Juu, rusketus-, tiedän. Juuri piirsin ne kartalle.burbillakin on rajat.
Mullakin on parhaillaan rusketusrajat. Pyöräilyhousujen, ja paidan määrittelemät.Juu, rusketus-, tiedän. Juuri piirsin ne kartalle.
Sama, paitsi että kompressiosukista/-säärystimistä vielä omansa. Eli suomeksi ruskeat polvet.Mullakin on parhaillaan rusketusrajat. Pyöräilyhousujen, ja paidan määrittelemät.
En tiedä, mutta pyöräily on kyllä norjistanut minua.Muuttuuhan tuon joukahaisen suosiman ulkoilukohteen nimi Euroksi sitten kun Norjakin miehistyy ja yhtyy rahaliittoon?
Taidat vain olla pyörällä päästä.En tiedä, mutta pyöräily on kyllä norjistanut minua.
Tulipa tästä mieleen, että Norjassa on paljon käytetty sanonta: (Noen) er helt ute og sykler. Siis suorana käännöksenä jotenkin, että (Joku) on ulkona pyöräilemässä, mutta tarkoittaa, että kyseinen hahmo on ihan pihalla jostain asiasta.Taidat vain olla pyörällä päästä.
Veikkaan että kyseessä on firman kustantama 27-tuuman 7-vaihteinen Crescent Trafek-hybridi. Sivulaukulla ja juomapullolla. Vallan oiva pyörä. Runko on sopivan korkuinen, jarrut ja vaihteet toimivat niin kuin pitääkin. Tuossa Crescentissä oli Iisalmen Prismasta aikoinaan saatu/hankittu mittari/ajotietokone, mutta taloyhtiösi huligaani katsoi tarpeelliseksi varastaa sen.Juurikin kohta käynnistän Crescentini, ja ajaisen sillä itseni suoraan suohon.
Juuri näin.Veikkaan että kyseessä on firman kustantama 27-tuuman 7-vaihteinen Crescent Trafek-hybridi. Sivulaukulla ja juomapullolla. Vallan oiva pyörä. Runko on sopivan korkuinen, jarrut ja vaihteet toimivat niin kuin pitääkin. Tuossa Crescentissä oli Iisalmen Prismasta aikoinaan saatu/hankittu mittari/ajotietokone, mutta taloyhtiösi huligaani katsoi tarpeelliseksi varastaa sen.
High5 geeliä menee ja banaania sekä patukkaa. Vesi 15 min välein ja energiaa 30 min välein.Kerropas Jone (tai joku muu) minkälaista nestettä juot pitkillä reissuilla? Mulla on vaan vettä pari litraa Camelbakissa, sillä on tuntunut ihan hyvin pärjäävän - joskus, kuten tänään, söin lisäksi suklaa-/pähkinäpatukan.
Joku hieman sokeripitoinen neste olisi varmaan hyvä, mutta ei oikein jaksa säätää. Onko tuohon mitään helppoa konstia olemassa?