Teukka
Jarnapoliisi
Nyt katsotaan kenessä on tukipilari-ainesta. Kaikki saa vastata. Jopa yrittäjät. Eli oletko rehti ja reipas veronmaksaja vai persettä nuoleva toimistosika. Toki tuosta väliltäkin saattaa olla vaihtoehtoja.
Peesaan.Mun mielestä ylityökorvaus ei ole riittävä kompensaatio menetetystä vapaa-ajasta, joten en tee mielelläni ylitöitä. Ja ilmaiseksi en tekisi ikinä.
Työnantajan nöyristelijä . Kunnon AY-aktivistit nauraa sulleMikä on ilmaiseksi tekemistä?
Eli jos peruspalkka suht ok, niin mitä sitä vastaan pitäisi antaa työnantajalle? Mun mielestä kun hoitaa hommansa hyvin ainakin. Jos palkka ei ole työtä vastaavaa, niin pitää pyytää lisää. Mä nyt ainakin olen saanut nykyisen uran aikana yli 1500 euroa palkankorotusta. Eli kaipa ne työt on tullut joten kuten tehtyä.
Ja onhan tässä sitten oma vapauskin, kun voi kesken 'työpäivän' sitten käydä omilla asioilla tai vaikka uimassa. Tunnit tulee varmasti kuitenkin täyteen. Eilenkin noin 11 tuntinen päivä, vaikka täällä Kuopiossa pyörinkin.
Työnantajan nöyristelijä . Kunnon AY-aktivistit nauraa sulle
Poro-Porvari!:nope:
(Pitää taas muistaa pyytää palkankorotusta. Mielummin saa koko ajan vähän korkeampaa palkkaa, kuin että pitää tehdä jotain extraa sen eteen)
Heiluttelet keskisormea ja kerrot häpeäväsi työkavereitasi, kuten kanssaforumisteja? Ilmankos olet niin lutunen.Kun tuo liukuva työaika on, niin ylitöitä täällä ei periaatteessa tehdä. Enkä muutenkaan viihdy toimistolla ylipitkiä päiviä. Polla ei kestä.
Joskus jos on "pakko" voin olla pari-kolme tuntia pidempään - mutta näitä tilanteita tulee harvoin.
Jonkinnäköiseksi toimistohuoraksi ettini kyllä lasken silti. Otan kantaa äänekkäästi, ajan omia ideoita joskus turhan aggressiivisesti läpi ja puutun jopa muiden asioihin ja tekemisiin. :ahem:
Silti musta digataan. :ahem:
Kyllä. Lisäksi huutelen kännissä hävyttömyyksiä ja pöljyilen skootterin kanssa.Heiluttelet keskisormea ja kerrot häpeäväsi työkavereitasi, kuten kanssaforumisteja? Ilmankos olet niin lutunen.
Nii-in. Sen sijaan sinulla on seeruminottoaika, lääkäriaika, jaloitteluaika, ruoka-aika sekä nukkumaanmenoaika.En omaa työaikaa lain.
Ansaan menon todennäköisyys oli noin 5%. Ja sekin krapulassa.Vittu mikä ansa. Tähän jos vastaa rehellisesti niin Teukka vetää turpaan kohdattaessa. En mennyt huonosti viritettyyn. HÄHÄHHÄÄ!