Persmulkku - Teetkö ilmaisia ylitöitä?

Mikäel Lilius?

• Äänestäjiä yhteensä
    36

Teukka

Jarnapoliisi
Sijainti
Jarnapolis
Nyt katsotaan kenessä on tukipilari-ainesta. Kaikki saa vastata. Jopa yrittäjät. Eli oletko rehti ja reipas veronmaksaja vai persettä nuoleva toimistosika. Toki tuosta väliltäkin saattaa olla vaihtoehtoja.

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Hyvin harvoin. Normaalin ylityökorvauksen mukaan.

Nuolen silti välillä perseitä ja olen toimistosika.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mulle kun ei ole määritelty mitään työaikaa, niin vaikee se on överiä tehdä.

Mutta helposti 60 tuntia viikossa on työssä kiinni. Ilman mitään ylityökorvauksia.:thumbfh:

Juskanen

Naisilleninen
Sijainti
lähiö
Mikä on usein ja mikä harvoin? Mä teen ylitöitä hieman vaihtelevasti, kerran tai pari kuussa. Ja asiaankuuluvat prosentit pitää saada aina. Mun mielestä ylityökorvaus ei ole riittävä kompensaatio menetetystä vapaa-ajasta, joten en tee mielelläni ylitöitä. Ja ilmaiseksi en tekisi ikinä.

lfb

Flavio
Sijainti
Helsinki
Viime vuosina on tullut käytyä töissä vain kesäisin, mutta silloin tulee tehtyä ylitöitä melkeinpä niin paljon kuin sitä on tarjolla. Korvausta vastaan tietysti. Köyhän opiskelijan on pakko :eek:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Mikä on ilmaiseksi tekemistä?

Eli jos peruspalkka suht ok, niin mitä sitä vastaan pitäisi antaa työnantajalle? Mun mielestä kun hoitaa hommansa hyvin ainakin. Jos palkka ei ole työtä vastaavaa, niin pitää pyytää lisää. Mä nyt ainakin olen saanut nykyisen uran aikana yli 1500 euroa palkankorotusta. Eli kaipa ne työt on tullut joten kuten tehtyä.

Ja onhan tässä sitten oma vapauskin, kun voi kesken 'työpäivän' sitten käydä omilla asioilla tai vaikka uimassa. Tunnit tulee varmasti kuitenkin täyteen. Eilenkin noin 11 tuntinen päivä, vaikka täällä Kuopiossa pyörinkin.

tmoi

No niin
Sijainti
turkus
Mikä on ilmaiseksi tekemistä?

Eli jos peruspalkka suht ok, niin mitä sitä vastaan pitäisi antaa työnantajalle? Mun mielestä kun hoitaa hommansa hyvin ainakin. Jos palkka ei ole työtä vastaavaa, niin pitää pyytää lisää. Mä nyt ainakin olen saanut nykyisen uran aikana yli 1500 euroa palkankorotusta. Eli kaipa ne työt on tullut joten kuten tehtyä.

Ja onhan tässä sitten oma vapauskin, kun voi kesken 'työpäivän' sitten käydä omilla asioilla tai vaikka uimassa. Tunnit tulee varmasti kuitenkin täyteen. Eilenkin noin 11 tuntinen päivä, vaikka täällä Kuopiossa pyörinkin.
Työnantajan nöyristelijä :D. Kunnon AY-aktivistit nauraa sulle :D:D

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Työnantajan nöyristelijä :D. Kunnon AY-aktivistit nauraa sulle :D:D
:eek:

(Pitää taas muistaa pyytää palkankorotusta. Mielummin saa koko ajan vähän korkeampaa palkkaa, kuin että pitää tehdä jotain extraa sen eteen);)

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
en tee ylitöitä.. Joskus sopimuksesta teen tunteja ns. saldoon jos mulla on jotain menoa jonain toisena päivänä että pitäs päästä aikaisemmin tai saada koko päivä vapaaksi. Sitä en kuitenkaan laske ylityöksi jos teen yhden päivän aikana huomisen (tai eilisen) tunteja kiinni.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Kun tuo liukuva työaika on, niin ylitöitä täällä ei periaatteessa tehdä. Enkä muutenkaan viihdy toimistolla ylipitkiä päiviä. Polla ei kestä.

Joskus jos on "pakko" voin olla pari-kolme tuntia pidempään - mutta näitä tilanteita tulee harvoin.

Jonkinnäköiseksi toimistohuoraksi itteni kyllä lasken silti. Otan kantaa äänekkäästi, ajan omia ideoita joskus turhan aggressiivisesti läpi ja puutun jopa muiden asioihin ja tekemisiin. :ahem:

Silti musta digataan. :ahem:

Viimeksi muokattu:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Ylitöitä teen säännöllisesti, keskiarvo viimeisen 2-3 vuoden ajalta lähemmäs 20h/kk, en kuitenkaan (tietenkään!) ilmaiseksi vaan veloitan normaalin taksan mukaan. Mahdolliset päivystykset tottakai sitten vielä päälle.

Enkka tais olla viime huhtikuulta, jolloin tuli tehtyä n. 70 ylityötuntia.

Niin ja mulla on kyllä liukuva työaika, mutta tuohan ei millään tavoin estä tekemästä ylitöitä.

Jr-

Maximum Attack
Sijainti
Saviseutu
En edes muista koska viimeksi olisin tehnyt ylitöitä -> en tee ylitöitä.

kouvotsvoni

Banjottu
Sijainti
Corsica
Kun tuo liukuva työaika on, niin ylitöitä täällä ei periaatteessa tehdä. Enkä muutenkaan viihdy toimistolla ylipitkiä päiviä. Polla ei kestä.

Joskus jos on "pakko" voin olla pari-kolme tuntia pidempään - mutta näitä tilanteita tulee harvoin.

Jonkinnäköiseksi toimistohuoraksi ettini kyllä lasken silti. Otan kantaa äänekkäästi, ajan omia ideoita joskus turhan aggressiivisesti läpi ja puutun jopa muiden asioihin ja tekemisiin. :ahem:

Silti musta digataan. :ahem:
Heiluttelet keskisormea ja kerrot häpeäväsi työkavereitasi, kuten kanssaforumisteja? Ilmankos olet niin lutunen.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Vittu mikä ansa. Tähän jos vastaa rehellisesti niin Teukka vetää turpaan kohdattaessa. En mennyt huonosti viritettyyn. HÄHÄHHÄÄ!