Poll: Lähtisitkö rata-ajoon polkupyörällä?

Trullinkaasu

Well-known member
Lähtisitkö kanssain rata-ajoon polkupyörällä, sukeltaisin sulle helmen valkeeeeaaaa-aaa-a-aaaa-aaan.
Se menee näin: pendellstokki sun on turha suuttuu... sun elämästäs pipari puuttuu.. sun pitäis tehdä jotain järkevää ja lapselliset viivojen piirtelyt lopettaaaa... aaah aaaaa.

DW

2009-2016
\o/ Jee...saadaanko me nyt KKWCS:lle oma "pikkuveliluokka"? Ajaako pyörät samana päivänä samalla radalla myös? Jos totta puhutaan, niin itselle vastaavasta touhusta oli seurausta se, että kohta oltiin kartingauton ratissa ajamassa radalla kilpaa. Tämä oli joskus 90-luvun alkua, joten tuli tämä toikki liki 20 vuotta myöhässä:(

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
\o/ Jee...saadaanko me nyt KKWCS:lle oma "pikkuveliluokka"? Ajaako pyörät samana päivänä samalla radalla myös?
En tiedä, mutta jos järjestäjät sallivat, niin ainakin minä voin ennen Hyvinkään kisatapahtumien alkua kellottaa vertailun vuoksi pohjat Bianchilla. :ahem:

PeeVee79

Paksu ja pehmeä.
Sijainti
J:vi
Se menee näin: pendellstokki sun on turha suuttuu... sun elämästäs pipari puuttuu.. sun pitäis tehdä jotain järkevää ja lapselliset viivojen piirtelyt lopettaaaa... aaah aaaaa.
:D Ai saakeli, tuo+tagit, purkka oli vähällä lentää suusta.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Skideinä ajoimmekin fillareilla leikkikentällä itsetehtyjä ratoja. Aika-ajotkin kympin (10mk) sadasosakellolla. Luulen että oli peräti minun keksimäni idea asuinalueen kakaroiden joukosta. Parhaimmillaan lähes 10 mukulaa meitä ajoi samaan aikaan. Ne ovatkin ensimmäiset kilpa-ajokokemukseni (neppiksen lisäksi), ja 4-5 vuotta myöhemmin tuli karting kuvaan mukaan...
Nykyään varmaan pelkäisin että ketjut lähtevät sijoiltaan kiihdytyksessä tms :dunno:

DW

2009-2016
Skideinä ajoimmekin fillareilla leikkikentällä itsetehtyjä ratoja. Aika-ajotkin kympin (10mk) sadasosakellolla. Luulen että oli peräti minun keksimäni idea asuinalueen kakaroiden joukosta. Parhaimmillaan lähes 10 mukulaa meitä ajoi samaan aikaan. Ne ovatkin ensimmäiset kilpa-ajokokemukseni (neppiksen lisäksi), ja 4-5 vuotta myöhemmin tuli karting kuvaan mukaan...
Nykyään varmaan pelkäisin että ketjut lähtevät sijoiltaan kiihdytyksessä tms :dunno:
NO IHAN VARMASTI EN OIKAISSU:frank:.....Haist itte, mä lähen kotiin:mad:

PuoliPöhkö

Well-known member
Sijainti
suom. "sijainti" toim.huom.
Mä poljin 13 vuotiaana Kuopiosta Iisvedelle 5-vaihteisella tunalla.
En tosin huomannu ennen suoritusta piirtää liidulla reittiä.
Nykypäivänä homma vaikuttaa mulle vähän liian èkstrëmĕĕltä. Sorry.

Viimeksi muokattu:

Quasimodo

Well-known member
Sijainti
Helsinki
Itsekin olen ajanut pyörillä kilpaa vähän samaan tyyliin penskana kuin Cmoney kertoi. Meitä tosin oli yleensä mukana vain 3-6 jannua päivästä riippuen. Teimme usein niin, että ajoimme aika-ajot (aikaa mitattiin sekuntikellolla) ja kisaan lähdettiin F1-tyyliin lähtöruudukosta. Rata-alueena hyödynsimme läheisiä pihoja sekä parkkipaikkaa.

edit. Cmoneyn tapaan myöhemmin kuvioihin tuli karting ja nykyisin olen innolla mukana näissä KKWCS-kisoissa. Aina olen ollut todella kilpailumielinen ja se on varmasti lisännyt intoa pyöräkisoihin sekä kartingiin.

Viimeksi muokattu:

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Itsekin olen ajanut pyörillä kilpaa vähän samaan tyyliin penskana kuin Cmoney kertoi. Meitä tosin oli yleensä mukana vain 3-6 jannua päivästä riippuen. Teimme usein niin, että ajoimme aika-ajot (aikaa mitattiin sekuntikellolla) ja kisaan lähdettiin F1-tyyliin lähtöruudukosta. Rata-alueena hyödynsimme läheisiä pihoja sekä parkkipaikkaa.
Kyllä :D Lähtöruudut F1-tyyliin meilläkin. Ihailin silloin isoveljen kierrosaikoja mutta ehkä siinä vaiheessa 3v ikäero vaikutti jalkavoimiin (noin 11-13v vs 8-10v)... Pikkuveli kyllä hävisi ja siitä oli kiva aina muistuttaa sille!

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Loimaalla irtosi ketjut ja naama kiihdytyksessä.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Mä olen nyt harkitsemassa tämän moottoriradalla pyöräilyn viemistä vähän isompaan mittakaavaan. ;)

Course Description
SWIM: 3.8 Km (2.4 mi.) Time Limit: 2 hrs
The 3.8 Km (2.4 mi) swim will be in the Olympic Rowing Basin. The Basin is a 2 km long, 100 m wide and 3 m deep swimming pool. There is no current in the basin. The water has been tested and is superior for swimming. Wind will have zero wave effect. The expected water temperature will be 22°C (around 72°F) and we recommend wet suits. The course is 2 laps of 1900 metres, a down-and-back swim. Spectators can walk along the basin wall on the stands side and watch the swimmers.

BIKE: 180 Km (112 mi) Time Limit: 10 hours
The 180 km (112 mi) cycle will consist of 41 laps of the Circuit Gilles- Villeneuve which is the site of the Formula 1 Canadian Grand-Prix. The 4.4 km loop has the best road surface in North America. Our computer timing system will count the laps for the triathletes. On each lap you will have access to the aid station or "PITS" (see info on aid stations). The distance on your bike computer will give you a good idea of where you are on the course and you can check this against our count which is shown on a large screen video monitor coming out of the hair pin turn. This monitor indicates your bib number and the number of laps which you have completed. REMEMBER, EXIT THE COURSE WHEN THE MONITOR INDICATES 41 LAPS!

MARATHON: 42.2 Km (26.2 mi) Time Limit: 16 hours
The 42.2 Km (26.2 mi) marathon starts at the back of the Transition Area. You will run directly onto the Voie Maritim. Once back on the basin wall, you will circle the Olympic Rowing Basin 4.6 Km route 9 times. The course will have you pass to the right of the Finish Line on the water side and through the Triathlete Village 9 times. In the AV you wil go under any swimmers exiting the basin on our bridge. The run course is flat and fast. On your 9th lap you will be given a wristband. This will signify to the course marshals that you have now completed the marathon and may enter the "home stretch" to the finish line.
:ahem:

Ketkäs lähtee tähän mukaan? :D

Viimeksi muokattu:

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Saako tonne osallistua skootterilla jos on läskipaska ja sen pystyis todistamaan?