Melinda
Sponsored by Sam
Mä en halua tietää yhtään enempää sun normipäivästä. :doubtful:Veikkaisin, että ainakin syyhypulveri kutittaa hiusta pahemmin.
Mä en halua tietää yhtään enempää sun normipäivästä. :doubtful:Veikkaisin, että ainakin syyhypulveri kutittaa hiusta pahemmin.
Luin väärin :nope:Isän peruja.
Arvasin.Luin väärin :nope:
Laita Olga kuva!
Sama juttu.Taas kävin. Tällä kertaa maksoi vähän vajaa viisikymppiä. Tulos oli yllätys sekä kampaajalle että kammattavalle. Hiukset menivät pesun jälkeen kiharaan, vaikka mitään kiharrustoimenpiteitä ei tehty. Isän peruja.
Ei nyt liity parturointiin, mutta taannoin käydessäni verikokeessa oli piikittelijänä noin viiskymppinen rouva joka heti huomenien jälkeen totesi "herra on hyvä ja istuu tuohon". Toimeenpiteen jälkeen ohjeisti vielä "herra on hyvä ja painelee siitä vielä hetken". Ois voinu itekkin pistää ja kuitata "rouva on hyvä vaan niin, AAAAAAAPUVA".Tuli eilen käytyä. Vissiin olen tulossa vanhaksi, kun parturoimisen suorittanut pimu alkoi teititellä saman tien. :thumbfh: :doubtful:
Kainalo-, muna- ja keuhkokarvojen letitys?Sielläpä odottaa vallan uusi kokemus nyt, luulen ma.
Tässä voitais oikaista siten, että mä löisin sua turpaan hetimiten.Jos menis lähimpään parturi-kampaamoon ja sanois että yks liukutaklaus, kiitos. Sitten kun ne olis öitä aapisten laidoissa niin kysyi että eikös tämä ollut se kamppaamo? Sit naurais hohotellen ja hierois mahaa ja ne löis turpaan ja sitten tulis itku. Ha ha ha.
Näin me teemmekin eikun siis ei.Tässä voitais oikaista siten, että mä löisin sua turpaan hetimiten.
Ei, ei, vaan aivan toisenlainen toimi, joka ei kohdistu kainalo-, genitaali- eikä myöskään respiraatioelimiin.Kainalo-, muna- ja keuhkokarvojen letitys?