näköinen nainen siellä... Ei harmita vielä ainakaan 30cm kadonnutta karvaa, eikä 50e+20e kadonnutta rahaa (leikkaus + muotoiluaineita). Hihityttää vaan :D
Mä tein kerran kauan kauan sitten kardinaalimogan. Vaimo kävi kampaajalla ja tulos oli kieltämättä harvinaisen epäonnistunut (myös vaimon mielestä). Vaimo tuli kotiin ja soitti ovikelloa. Menin avaamaan ja vaimon surkean ilmeen ja lähestulkoot kypärämäisen kampauksen nähtyäni repesin nauramaan vedet silmissä sillä seurauksella, että vaimolta pääsi itku :eek: :eek: :eek:
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
OoPee sanoi:
Mä tein kerran kauan kauan sitten kardinaalimogan. Vaimo kävi kampaajalla ja tulos oli kieltämättä harvinaisen epäonnistunut (myös vaimon mielestä). Vaimo tuli kotiin ja soitti ovikelloa. Menin avaamaan ja vaimon surkean ilmeen ja lähestulkoot kypärämäisen kampauksen nähtyäni repesin nauramaan vedet silmissä sillä seurauksella, että vaimolta pääsi itku :eek: :eek: :eek:
:D :eek: :thumbfh: :nope: :ahem: :( ... tai jotain...
 

burb

.
Liittynyt
19.2.2002
Viestit
46199
AJ sanoi:
Monetkaan ei näemmä tiedä, mitä on parturointi ja mitä hiustenleikkuu.
Sellasii ne taiteilijat on, ihan jokainen, silläkin heebolla parta rehottaa valtoimenaan.
Mutta onneksi Monet tiesi siveltimen salat ja tuhersi muutaman nätin taulun. Ja keksi tyylisuunnan. Hieno homma hei.
 

Juhis

Well-known member
Liittynyt
11.6.2001
Viestit
2341
Sijainti
Joutseno
Juskanen sanoi:
Nyt on uus tukka! Alkaa naurattaa joka kerta, kun näkee itsensä peilistä, on niin jännän näköinen nainen siellä... Ei harmita vielä ainakaan 30cm kadonnutta karvaa, eikä 50e+20e kadonnutta rahaa (leikkaus + muotoiluaineita). Hihityttää vaan :D
Hienoa. :thumbup:

Mä kävin viime perjantaina leikauttamassa hiukset ihan parturissa, todella pitkästä aikaa. Ja perhana, eipä sieltä mitään uutta ja erikoista tullut, vaikka leikkaaja koitti lopussa sotkea hiuksia muodikkaasti sotkuun ja selitti leikanneensa sitä jotenkin epäsymmetrisesti ja rikkoneensa muotoa. Äiti "vittuili" heti nähtyään, että hän olisi saanut samanlaisen tehtyä ja ilmasiksi - ja perhana oikeassa olikin, senpä takia saa leikata jatkossakin meikän hiukset.

Tämä keikka vain vahvisti mun parturifobiaa, eine saa mun kuontalolle mitään järkevää aikaiseksi. Edellä mainittua edellinen parturikeikkakin päättyi yhtä surkeasti kuin viime perjantainen, silloin parturi leikkasi hiukset muutaman millin sängelle joka puolelta. Vannoin silloin, että en mee enää ikinä parturiin vaan anna Äidin leikata jatkossakin hiukset, sen tekemänä tulee ainakin sellaiset kuin ite tahdon! Onneksi Äiti leikkaa ihan mielellään itse.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Olga sanoi:
Hyvännäköinen. OOOOOoooooooikein hyvän. :ahem:
Kiitos, olen itsekin tuota mieltä edelleen :ahem:

Ainoo vaan, että on tästä stressiä. Ensinnäkin, tätä pitää laittaa. Jouduin investoimaan muotuiluaineisiin ja laitteisiin, koska en mä sellasia ole yli 10 vuoteen tarvinnu. Ja en ole myöskään yli kymmeneen vuoteen käytännössä laittanut hiuksiani mitenkään. Kauhee opettelu, eikä oo helppoo! Stressaaa... Ja hiuslakka haisee käsittämättömän pahalta :yuck: Jos jollain forumistilla on tiedossa hyvä, pitävä ja joustava hiuskiinne, joka ei lemua kitkerästi, niin vinkit on tervetulleita!

