Örfil
Guest
Ajattelin ihan samaa! Jonissa on kyllä kuvauksellista ainesta, kenties malli/mainosura olisikin se tulevaisuuden juttu :thumbup:Toi alimmainen otos ois aika täydellinen mainokseen.
Ajattelin ihan samaa! Jonissa on kyllä kuvauksellista ainesta, kenties malli/mainosura olisikin se tulevaisuuden juttu :thumbup:Toi alimmainen otos ois aika täydellinen mainokseen.
Olen samaa mieltä! Harvoin kukaan onnistuu kuvissa noin tasalaatuisesti! Se on mallihommissa kovaa valuuttaa. Peukkutaskuposen ohella.Ajattelin ihan samaa! Jonissa on kyllä kuvauksellista ainesta, kenties malli/mainosura olisikin se tulevaisuuden juttu :thumbup:
Markun kaveriksi kahden euron juustohampurilaismainokseen? :idea:Olen samaa mieltä! Harvoin kukaan onnistuu kuvissa noin tasalaatuisesti! Se on mallihommissa kovaa valuuttaa. Peukkutaskuposen ohella.
Kannattais mennä Joni johonkin.
Siitähän saisi suruissaan aiheen kesälauluun Vielä On Mambaa Jäljellä.Jos tuota värkki lyhenee 3cm vartissa niin vois olla syytä harkita pätevämmän henkilökunnan rekrytoimista..
Siitähän saisi suruissaan aiheen kesälauluun Vielä On Mambaa Jäljellä.
Tuskastahan ne parhaat piisit syntyy.
Hmm.Just äsken kävin leikkuuttamassa lyhyeksi.
Ihan selkee: "Mä omistan teidät kaikki, nartut! Ja foorumin naiset sen lisäksi." -ilme. :ahem:Jonin ilmeessä on asennetta.:alppu:
Kostu housut kyllä kun katselin kuvaa.Se oli kyllä vaan märkä pieru.:dunno:Ihan selkee: "Mä omistan teidät kaikki, nartut! Ja foorumin naiset sen lisäksi." -ilme. :ahem:
Taas kävin. 92 €. Lopputulos epäonnistunut kansallisen teeman kunniaksi. :frown:Taas on käyty. Aikaa meni reilu kaksi ja puoli tuntia. Rahaa meni vain 84,50 €, jossa on mukana shampoota ja hoitoainettakin. Leikkauksen sain tällä kertaa ilmaiseksi. Kanta-asiakkuus kannattaa. :ahem:
Mennään mekin välillä pettymään ei-a-finaaleihin ja kisa- + bensakulut lähemmäs tuota luokkaaVoi teidän naisten hiuskuluja :nope:
Mutta sillä rahalla saa paljon isomman vitutuksen ja tukka sentään kasvaa päähän takas. Nurmikolle päätynyt kisa on peruuttamaton tapahtuma, siksi sen arvo on korvaamaton.Mennään mekin välillä pettymään ei-a-finaaleihin ja kisa- + bensakulut lähemmäs tuota luokkaa
Taisin maksaa 25:aksikymmentäviisi euroa edellisestä käynnistä. Samalla parturilla kävin viimeksi 80-luvun alussa, kun hän aloitteli uraansa. En muista paljonko sillon makso.Voi teidän naisten hiuskuluja :nope:
Varmaan täälläkin saa, mutta otin ekan johon pääsi nopeesti, kun tuli pikainen tarve näyttää ihmiseltä.Treella kypärätukan saa 20:ympillä vakiparturilla.
30 vuodessa on kasvanut varmaankin melko pitkäksi?Taisin maksaa 25:aksikymmentäviisi euroa edellisestä käynnistä. Samalla parturilla kävin viimeksi 80-luvun alussa, kun hän aloitteli uraansa. En muista paljonko sillon makso.