Meinasko tippua katolta?Nuohooja kävi äsken. Ihan loistopalvelua, opastusta ja ostovinkkejä. Uudet tikkaat ja kattosilta pitää ensi keväänä laittaa.
Ei, mutta tilasin tälle päivälle erityisesti että osaa sanoa mulle että tarviiko jo nyt syksyksi lapetikkaita vai käykö nuohoomassa ilman. Ja nyt saan tiputtaa piipun muuraustellingit alas kun kävi.Meinasko tippua katolta?
Me tehtiin kattoremppa muutma vuosi sitten. Siirettiin juurikin tikkaat talon päätyyn ja katolle tuli kävelysilta.Ei, mutta tilasin tälle päivälle erityisesti että osaa sanoa mulle että tarviiko jo nyt syksyksi lapetikkaita vai käykö nuohoomassa ilman. Ja nyt saan tiputtaa piipun muuraustellingit alas kun kävi.
Uudet tikapuut tulee nykytavan mukaan päätyyn ja kattosilta harjalle.
Ja lampun ilman muuta.En ole koskaan kävellyt talomme katolla. Siellä olisi varmaan hyvät näkymät. Taidan hommata ensi kesänä katolle kävelysillan. Kenties kattoterassinkin :idea:
Kyllä se onnistuu kun laittaa tarpeeksi VINOPÖNKIÄ! No... tätä ei muut tajua kuin ITG.Totta, tosin tuo jyrkkä harjakatto tuottaa arkkitehtonisia ja insinöörillisiä haasteita rakentaa siltaa ja promenadia tuonne katolle.
Nou problem. Sellasta ongelmaa olekaan jota insinööri ei ratkasis (hyvin tai huonosti, mutta ratkaisee kuitenkin). Ei muuta kun suunnitteluhommiin ja rakentamaan.Totta, tosin tuo jyrkkä harjakatto tuottaa arkkitehtonisia ja insinöörillisiä haasteita rakentaa siltaa ja promenadia tuonne katolle.
Se näki heti ovelle että nyt tuli mulkku, josta pääsee parhaiten eroon nöyristelemällä. Ja sitäpaitti se oli kossuappelsiinimehua.Olipas hyvää palvelua paikallisessa kameraliikkeessä. Kaadoin viimeviikolla appelsiinimehua uuden kameran(kin) päälle. Linssisuojuksesta tuli senverran tahmea ettei enää auennut/mennyt kiinni automaagisesti. Äsken vein kameran huoltoon, fiksasi odottaessa ja ei veloittanut euroakaan, vaikka en edes ostanut kyseistä kameraa heiltä. :thumbup:
Perkeleen perkele!Se näki heti ovelle että nyt tuli mulkku, josta pääsee parhaiten eroon nöyristelemällä. Ja sitäpaitti se oli kossuappelsiinimehua.
Nyt varmaankin ikkunat säpäleiksi ensi yönä.Perkeleen perkele!
:mad_old:
Lokakuussa?:doubtful:Soittivat Automaalta:"Sulla on nää talvirenkaat täällä säilytyksessä, millos haluat tulla vaihtamaan".
Ei tarttenut itse mennä mihinkään varaamaan aikaa, soittivat ja varasivat puolestani.