Pitkät kalsarit vs lyhyet alushousut

Kummat pareet?


  • Äänestäjiä yhteensä
    27

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Alushousut kattaa kaikki lyhytlahkeiset mallit boksereista shortseihin.

Pitkät kalsarit on kaikille Forumisteille ennaltaan tuttuja.
 
Viimeksi muokattu:

jjv

Arschloch
Liittynyt
4.5.2005
Viestit
26888
Pitkät kalsarit ehdottomasti. Tällä viikolla ovat olleet jo aktiivikäytössä...tälläkin hetkellä jalassa, kun kämpässä on alle 24 astetta. Tuossa kuukausi sitten oli moisille ekan kerran tarvetta hellejakson jälkeen...itse asiassa kesäkuussakin vietin yhden päivän pitkät kalsarit jalassa.
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Ehdottomasti lyhyet alushousut. Pitkissä kalsareissa munat hikoo lailla Niagaran. Eikä tuu vittuakaan tämmösissä vetimissä.
 

Rentta

Well-known member
Liittynyt
22.7.2010
Viestit
6759
Sijainti
Täällähä mä
bermudat hoitaa homman sillon ku pitkiikalsareita tarvisi , jos satun telttailemaan keskellä syksyä lähteä niin sitten lämpökerrastoa kehiin. Kalsarit menee kyllä kalareissulla ihan ookoo .
 

Lumipallo

Well-known member
Liittynyt
3.10.2009
Viestit
2168
Nyt tuli mieleen yks kysymys. Me naisethan käytetään myös "pitkiä kalsareita" elikkäst pitkiksiä tahi nykyään legginsejä, paljolti jopa ihan päällishousuina (siihen vaan hame tai tunika päälle). Mutta kyllä ainakin mulla on aina ihan normialushousut siellä alla. Ihan vaikka tilanne olis se, että pistän ne pötkäleet päällishousujen alle mennessäni reippailemaan talvipakkasilla.

Elikkä: Jos teillä pojilla on pitkät kalsongit päällä, niin sillonko ei ole lyhkäsiä kalsonkeja alla?

En oo kyllä ikinä ennen miettiny tällasta asiaa.

Edit. Okei tämä taisi olla pöljin kysymys ikinä. En vaan oo ollu paljon yhtään tekemisissä miesten kalsonkien kanssa :D.
 
Viimeksi muokattu:

Bobakki

@f1hog
Liittynyt
29.6.2000
Viestit
19758
Sijainti
En oo mistään kotosin
Elikkä: Jos teillä pojilla on pitkät kalsongit päällä, niin sillonko ei ole lyhkäsiä kalsonkeja alla?

En oo kyllä ikinä ennen miettiny tällasta asiaa.

Edit. Okei tämä taisi olla pöljin kysymys ikinä. En vaan oo ollu paljon yhtään tekemisissä miesten kalsonkien kanssa :D.
Voi niitä käyttää, mutta silloin liikutaan kyllä jo absoluuttista nollapistettä hipovissa lukemissa. Varusmiespalveluksessa kuuluu nykyisen ohjeistuksen mukaan käyttää lämpökerrastotyyppisiä varusteita lähimpänä ihoa, joten maanpuolustushengen valtaama uros voi myös vetää lyhyet kalsarit pitkien kalsonkiensa päälle.
 

tmoi

No niin
Liittynyt
28.2.2004
Viestit
19017
Sijainti
turkus
Pitkät kalsarit tietysti silloin kun niitä todella tarvii.

Nykyään on oppinu sen, että pukeutuu sään mukaan. Lyhyitä tulee käytettyä talvella aina töissä tai yleensäkin silloin jos ulkona tulee oltua minimaalisesti.

Mutta jos oikein ulos menee, niin kyllä sitä joku lämpö/sporttikerrasto tulee alle laitettua. Ja mukavia ovat kyllä nykyään :thumbup:
 

Tsuhna

Absent Member
Liittynyt
2.11.1999
Viestit
18746
Sijainti
Toisaalla
Elikkä: Jos teillä pojilla on pitkät kalsongit päällä, niin sillonko ei ole lyhkäsiä kalsonkeja alla?
Riippuu taas vähän tilanteesta. Kuten Bobbis jo mainitsi, jos halutaan täysi teho tarkoitukseensa suunnitelluista lämpöaluskerrastosta niin sen alla ei pitäisi olla mitään. Toisaalta alukalsongit ei varsinaisesti juurikaan vaikuta negatiivisesti asiaan. Mukavampikin pitää lyhkäsiä alla, muuten helyt huljuaa hillittömästi hyökkiessä.
Joissain toisissa aktiviteeteissa huljuaminen on ihan mukavaakin.. joskus jopa suotavaa.

Ne long johnit tosin otetaan käyttöön vasta sitten kun tulee kylmä.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Lyhyet!

Pitkiä (teknisiä) alusvaatteita käytän vain talvipakkasella urheillessa.. Ne ovat siis vain urheiluvaatteita mulle.. Tosin en tiedä luokitellaanko niitä edes kalsareiksi, jos ovat yhtä kireät kuin spandexit..
 

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Lyhyet!

Pitkiä (teknisiä) alusvaatteita käytän vain talvipakkasella urheillessa.. Ne ovat siis vain urheiluvaatteita mulle.. Tosin en tiedä luokitellaanko niitä edes kalsareiksi, jos ovat yhtä kireät kuin spandexit..
Peesaus. Ja lyhkäset on pitkien alla. Hyi olkoon jos kassit heiluis vapaana.:yuck:

Ja siksi en voi käyttää mitään löysiä boxereitakaan. Hyi vittu niitäkin!:yuck:
 

Sue_me

Well-known member
Liittynyt
1.8.2005
Viestit
27848
Pitkät käyttöön vasta -20 asteen alapuolella. Ja silloinkin lyhkäset alla.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Peesaus. Ja lyhkäset on pitkien alla. Hyi olkoon jos kassit heiluis vapaana.:yuck:

Ja siksi en voi käyttää mitään löysiä boxereitakaan. Hyi vittu niitäkin!:yuck:
No mulla ei ole kivet laskenut vielä niin alas kuin sulla, mutta peesaan silti: lyhyet täytyy olla aina alla. Ei se lerssin holtiton heiluminen puolelta toiselle tunnu kivalta. Jos haluan tehdä helikoptereja, teen sen alasti.
 

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Liittynyt
9.3.1999
Viestit
20163
Sijainti
Konnektikuti
No mulla ei ole kivet laskenut vielä niin alas kuin sulla, mutta peesaan silti: lyhyet täytyy olla aina alla. Ei se lerssin holtiton heiluminen puolelta toiselle tunnu kivalta. Jos haluan tehdä helikoptereja, teen sen alasti.
Musta kyllä näytti, että teit helikopteriliikkeitä siinä loppusuoralla. Etkä ollut alasti.
 
Ylös