Ihanan naisellisia ongelmia :tongue:
 

Kaktus

Well-known member
Liittynyt
20.7.2001
Viestit
4980
Pari kertaa on tehnyt mieli ajaa siiliksi kun olisi niin kiinnostavaa kokeila miltä tuntuu pään keventäminen kilolla ja sellainen tyhjä olo. Mutta koska ahdistavimpiin painajaisuniini kuuluu hiuksieni menettäminen, tein siilikokeilun kuvankäsittelyohjelmalla. Aikas hauska..... :frank:
 

PekPoy

oik. yo.
Liittynyt
11.2.2001
Viestit
8173
Sijainti
Helsinki / f1racing.net / vasempaan kääntyvät mutk
Ai niin, tosiaan. Jälleen kävin jokunen päivä sitten Aikatalon mainiossa putiikissa, hiukset leikkasi sama mainio nainen ja jälki oli yhtä mainiota kuin viimeksikin! Oli se ihmeellinen tunne kun ensi kertaa elämässään istui parturituoliin ilman sairaalloisia pelkotiloja!
 

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
jps sanoi:
Enämpi hämmästelen opettajien omistuksia kapakoissa ja hotelleissa ja kauppaliikkeissä.
Tuota, ensin yritin miettiä mitä yhteistä kapakoiden, hotellien ja kauppojen nimissä on. En keksinyt.
Sitten funtsin, notta miten sana "opettaja" voisi taittua tarkoittamaan jotain sellaista, että se kietoutuisi noiden mainittujen ymärille. En keksinyt.
Nyt tunnen itseni hoksaamattomaksi hölmöksi. Eikä se tunne ole varmastikaan ollenkaan väärä.

Viimeiseksi mietin, notta kehtaanko kysyä tätä asiaa. Uteliaisuus vei voiton pöljäksi paljastumisen kustannuksella.
Valottakaas nyt tätä ropleemia, notta mää saan ensi yönä nukuttua.

Nyt sinulla on tilaisuus loistaa - kuka ehtii ensin!?
Kiitos :)
 
Viimeksi muokattu:

kc4197

Polliarvonnassa voittanut
Liittynyt
13.6.2005
Viestit
813
Olga sanoi:
Höh. Tahallaan kysyt. Nehän on 'open'.
Penteles, niinpä onkin!
Enklanniksi en hoksannutkaan lehtorin tai liiketoiminnan lonkeroita fundeerata.
Tää oli paljon helpompi kuin uskoinkaan. :dunno:
Nyt täytynee sitten piiloutua tyynyn alle suunnilleen juhannukseen saakka.

Suurkiitos ja hieman hämmentynyt hymy Olgalle. :ahem:
 

Makkonen

Guest
wtf?

Kävin eilen parturissa. Kun tuli maksun aika, parturi ilmoitti hinnaksi €22. Kaivoin lompakosta esiin pankkikortin ja maksoin sillä. Parturissa oli käytössä vanhanaikainen höylä. Parturitäti sanoi että se on siitten €23, kun maksat kortilla ja hänen täytyy 'höylätä mankelilla'. Onkos tuo nyt ihan oikein että veloitetaan euro pankkikortin käytöstä? Eihän tuo yksi euro nyt mua vararikkoon aja, mutta periaatteessa tuo tuntuu hieman väärältä. Eikös pankkikorttimaksu ole rinnastettavissa käteismaksuun?
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
JayR sanoi:
Eikös pankkikorttimaksu ole rinnastettavissa käteismaksuun?
on ja ei. Mankeloitujen maksutositteiden käsittelystä pankit veloittavat suht paljon, osa pikkuputiikeista veloittaa sitten tämän asiakkailta. Sillai se on käteiseen verrattavissa, ettet saa tiliä vinguttaa pakkaselle.
 
Ylös