Olga
.
Taas menossa parturiin. Sama paikka, mutta eri henkilö. Saa nähdä, mikä on tulos.
Itse leikkasit, mutta muut värjäsivät?Kävin leikkaamassa hiukset lyhyeksi ja värjyyttämässä vaaleaksi.
Sitä samaa mietin itsekkin. Parturissa ei kannata värjätä jos haluu säästää huiman summan rahaa.Itse leikkasit, mutta muut värjäsivät?
Käyty. Reilu kaksituntinen. Työt 74 euroa. Kampaamotason oheisostokset 26,40 euroa.Käyty. 71 euroa. Tulos? Ei huono! :thumbup:
Muut värjäsivät ja leikkasivat, niin hinnaksi tuli 40€.Itse leikkasit, mutta muut värjäsivät?
Eikös hahmo siinä Village people-kuvassa ole irokeesi päässänsä?Joni kera irokeesin ois varsilla punkeinta ikinä.
Volmari Kuulapään kanssa vois sitte hankata kaljuja vastakkai.Vedä Joni roheesti kaljuks. Nahkapäät on sexyjä.
Kiitos, mä tiedän sen :wink:Vedä Joni roheesti kaljuks. Nahkapäät on sexyjä.
Eikös se vanha sanontakin sanonut, ettei tukka ja sytostaatit viihdy samassa päässä?Kiitos, mä tiedän sen :wink:
Vedin kuulan siiliksi ennakoivasti ja tänään alkaa näköjään sitten irtoilemaan itsekseen. 19 päivää siihen meni.
Onks sulla Jopo?jotta voin muotoilla kunnon hipster hairstylen.
Periaatteessa voisi olla, mutta olen jättänyt ostamatta, koska nykyinen 70-luvulla valmistettu mummopyörä ajaa asiansa.Onks sulla Jopo?
Ajaa oikein hyvin asiansa ja Jopo-innostuksen aikana tuo on persoonallisempi vaihtoehto :thumbup:nykyinen 70-luvulla valmistettu mummopyörä ajaa asiansa.
Ei sovi kaikille kuten mulle. Mut sellanen tuli.Vedä Joni roheesti kaljuks. Nahkapäät on sexyjä.