Parturi ja parturi.

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Kävin leikattavana taas MROOMissa. Ei tarvinut odotella, kesken leikkauksen vähän huolestutti kun kampaus näytti välillä aika ikävältä, mutta kyllä se siitä muotoutui kohtalaiseksi.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Kävin parturissa. Hiustenleikkaajanainen selvästi flirttaili, kehui hiuksiani vahvoiksi ja parransänkeäni tasaiseksi.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Sain ohjeita minne hiukset kannattaa muotoilla pyörteestä. Eteen ja oikealle.
 

Lunssila

Well-known member
Liittynyt
6.6.2008
Viestit
18206
Kävin taas. Jotenkin lättänä lopputulos, ehkä se tästä kasvaa.

Hiusraja on alkanut vetäytymään, kohta on ihan täysi Oskari Saari - otsa. :thumbdown
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2676
En käynyt taaskaan parturissa. Leikkasin 9mm tukan itse.
 

BudLightJaguar

Well-known member
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
4402
Sijainti
Salo
Otsatukka on harmillisen ohut. Enää ei onnistuisi rockabilly-tukka kuten aikoinaan lukion penkkaripäivänä.
Karvat toki löytävät uusia kasvualustoja, mm. korvista mikä on vähän ärsyttävää.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2676
Joo ei ole tukkageeneillä siunattu itseänikään. Mielelläni kasvattaisin pitkän tukan, mutta kun otsatukka on heikko, päälaki kalju, ja hiusten laatu ylipäätään ohut, niin ei siitä mitään tulisi.
 

BJohnson

Ukrainan aseistaja 🇺🇦
Liittynyt
11.3.2020
Viestit
4636
Joo ei ole tukkageeneillä siunattu itseänikään. Mielelläni kasvattaisin pitkän tukan, mutta kun otsatukka on heikko, päälaki kalju, ja hiusten laatu ylipäätään ohut, niin ei siitä mitään tulisi.
Sellainen Bottas-tukka?
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2186
Henkilökohtainen parturini kävi tänään siistimässä kutrejani. Kyllä nyt vähän aikaa kelpaa.
 

Bukko

Voorumisti
Liittynyt
26.3.2019
Viestit
2676
Sellainen Bottas-tukka?
Itse asiassa sellainen Bottastukka oli mulla päivän ajan, kun vanha Prego-merkkinen hiustenleikkuri hajosi kesken tukan leikkuun. Päältä ja sivuilta olin ehtinyt jo lyhentämään, mutta taakse jäi piiska 😁 Hankintoja toikkiin voisi ilmoittaa uuden tukan leikkurin, Philips merkkinen, maksoi 25€ Prismassa.
 
Ylös