Pasila

Pobeda

Well-known member
Liittynyt
18.4.2008
Viestit
936
Jatkui aivan siitä mihin 1. kausi päättyi ja hyvä niin, muhun sarja uppoaa täysillä. Tykkäsin heti kaikesta, mukaanlukien äänet ja tutti. Yllättää hiukan että miten paljon on niitä jotka eivät pidä sarjasta koska olen kuullut tähän asti lähes pelkkää kehumista. Kai hauskempaakin voi olla mutta nyt ei sellaista tule ja mulle riittää tämä.

Huumori on mutkikas juttu ja autisteille on vaikea selittää mitä se on. Joitain taas naurattaa vain vahingonilo. Huumori revitään myös aina enemmän tai vähemmän jonkun tai jonkin kustannuksella joten toinen raivostuu siitä mille toinen nauraa katketakseen.

Juskanen toivotti toikkiin tervetulleeksi ja ilmoittautumaan koukkuun jääneet ja fanit, mutta kyllä tänne voi kuten muuallekin tulla sanomaan että ei naurata. Perustelujen tivaaminen tyyliin "No, kerrohan sinä, arvon Juskanen, mikä tekee Pasila -sarjasta kehumisen arvoisen??" että pääsisi riitelemään niistä on kuitenkin turhaa. Piirrossarjasta ja huumorista tässä vaan on kyse.
 

JPP

as Quo as possible
Liittynyt
2.3.2007
Viestit
24210
Sijainti
lappeen Ranta
Niin, se on hiukan tapauskohtaista miten kenellekin mikäkin tv-sarja, musiikkityyli iskee. Joka tapauksessa se ei välttämättä ole mikään ylpeilyn aihe jos ei jostain pidä tai jotain ymmärrä. Itse en kuitenkaan juuri näe tarvetta erikseen ilmoitella että en jostain ohjelmasta tai muusta jutskasta pidä (poislukien vihreät oliivit, jotka nekin ovat melkein alkaneet maistua, syön ns. kontrollioliivin noin kaksi kertaa vuodessa).

Eilisestä Pasilasta jäi yhtenä hauskana juttuna mieleen tapa, jolla se koiranystävänainen hoki entisen koiransa nimeä (...mä tiesin heti että sen nimi on Patu, kysyin siltä mikä sen nimi on ja se vastasi Patu...). Ja jos joku ei ymmärrä mitä hauskaa siinä oli niin enpä osaa selittää.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
Samoin kävi! En olisi kehdannut tunnustaa, mutta näin toisen siivellä saan sanotuksi.
Tätä vois harrastaa muutenkin. Avaudut vaan vähän jossain toikissa ja meikäpoika lukee het rivien välistä asian oikeen tolan ja täräytän samantein suorin vartaloin sanoilla osumia. Sit vaan peesaileen. Muutetaan maailma ja parannetaan ilmaa. Näin tehdään.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Kiva, kun mä teen toikin, jonka avauksessa kerron, että tänne saa fanit ilmoittautua, niin porukka rientää tänne julistaan, millasta paskaa ohjelma on! Hienoa pojat! :thumbup: Ei ihme, ettei Pasilan huumoria tajua, kun luetunymmärtämisen kanssakin on noin vaikeeta.
Äläs nyt... Asiaan kommentoidaan tietysti sen takia, kun sattuu monella olemaan kerrankin johonkin asiaan painava ja vahva mielipide.

Aika fifty-sixty tataa mennä inhoajien ja fanittajien kesken prosentit.
 

Il Tempo Gigante

Darth Father
Liittynyt
20.2.1999
Viestit
42723
Sijainti
Gamla Pedersöre huvudsocken
Haa

En olen tojckissa mainittia ohjelmaa koskaan katsonut ja pelkäänpä, että jää katsomatta vastakin.

Ei oikein ole innostusta TV:n katseluun nykyisin. Eikä tämä kommenttini ollut arvostelua Pasila-sarjaa kohtaan.

Ei vaan tuo TV juurikaan nappaa.
 

kouvotsvoni

Banjottu
Liittynyt
30.1.1999
Viestit
89969
Sijainti
Corsica
Peesaanpa ITG:a.. Päätöntä menoa ainut sarja tällä hetkellä mitä seuraan.. No jospa sitä jotain ennen F1-kauden alkua tulisi.
 

lfb

Flavio
Liittynyt
8.2.2004
Viestit
9965
Sijainti
Helsinki
Eka kausi jäi sattuneesta syystä väliin, joten tämä oli eka jakso minkä katsoin. Kehuja on saanut kaveripiirissä ja olihan tuo sangen erinomainen. Katson jatkossakin.
 
Ylös