Poltatko tupakkaa?

Poltatko tupakkaa

• Kyllä. Poltan tupakkaa

Äänet: 12 16,9%
  • En polta.

Äänet: 24 33,8%
  • Poltan sikaria usein

Äänet: 1 1,4%
  • En harrasta kumpaakaan

Äänet: 19 26,8%
  • Ikinä en oo/kurski/jacqes

Äänet: 8 11,3%
  • Sikaria/röökiä poltan silloin tällöin

Äänet: 7 9,9%

• Äänestäjiä yhteensä
    71
Status
Ei avoinna uusille viesteille.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Voi helvetti.
Tyypit kiusaa kaveria, vaikka Oubella on riittäny paskempaa osumaa viimeiselle vuodelle ihan riittävästi.
Ensin media ja sijoittajat moittii kilpaa. Jotkut vaativat eroa. Isoja paskaotsikoita revitään valtakunnan ykköslehtiä myöden.
Lopulta työnantaja potkii pois jakkaralta ja ottaa jonkun ulkomaanpellen tilalle.

Antakaa kaverille vähän happea nyt hei.
Viekää saatana tuhkatkin pesästä! :(

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
No jos toi finaalivastus olisi ollut siellä?

On se nyt saatana. Ei tartte ku hetken käydä piipahtamassa paikalla ja kundi on jo täyttä päätä sotkemassa mua homoeroottisiin fantasioihinsa :eek!:

NIIN ETTÄ EI TARTTE SITTEN IHMETELLÄ, ETTÄ MIKSI OON VIIMEAIKOINA VÄLTELLY TÄTÄ MESTAA :thumbdown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
On se nyt saatana. Ei tartte ku hetken käydä piipahtamassa paikalla ja kundi on jo täyttä päätä sotkemassa mua homoeroottisiin fantasioihinsa :eek!:

NIIN ETTÄ EI TARTTE SITTEN IHMETELLÄ, ETTÄ MIKSI OON VIIMEAIKOINA VÄLTELLY TÄTÄ MESTAA :thumbdown
Lymyillyt kuitenkin DTM:ssä koko ajan!:ahem:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Eihän kukaan edes hippusen järjissään oleva sinne voi joutua eksymättä totaalisesti. Niin että anteeksi nyt, kun epäilin järjettömyyttäsi :(
Eiköhän tua häppeninki olis vähän niinku verrattavissa vakavaan henkilöuhreja vaatineeseen liikenneonnettomuuten. Oksetuttaa ja tekee pahaa kattoa, mutta jostain syystä ei vaan voi olla tuijottamatta :thumbfh:

Status
Ei avoinna uusille viesteille.