Parturi ja parturi.

Makkonen

Guest
Tuloksesi: 21 / 21
Vau!
Nyt on syytä tuulettaa! On nimittäin sen verran kova tulos! Taidat tuntea jokaisen julkisuuden henkilön tukalla tai ilman. Ja tunnistaisit heidät varmasti myös pelkkien korvien perusteella.
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
No jopas. Minulla kaksi selvää mokaa ja yksi, jota en olisi tiennyt, vaikka naamat olisi olleet näkyvillä.
 

Saunatakki

Walk a Crooked Mile
Liittynyt
3.8.2014
Viestit
2189
Tuloksesi: 17 / 21
Vau!
Nyt on syytä tuulettaa! On nimittäin sen verran kova tulos! Taidat tuntea jokaisen julkisuuden henkilön tukalla tai ilman. Ja tunnistaisit heidät varmasti myös pelkkien korvien perusteella.
Jee...?
 

Albert Oil

Hippi ja juntti
Liittynyt
14.2.2000
Viestit
55371
Sijainti
Korviesi välissä
Pitäis varmaan käydä kiillotuttamassa pitkästä aikaa.
Hankkisit peruukin, senkin löllö. Voin tehd...tai siis tiedän tyypin, joka tekee hienoja peruukkeja mun munak...siis mun mummuni muni mun mammani elikkäs siis pannaankos peruukkia tulemaan ja pannaanhan me, se ois vitosen pieti sitten ja rahat ruskeassa kirjekuoressa mullen, kiitos.
 

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Liittynyt
19.12.2004
Viestit
39265
Sijainti
Semminki
Varasin tänään vahingossa ajan eri parturille kuin missä yleensä käyn. Googleoptimointiin oli lie panostanut eri firma kuin aiemmin? Tiedä häntä.
Vaan tämä oli suuri onni onnettomuudessa, sillä uusi parturi oli aivan jumalaisen kaunis nainen. Kohoumat ja kaikki ihan viimeisen päälle. Missiainesta liki.
Kohoumaparturi ymmärsi heti minkä sortin sällistä on kyse ja tarjosi ikäväkseni kahvin paruroinnin ajaksi. Joutui pitämään kädet näkyvillä.
 

kurski

Oisko minkä tyyppistä ?
Liittynyt
6.10.2009
Viestit
18369
Hiukset tuli tänään lyhyeks leikattua, ja vaaleaksi värjäsin saman tein. 40€ meni rahaa
 

Balthazar

Luonnollisesti.
Liittynyt
10.11.2000
Viestit
13560
Sijainti
Boogie Street
Jossain otsikossa oli puhetta ylipitkistä kulmakarvoista, joita alkaa ilmaantua jossain kolmen- ja neljänkympin välissä. Telomeerit lyhenee ja solujen uusiutumisessa tapahtuu iän myötä aina vaan enemmän mutaatioita, mikä näkyy mm. siinä, että karvoja alkaa ilmestyä ennennäkemättömiin paikkoihin ja huveta sieltä missä niitä on joskus ollut enemmänkin. Oliko niin, että 7 vuodessa kaikki elimistön solut ovat uusiutuneet? Olishan se kiva, jos sais vielä tässäkin iässä kaikki solut ihan virheettömästä pakasta, mut eipä tätä oo syytä murehtia.

Sen verran varsinaisesta aiheesta, että ajattelin leikata huomenna tukkani ihan itse, niin kuin oon tehnyt viimeiset 25 vuotta, jos muutamia tyttärien parturointeja ei lasketa.
 
Ylös