kouvotsvoni
Banjottu
Jyväskylän Kelassa homma toimi ripeään, ei tarvinnut jonottaa (tarpeeksi tiskejä) ja ystävällinen työntekijä oli vielä :thumbup:
Yllättävän huono myyjä. Ei hajuakaan bisneksestä... :nope:jaska sanoi:Tiputimpa Iittalan valmistaman paistokasarin tiskipöydältä lattialle, kahva edellä ja kahva katkes
Menin Jumbon Iittala-shoppiin ja kysyin paljonko uusi kahva maksaa, kun (kaunis) myyjätär kysyi miksi sitä tarttin ja lopulta totesi, että tämä mennee takuuseen. Pyysi tuomaan kasarin heille, jotta voivat lähettää laadunvalvontaan. Tein näin ja maanantaina tuli postissa uusi kasari :ahem:
jaska sanoi:Tiputimpa Iittalan valmistaman paistokasarin tiskipöydältä lattialle, kahva edellä ja kahva katkes
Menin Jumbon Iittala-shoppiin ja kysyin paljonko uusi kahva maksaa, kun (kaunis) myyjätär kysyi miksi sitä tarttin ja lopulta totesi, että tämä mennee takuuseen. Pyysi tuomaan kasarin heille, jotta voivat lähettää laadunvalvontaan. Tein näin ja maanantaina tuli postissa uusi kasari :ahem:
missä tuota aiemmin kysyit, kun en muistaakseni ole tätä edes sätissä kertonut ?Runar ja Kyllikki sanoi:Tästä jo aiemmin kysyin, mutta kerroitko rehellisesti että olit pudottanut kasarin lattialle ja että se meni siksi rikki?
Mun mielestä on melko ällistyttävää, jos takuu alkaa korvata jo tavaroiden rikkomisetkin. Ainakin mulle on hyvä syy olla ostamatta Iittalan tuotteita, jos niillä on sellanen linja että tuotteet maksaa enemmän sen takia että niitä korvataan mämmikourille takuuseen.
Entä pitäiskö laattalattian kestää siihen pudotettu Iittalan kasari?KnowHow sanoi:Mun mielestä kasarin pitää kestää lautalattialle tai vastaavalle tipahtaminen, mutta kivi- tai laattalattialle tipahtanutta en sen sijaan vaatisi korvaamaan.
Ihan sama kun keittiössä pitää olla lankkulattiat ja massiivipuuta tasot, laatat kuuluu märkätiloihin. Ja jos kylppärissä haluu kokata niin mä vaatisin kokin tilalle uuden.vermula sanoi:Entä pitäiskö laattalattian kestää siihen pudotettu Iittalan kasari?
Miten niin negatiivisesti ?! :eek!: :nope:Vilperi sanoi:Heh, huvittaa välillä miten negatiivisesti kaikkiin jaskan sanomisiin suhtaudutaan.
joukahainen sanoi:Tilasin ChessUSA.comista joku aika sitten shakkilaudan, -nappulat ja nappuloiden säilytysrasian.
No paketti saapui pari paivää sitten hyväkuntoisena tuotteet asiallisesti suojattuna. Ärtymykseni oli kuitenkin suuri kun huomasin että nappulat eivät olleet tilaamaani mallia.
Lähetin välittömästi melko neutraalin ilmoituksen tapahtuneesta asiakaspalveluun josta sain hetki sitten seuraavanlaisen ilmoituksen:
Dear *,
I received your email regarding the incorrect set of pieces you received and I do apologize for that. We will be sending you the correct set. There will be no need for you to return the set you received in error, please keep it as our way of apologizing and wishing you a happy holiday season.
Yours truly,
Geri Elman
Mainittakoon vielä että "väärien" nappuloiden arvo jotka nyt saan pitää on 99.95 US$
Asiakaspalvelupalkinto
Onko jonkin viestintäpalveluyrityksen asiakaspalvelu ollut mielestäsi erityisen myönteistä tai helppokäyttöistä?
Onko jokin yritys keksinyt hyvän keinon asiakaspalvelun parantamiseksi?
Liikenne- ja viestintäministeriö aikoo ensi talvena palkita ensimmäisen kerran erityisen hyvin asiakaspalvelussaan ansioituneen tai sitä kehittäneen viestintäalan yrityksen.
Palkinto myönnetään ministeriön Viestintäfoorumi-tilaisuudessa alkuvuodesta 2007. Ehdotuksia vuoden 2006 palkinnon saajaksi voi jättää 31.12. mennessä.
Ehdota parasta viestinnän asiakaspalvelua
Voit lähettää ehdotuksesi palkinnonsaajaksi osoitteeseen
asiakaspalvelupalkinto@mintc.fi
Ehdotukset käsittelee ja voittajan valitsee palkintolautakunta. Palkinnon myöntämisen perusteita voivat olla esimerkiksi asiakaspalvelun innovatiivisuus ja kehittäminen, asiakaspalvelun toimivuus, eri väestöryhmien huomioiminen, ihmisläheisyys, helppokäyttöisyys, asiakaspalvelun saatavuus tai erityinen asiakaspalvelumyönteisyys.